Same, wat een troep. Alles is ook onpraktisch, plastic, batterij? Randjes in een schoteltje?
Het ziet er ook allemaal uit als non-threatening sex toys
Impopulaire mening: ik vind witte muren in huis mooi (in de zin van; ik heb geen behoefte aan een âaccent wallâ of een andere kleur op de muren; ik kan genieten van ons huis zoals het er nu uitziet, inclusief alle onveranderde wit geverfde muren).
Sowieso, accentmuren, zo millenialcore.
(Inb4 alle âik let niet op trends, ik vind het mooi, boeie dat ik dan niet cool benâ comments)
Ik vind mensen die (goed opgevoede) honden op kantoor niet leuk vinden echt irritante aanstellers
(jaja behalve als je allergisch bent)
Same, ondertussen ligt mijn hond driekwart van de dag in haar mand rustig te tukken onder het bureau van mijn vriend en valt ze niemand lastig. Echt irritant.
Vind âstiekemâ stemmen op een andere partij voor iemand die jou in vertrouwen (!!) heeft gemachtigd zo teringsneu, bah zeg. Ga dan in gesprek of zeg gewoon dat je dat niet wilt doen voor diegene maar zo met iemand die dicht bij je staat omgaan en er zo fakking trots op zijn vind ik echt zum kotsen
Helemaal eens, echt een schending van iemand stemrecht en sowieso hypocriet, we zijn allemaal voor democratie, maar alleen op de manier die je uitkomt blijkbaar
Ja het is allemaal hypothetisch heel geinig als iemand stiekem links stemt, maar stel dat je iemand machtigt en er ineens extreemrechts wordt gestemd met jouw stembiljet? Ik zou woedend zijn. Zeg dan eerlijk dat je niet wilt stemmen ipv liegen?
Vooral omdat je toch mensen machtigt die dicht bij je staan.
mee eens. ik maakte gisteren die poll daarover, dat deed ik omdat ik voor mijn moeder op een partij had gestemd waar ik zelf niet achter sta. als het extreemrechts was had ik wel geweigerd, maar ik vind mijn eigen integriteit ook gewoon belangrijk. zeker tegenover mijn ouders want ik weet 100% zeker dat zij dat ook voor mij zouden doen. en ik snap het dilemma wel maar zeker met een partner vind ik het raar om dan daar de lijn te trekken terwijl je wel samen kan zijn haha
Ja weiger dan gewoon, doe niet zo laf. Laat ze maar een ander zoeken dan.
Halloumi is de beste kaas.
Ja ik snap en weet dat er veel mensen in Nederland zijn die het zo goed hebben dat politiek voor hen een beetje een dingetje erbij is. En dat je dan zit van hihi we stemmen verschillend ach who cares wij overbruggen onze verschillen! Misschien trekt hij nog eens bij als zijn crypto tankt of hij een dochter krijgt!
Maar doe dan ook niet alsof het verkeerd stemmen voor iemand anders een of andere rebelse handeling is of activisme ofzo. Het enige dat ik lees is dat je jezelf out als de meid van een rechtse lul maar go off
ja precies! ik voel ook een soort plaatsvervangende schaamte om die reden eigenlijk. echt zo i can excuse racism but i draw the line at zelf die stem uitbrengen ofzo?
Ik zie steeds vaker op insta Nederlanders naar Scandinavië verhuizen (en meestal ergens in een bos wonen) en het lijkt me echt zo fucking eenzaam. En dit komt van een introvert ![]()
Lijkt me naast eenzaam ook dooooooodeng om in een bos te wonen
Ja dit valt mij ook op (ook los van social media). Vraag me echt af wat die mensen daar gaan doen, werken er zoveel mensen remote? Want veel internationale banen zullen er in de middle of nowhere niet zijn?
(Ja je kan ook de taal leren natuurlijk, maar vraag me ook af hoeveel mensen dat al onder de knie hebben voor ze verhuizen?)
in een fysieke zin wel ja, maar ik denk juist omdat je veel minder sociale druk ervaart je dus minder snel echt eenzaam voelt dan in, bijvoorbeeld, een grote stad.
volgens mij is dit zelfs wetenschappelijk wel onderzocht - hoe dichtbevolkter, hoe meer mensen zich eenzaam voelen
Maar is dat een correlatie of een causaliteit? Want dichtbevolkte steden zijn duurder dus minder vrije tijd dus minder tijd voor sociale contacten bijvoorbeeld.
true maar soms stinkt een hond wel echt naar hond in een kleine ruimte
dus wel hinderlijk als je daar dan bij zit