Impopulaire meningen #6

Kan dit aub in een spoiler

19 likes

Hier ging ik echt even van kokhalzen

10 likes

Doe eeeeeeeven normaal

3 likes

IK MOEST KOKAHLZEN GADERDAMME OMG NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK WIL DOOD

12 likes

we hebben een tmi topic omg JOGNENSSSSS

5 likes

Gatverdamme omg mn maag draait om. Nog een reden om geen kutkoters te willen. Gelukkig zit mijn neus altijd verstopt. Maar wat mega smerig. Snot opzuigen? Ik sterf liever direct wtf is mis met mensen doe gvd normaal ja

5 likes

Ik wil er nog één ding over zeggen, over het algemeen doen ouders dat bij kleine baby’s als ze verstopt zitten omdat ze niet zelf hun neus kunnen snuiten.

Dus niet bij zo’n vieze peuter met zo’n gore neus. Is het nog steeds vies maar ietsje minder vies.

16 likes

maar daar heb je toch zo’n neuspompje voor?

8 likes
snot

IMG_8292

Nee je hebt ook deze. Maar het is niet zo dat het in je mond komt ofzo, thank god.

11 likes

Stoooooooop

16 likes

volgens mij heb ik een snotfobie bij mezelf ontdekt dankzij dit topic. Zelfs zonder alle spoilers open te klikken heb ik echt een fysieke walgreactie op dit gesprek :face_with_peeking_eye:

Zin om deze film te kijken nu.

3 likes

Met een boterham met hagelslag en flubber funnies erin

8 likes

Meer details aub, slikt men het dan ook door of spugen ze het uit? Maakt wel verschil voor de mate van goorheid :melting_face:

2 likes

Ik vind jullie normaal gesproken vrij aanstellerig met dingen goor vinden maar IK MOET NU ECHT KOKKEN STOP!!!

9 likes

Nee je hebt er gewoon een speciaal apparaatje voor.

foto

image

Er komt geen snot in aanraking met monden.

2 likes

@moderators STOP DIT AUB

12 likes

Je kan ook overdrijven hoor, met je kutkoters? En natuurlijk komt er geen snot in de mond, zie post van @Chesirecat

Niet dat ik het zou doen want goor maar everyone can calm their tits

17 likes

Ongelooflijk dat Lula deze prachtige discussie niet meer mag meemaken :smiling_face_with_tear:

23 likes

Als ze nog undercover mee leest gaat ze sowieso reageren :rofl:

2 likes