Impopulaire meningen #6

Ik vind katten echt goor en snap niet waarom je vrijwillig iets in huis zou halen dat op je bank en je kleed kotst, laat staan vrijwillig ergens in huis een open bak schijt neerzetten

45 likes

Ja gatver. Ik heb op de katten van de buren gepast en toen ze terugkwamen van vakantie en vroegen hoe ik het vond kwam ik ook echt niet verder dan: goor

5 likes

147 likes

Ahhw is dat jouw katje, wat leeeuk

2 likes

Ja en boos dat ze altijd kijkt :smiling_face_with_tear:

7 likes

Altijd als ik hier mensen zie posten over dat ze huisdieren vies vinden, dan denk ik 9 van de 10x maar jij hebt
 kinderen

đŸ™‚â€â†•ïž

55 likes

Hahahah GADVER die foto :rofl::skull:

5 likes

Altijd als mensen ĂŒberhaupt over: ‘iehl, vies’ praten, denk ik:

:yawning_face:

19 likes

Ik heb een vriendin die dit soort foto’s van haar kind in haar stories plaatste. Ik heb gevraagd of ze daarmee wilde stoppen en als ze dat niet wilde dat ik haar dan zou ontvolgen.

11 likes

Ik ben het hier volledig mee eens maar omdat ik in een saaie bui ben ga ik hier toch iets aan toevoegen hihi

Ik heb totaal geen mening over schoenen aan of uit in huis (liever wel, maar ik zou het anderen niet opleggen), maar ik snap niet dat sommige mensen daar ZO opgefokt over kunnen worden als ze ook een hond hebben. Hoe is dat anders?!??!?!! Ja hondenpoten nemen misschien minder viezigheid mee naar binnen, maar als mensen gewoon fatsoenlijk hun voeten vegen zit daar toch ook niks meer onder? Ik snap objectief echt wel dat het hygiënischer is maar deze situatie specifiek is echt een groot vraagteken in mijn hoofd

2 likes

Was laatst bij mensen thuis om autoschade te regelen. Ze vroegen of ik mijn schoenen uit wou doen. Helemaal prima, geen problemen mee, maar toen ik ze uitdeed kwamen er twee katten de slaapkamer uitgelopen. Sorry maar je bent dus oke met je kat die met z’n poepanus op je dekbed of hoofdkussen gaat zitten, maar met schoenen aan in huis lopen gaat te ver?:joy:

7 likes

Katten zitten niet, die anusstempelen

7 likes

Katten zitten op hun achterpoten en bilspieren dus hun anus komt niet in direct contact met het oppervlak waar ze zitten. Een beetje zoals jij (waarschijnlijk/hopelijk) niet eerst je billen met je handen spreidt en dan pas gaat zitten.

47 likes

Ik maakte de op mij slapende baby bijna wakker door deze comment hahahahaha :joy::joy:

6 likes

Waarom denk je dat jij in je blote reet mijn huis binnen mag?

11 likes

Ik weet niet hoe jij kakt, maar als het je billen uitloopt als je gaat zitten is er iets niet helemaal lekker daar beneden

7 likes

Love echt dat ik iets na 6 uur wakker werd en het eerste wat ik las was dit. Over kattenanussen etc. En dan die foto van @Luzarl dr kat erbij :joy_cat:

2 likes

Ik heb er 3 in de klas die altijd dit hebben. Hoe vaak ik ze laat snuiten en zelf afveeg. Bij het naar huis gaan had 1 me geknuffeld en toen ik in de auto zat zag ik een hele veeg snot aan mijn arm, op mijn huid (die dag dat het zo warm was). En ik moest toen lang rijden en kon nergens stoppen en had ook niks bij de hand om het af te vegen :nauseated_face::sleepy:

5 likes

Ieiw gatverdamme maar dit ligt meer aan de ouders die nooit dat gore snot afvegen dan aan de kinderen

5 likes

Je hebt ook ouders die het er uit zuigen :sob:

1 like