Ahahahha ik ga echt stuk om efeezhswer
Dit wou ik net typen! Hij haalt dan informatie uit verschillende bronnen en fabriceert daar een antwoord van. De eerste keer dat ik deze term hoorde moest ik vreselijk hard lachen, alsof het een bot is die lekker aan de 2cb zit.
Ik vind die wasbare dekens zo lelijk en trashy. Het ziet eruit alsof je permanent onder een slaapzak slaapt, en dan niet eens een goede kwaliteitsslaapzak. Snap echt niet dat mensen daarvoor vallen.
Jaaaaaa dit!!! Het ziet er echt uit als een goedkope synthetische deken van de kwantum, maar dan verkocht voor de hoofdprijs.
Nee een 2x2m microvezeldoekje brrr
Jaa precies! Zoān vieze stof en daar moet je dan de hele nacht onder liggen.
Eens ik heb toevallig van t weekend eronder gelegen want logeerde ergens maar het is heel synthetisch en warm brrrrr
Ja en het wassen van die dekens lijkt me ook een gedoe. Vind zelf een bed opmaken dan eigenlijk net zo fijn.
Moet je dan ook 2/3 complete dekens in je kast hebben liggen ipv gewoon een paar dekbedsets? Het lijkt me ook een hele viezige stof
Ja vreselijk echt een domme trend! Ik laat mn dekbed vaak luchten en dan lekker schone lakens erover, vind het echt niet zoveel werk ofzo.
Het is ook van die hyperige zooi die over een jaar massaal bij de kringloop ligt of de container in gaat
Ik vind Lale Gul een schijtwijf
Ik gok zomaar dat dat hier op het forum geen impopulaire mening is :ā) in de rest van het land wel helaas
In de rest van het land toch ook niet?
Ik vind crispy chili oil niet lekker.
En dan niet omdat ik niet van pittig oid hou. Ik vind de smaak gewoon vies.
Helemaal met je eens. Ik had er echt hoge verwachtingen van want het is zo populair. Ten eerste vind ik het helemaal niet pittig. Ten tweede smaakt het gewoon naar muffe pinda met een vleugje chili.
Vind dit ook niks!
In āde zorgā zijn deze dekbedden al jaren een ding eigenlijk. Ook vies, plastic en met een lelijke print. Maar handig is het wel.
Ja herken het die liggen in ons zkh er ook op. Kost wel echt 12 eur om te wassen hoorde ik ooit?? Dus ben er wel zuinig mee als patiƫnten van kamer verhuizen ofzo, dan nemen ze hun dekbedje mee ipv weer een nieuwe.
En zelf ook ooit onder gelegen, zweterig bleh. En dan zoān zweetmatrasā¦
Precies van die kampeer slaapzakken