Impopulaire meningen #6

Dat zal dan hier ook wel zijn, maar dan vind ik nog steeds hetzelfde. Van het overgrote deel van het geld dat ze ophalen hebben ze geen idee wat er mee gebeurt en hebben ze dus eigenlijk geen idee wat ze aan het doen zijn. Het is natuurlijk een truc om ze goodies te geven bij een x aantal loten, zo maak je er een wedstrijd van.

Kan hier uren over doorgaan :joy::joy:

Heel veel clubs betalen daar hun jeugdactiviteiten van en het levert super veel geld op elk jaar voor clubs om iets te kunnen vernieuwen of organiseren. Die ouders sturen hun kinderen niet langs om geld op te halen voor zichzelf. Ouders kunnen toch niet al dat geld zelf gaan lappen :joy:

35 likes

Ja dit. Die paar duizend euro is best veel voor de plaatselijke club en het is voor kinderen ook goed om ergens voor op pad te gaan. Vind het zelf altijd wel lachen die kids aan de deur. Speel een beetje toneel door ze te vragen uit te leggen waar de actie over gaat/ wat ik kan winnen/ dat ze tegen hun vriendjes moeten zeggen dat ik nu al loten heb/dat het wel de bedoeling is dat ik win. Is toch gewoon een leuke manier om de plaatselijke voetbalclub te steunen.

66 likes

Ja eens en jonge kinderen begrijpen dit echt wel al want wordt op de club aandacht aan besteed; wat ze van dat geld eventueel willen gaan kopen, hoe het werkt etc. Mijn nichtje van 7 kon het haarfijn allemaal uitleggen in ieder geval haha. Ook juist goed dat kinderen leren zich ergens voor in te zetten ten dienste van een club waar ze lid van zijn. Vind ouders die tikkies gaan sturen voor hun kind hiervoor juist irritant.

16 likes

Hier inderdaad net nog een meisje van, ik een schat een jaar of negen, aan de deur. Kon prima uitleggen waarvoor ze geld ophaalde en wat ik kon winnen. Prima gesprekje mee kunnen voeren en mij kostte het slechts drie euro. Helemaal prima want hierdoor kan ze met haar dansschool optreden in het lokale theater en zij was blij. Ze huppelde in ieder geval glimlachend weg.

14 likes

Ja en super leuk/waardevol om je als kind betrokken te voelen bij “een goed doel” en het idee te hebben wat goeds/belangrijks te doen. Teach em young! Ik heb voor m’n sportvereniging of school nooit zoiets gedaan maar ik ging wel langs de deuren als wnf ranger om de beer en wolf naar NL te halen :sunglasses: (kleine boonie is blij dat dat laatste eindelijk gelukt is)

19 likes

ik kijk voor het eerst een video van rijk hofman maar hij praat echt als een kneusje en ik vind hem ook niet zoooo grappig, eigenlijk alles wat hij zegt is voor de hand liggend maar het is duidelijk dat hij zelf denkt dat hij heel origineel grappig is

wel vermakelijk op zich hoor ik vind het altijd wel leuk om commentaar op tv te zien/lezen maar ja niet bijzonder verder. is er niet iemand anders die leuker is die dit doet of kijken mensen naar rijk omdat hij gewoon veel filmpjes eruit pompt?

10 likes

Ik vind die hele K3 reunie echt super cringe en kinderachtig, snap echt niet dat mensen daarheen gaan :upside_down_face: en zó lang zijn ze ook nog niet gestopt, niet reunie waardig in ieder geval

46 likes

Ja dit? Waarom zou je daar als volwassene heen gaan? Gedraag je ff

6 likes

Ik wou net vragen of je mee wilde gaan, heb nog kaartje over sgat.

5 likes

Ik vind het heerlijk als mensen lekker veel parfum op hebben en ik dat ruik.

21 likes

Hahaha ga jij nou maar lekker naar de bruiloft van het jaar

1 like

Ik ga nog liever naar k3

1 like

Mensen houden van nostalgie

2 likes

Ik vind die Gustav huppelepup collectie van Ikea waar heel het forum over geilt echt afgrijselijk.

67 likes

Ik ga stuk om die slechte pruik van Karen

5 likes

Ja ik ook :sob: die kandelaars lijken op hotdogs en die lamp is plastic? Die collectie is echt zo “net niet” echt jammer.

2 likes

:joy:

3 likes

Ik vind het herfst topic alleen leuk om al mijn paddestoelen en andere herfstachtige foto’s te plaatsen.

9 likes

Vind dat ook de enige leuke posts om te lezen daar haha

4 likes