Ik wou net vragen of je mee wilde gaan, heb nog kaartje over sgat.
Ik vind het heerlijk als mensen lekker veel parfum op hebben en ik dat ruik.
Hahaha ga jij nou maar lekker naar de bruiloft van het jaar
Ik ga nog liever naar k3
Mensen houden van nostalgie
Ik vind die Gustav huppelepup collectie van Ikea waar heel het forum over geilt echt afgrijselijk.
Ik ga stuk om die slechte pruik van Karen
Ja ik ook
die kandelaars lijken op hotdogs en die lamp is plastic? Die collectie is echt zo ânet nietâ echt jammer.
![]()
Ik vind het herfst topic alleen leuk om al mijn paddestoelen en andere herfstachtige fotoâs te plaatsen.
Vind dat ook de enige leuke posts om te lezen daar haha
Same, wat een troep. Alles is ook onpraktisch, plastic, batterij? Randjes in een schoteltje?
Het ziet er ook allemaal uit als non-threatening sex toys
Impopulaire mening: ik vind witte muren in huis mooi (in de zin van; ik heb geen behoefte aan een âaccent wallâ of een andere kleur op de muren; ik kan genieten van ons huis zoals het er nu uitziet, inclusief alle onveranderde wit geverfde muren).
Sowieso, accentmuren, zo millenialcore.
(Inb4 alle âik let niet op trends, ik vind het mooi, boeie dat ik dan niet cool benâ comments)
Ik vind mensen die (goed opgevoede) honden op kantoor niet leuk vinden echt irritante aanstellers
(jaja behalve als je allergisch bent)
Same, ondertussen ligt mijn hond driekwart van de dag in haar mand rustig te tukken onder het bureau van mijn vriend en valt ze niemand lastig. Echt irritant.
Vind âstiekemâ stemmen op een andere partij voor iemand die jou in vertrouwen (!!) heeft gemachtigd zo teringsneu, bah zeg. Ga dan in gesprek of zeg gewoon dat je dat niet wilt doen voor diegene maar zo met iemand die dicht bij je staat omgaan en er zo fakking trots op zijn vind ik echt zum kotsen
Helemaal eens, echt een schending van iemand stemrecht en sowieso hypocriet, we zijn allemaal voor democratie, maar alleen op de manier die je uitkomt blijkbaar
Ja het is allemaal hypothetisch heel geinig als iemand stiekem links stemt, maar stel dat je iemand machtigt en er ineens extreemrechts wordt gestemd met jouw stembiljet? Ik zou woedend zijn. Zeg dan eerlijk dat je niet wilt stemmen ipv liegen?
Vooral omdat je toch mensen machtigt die dicht bij je staan.