Zelfs op je 15e hoor je te weten dat dit echt niet oké is, dat was in 2012 niet anders.
Ja natuurlijk maar ik denk dat we allemaal wel fouten hebben gemaakt op die leeftijden
Ik vind dit omschrijven als “domme dingen zeggen en doen” op jongere leeftijd erg makkelijk voor zo’n racistische uitlating. Is niet zo alsof ze een snoepje van de kruidvat heeft gestolen.
Dit was in 2012 wel echt de vibe van zo goed als heel Nederland en is dat achter gesloten deuren in iets politiek correctere termen nog altijd. Monica kan me verder gestolen worden, vind haar net zo onsympathiek als veel influencers, maar ik denk dat mensen graag vergeten dat de doorsnee Nederlander geregeld expliciet racistisch is. Sylvana Simons verloor in 2015 nog al haar opdrachten omdat ze in dwdd kritisch was op de term “zwartjes”.
Verlang wel echt terug naar 2012 twitter; wat een zooitje was dat
De situatie was toen inderdaad anders. Maar in mijn eigen ervaring was het wel zo dat dit soort opmerkingen, ook al waren mensen zich ‘van geen kwaad bewust’, al wel discussies opleverden. Monica en ik waren toen van vergelijkbare leeftijd en ik lees dat ze ook in Rotterdam naar school ging. Zelfs in die tijdsgeest had ze echt beter moeten weten, vind ik dus.
Zie nu dat ze is geboren in 1995. Dus in 2012 was ze 17.
omg verklaart echt dat ze met Ruben Nicolai ging, 1000 hot black/brown/asian men maar Monica balt een uitgerangeerde cracotte
zij gaat sowieso echt alleen met witte mannen toch? lil kleine, die voetballer, een rijke pipo, rijk hofman, ongrappige comedian
Uitgerangeerde cracotte, ik gil
Heb die man moeten googelen maar eeewwww
Ze is nu toch weer met een rapper, die Kevin.
oh haha nouja bewijst mijn punt, she’d do anything before dating a nonwhite man
hahahahaaaa
(sorry dit is een oude foto van hem maar kon het niet laten)
Van waar haalt ze die mensen? De krochten van de Amsterdamse kanalen?
Deze heeft toevallig z’n studio zitten naast die wijnbar in Rotterdam waar jij ook bent geweest haha.
wie was de ongrappige comedian?
Nicolai toch
Hmmmmm, misschien moet ik daar opnieuw naartoe gaan.
ruben nicolai
tenminste ik vond hem grappig in de lama’s toen ik 12 was en een onontwikkeld brein had en na de lama’s heeft hij ook niet echt meer iets grappigs gedaan ooit
Is ook zo’n typische pafferige Botox man geworden zoals elke BN’er boven de 40
ja een steeds onaantrekkelijker wordende persoonlijkheidsloze kneus die al 20 jaar lang teert op succes van toen. eerst de moeders nu hun dochters ![]()
Oh ik zou Ruben echt doen. Snap Monica wel
Of Pieter Valley. Of had ze daar niet mee gedate maar vond ze die alleen aantrekkelijk?