Impopulaire meningen #6

Ik snap echt niet dat mensen dagenlang naar de Olympische Spelen kunnen kijken. Ik heb het één avond op de achtergrond aangehad (skiën, schaatsen, kunstschaatsen en bobsleeën gezien) en heb voor m’n gevoel wel weer genoeg gezien voor de komende 2 jaar. Het lijkt mij een eindeloze herhaling van hetzelfde, zeker ook al die interviews enzo.

Wel jaloers op mensen voor wie dit echt het hoogtepunt en/of lichtpuntje van de winter is.

26 likes

Ik ging mijn voorraad kast uitruimen en kwam 3 flessen witte wijn azijn tegen, souveniertjes van mijn hello fresh tijdperk

6 likes

Ik vind Marley Spoon echt veel lekkerder dan hellofresh. Bij hellofresh smaken alle vegetarische maaltijden naar kaas of zuivel.

4 likes

haha ik leef echt voor de OS. alle sporten, hele dag de tv aan, geweldig! maakt mijn donkere februaridagen echt zoveel beter. ben zelf ook dol op wintersport dus dat dan elke dag op tv, dit is de droom

18 likes

Weet je wat ik echt goor vindt
Van die zakken groente en dan vaak ook nog speciale macaroni groenten of nasi groenten
Brrrr

30 likes

Die knarsen zo op je tanden altijd

4 likes

Mijn ex toen we nog student waren kookte hier altijd mee en hij vond dat echt een hack. Alles had dezelfde gore smaak, ril nu nog als ik ze zie.

4 likes

Ohh ik heb dus een keer bij iemand gegeten die zo’n zak groente gebruikte voor risotto en hij maakte de risotto zonder bouillon en zonder wijn, alleen met water. :cry: :cry: :cry: Dat was denk ik mijn studentenvoer-dieptepunt.

5 likes

Wat heftig. Ik vond pasta carbonara met zo’n zakje en rauwe ui wel het dieptepunt (bij iemand gegeten…) maar het kan erger.

7 likes

En ik maar denken dat Chicken Tonight het absolute dieptepunt was

8 likes

Vergeet aardappel anders niet

4 likes

Dit is zooo vies lekket. Zin om weer eens te eten, kijken of jet nog smaakt zoals vroeger.

10 likes

Ik at een keer bij iemand die zo’n zak Thaise of Chinese voorgesneden groenten door de lasagne deed. Lekker taugé met parmezaanse kaas

1 like

Echt mijn guilty pleasure :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Aka mijn vader

3 likes

Kantoor banen lijken allemaal zo nutteloos en nietszeggend als ik mensen en vriendinnen hoor die daar werken. En toxic want de helft haat elkaar en verder staan ze ook veel te veel te kletsen.

3 likes

Hier ben ik het absoluut mee eens, als iemand met een kantoorbaan.
Worstel hier ook best vaak mee, maar zou 1 niet weten wat ik anders zou willen/kunnen en 2 zit ik ook een beetje in een gouden kooi (qua salaris, maar ook andere voorwaarden) waardoor weggaan lastiger is.

Edit: niet alle kantoorbanen nee, maar ik denk dat er wel echt heel veel efficiënter kan en er ook een heleboel banen zijn dat als ze weg zouden vallen er geen hond is die dat merkt. Dat toxic herken ik niet overigens.

2 likes

Dit is echt onwaar. De ene kantoorbaan is de andere kantoorbaan niet. Ik doe een essentieel beroep (om nog even terug te gaan naar coronatermen) en dat gebeurt nou eenmaal op een kantoor. Er is ook niets toxic. Het klinkt vooral alsof je vriendinnen banen hebben waar je niks mee hebt en dat hun collega’s niet leuk zijn. Overdreven om dan te zeggen dat kantoorbanen allemaal nutteloos en nietszeggend lijken.

35 likes

ik werk op een leuke werkplek en waar ik iets nuttigs bijdraag aan de samenleving maar er is toch wel echt een groot percentage van mijn baan nietszeggend en nutteloos hoor. En er wordt echt véél geluld en niks gezegd de hele dag.

9 likes

Ik denk dat het vooral in het woord ‘allemaal’ zit. Echt niet alle kantoorbanen zijn zo. Sowieso denk ik dat het gros van de kantoorbanen niet toxic is waarbij de helft elkaar haat. Ik denk wel dat een deel nutteloos en nietszeggend is, maar zeker niet alle kantoorbanen.

6 likes