Impopulaire meningen #6

omg ik dacht dat het alleen een roddel was van Ruben Nicolai :cry:

11 likes

Welke versie?

Dit is wel een beetje als een pasfoto van 12 jaar oud kiezen voor je nieuwe OV omdat je sindsdien geen mooie meer hebt, want achteruitgang.

8 likes

Ahaha de oude versie! Overigens vind ik ‘oude’ mannen die constant proberen heel grappig te zijn heel onaantrekkelijk.

7 likes

Liefst de versie van een jaar of 6 terug! Maar, ik zou 2026 ook wel kunnen :joy::sob: Liever dat dan Ruben van der Meer hoor

Alsof dat de enige twee opties zijn :joy:

19 likes

Dacht dat die onderste Albert Verlinde was ff

6 likes

Denk dat je het met Ruben van der Meer nog nog wel gezellig kunt hebben en kunt lachen en Nicolai zo eigengeilerig saai is

9 likes

Dat was Bonnie toch?

1 like

Ik eet liever iets met margarine dan met roomboter

6 likes

Eens!

5 likes

Ik vind roomboter altijd zo’n bijsmaak hebben

2 likes

ik vind gerechten van die maaltijdboxen er altijd zo gaar en droog uitzien, lijkt me nooit lekker en ik ben best een makkelijke eter. het lijkt me altijd van dat saaie heel nederlandse eten maar dan met zo’n geforceerd ‘exotische’ twist. het lijkt me totaal niet chill ook daarom terwijl veel mensen wel fan zijn

21 likes

wie denk je dat hiervoor de doelgroep is :joy:

4 likes

Mensen die echt niet kunnen koken, anders doe je dat niet.

Super makkelijk als je een beeeeetje kan koken om gewoon op gevoel dingen te mixen.

7 likes

Ik was bij hello fresh de “kook eten in groentenbouillon” zo beu. Dat en die rode ui overal :sob:

24 likes

ja maaltijdboxen zijn toch een beetje voor dezelfde doelgroep als die van Knorr wereldgerechten maar dan hebben ze net meer geld

13 likes

ja true maar wilde het alsnog ff van me af schrijven hahahaha

2 likes

neee ik waardeer de impopulaire mening!!!

4 likes

En die focking witte wijn azijn???

9 likes

Jaa!!