Impopulaire meningen #6

Ik wou net vragen of je mee wilde gaan, heb nog kaartje over sgat.

5 likes

Ik vind het heerlijk als mensen lekker veel parfum op hebben en ik dat ruik.

23 likes

Hahaha ga jij nou maar lekker naar de bruiloft van het jaar

1 like

Ik ga nog liever naar k3

1 like

Mensen houden van nostalgie

4 likes

Ik vind die Gustav huppelepup collectie van Ikea waar heel het forum over geilt echt afgrijselijk.

70 likes

Ik ga stuk om die slechte pruik van Karen

8 likes

Ja ik ook :sob: die kandelaars lijken op hotdogs en die lamp is plastic? Die collectie is echt zo “net niet” echt jammer.

2 likes

:joy:

2 likes

Ik vind het herfst topic alleen leuk om al mijn paddestoelen en andere herfstachtige foto’s te plaatsen.

10 likes

Vind dat ook de enige leuke posts om te lezen daar haha

5 likes

Same, wat een troep. Alles is ook onpraktisch, plastic, batterij? Randjes in een schoteltje?

12 likes

Het ziet er ook allemaal uit als non-threatening sex toys

5 likes

Impopulaire mening: ik vind witte muren in huis mooi (in de zin van; ik heb geen behoefte aan een ‘accent wall’ of een andere kleur op de muren; ik kan genieten van ons huis zoals het er nu uitziet, inclusief alle onveranderde wit geverfde muren).

10 likes

Sowieso, accentmuren, zo millenialcore.

(Inb4 alle “ik let niet op trends, ik vind het mooi, boeie dat ik dan niet cool ben” comments)

11 likes

Ik vind mensen die (goed opgevoede) honden op kantoor niet leuk vinden echt irritante aanstellers

(jaja behalve als je allergisch bent)

52 likes

Same, ondertussen ligt mijn hond driekwart van de dag in haar mand rustig te tukken onder het bureau van mijn vriend en valt ze niemand lastig. Echt irritant.

3 likes

Vind ‘stiekem’ stemmen op een andere partij voor iemand die jou in vertrouwen (!!) heeft gemachtigd zo teringsneu, bah zeg. Ga dan in gesprek of zeg gewoon dat je dat niet wilt doen voor diegene maar zo met iemand die dicht bij je staat omgaan en er zo fakking trots op zijn vind ik echt zum kotsen

61 likes

Helemaal eens, echt een schending van iemand stemrecht en sowieso hypocriet, we zijn allemaal voor democratie, maar alleen op de manier die je uitkomt blijkbaar

20 likes

Ja het is allemaal hypothetisch heel geinig als iemand stiekem links stemt, maar stel dat je iemand machtigt en er ineens extreemrechts wordt gestemd met jouw stembiljet? Ik zou woedend zijn. Zeg dan eerlijk dat je niet wilt stemmen ipv liegen?

Vooral omdat je toch mensen machtigt die dicht bij je staan.

25 likes