Impopulaire meningen #6

Mijn man komt net heel lief thuis met bloemen van mijn favo bloemist. Ook gelijk een boeket gehaald voor zijn moeder die morgen komt (kind is jarig) maar niks voor míj́n moeder die er morgen ook is. En de bloemist was inmiddels al dicht :laughing:

(Wij vieren al jaren geen vader/moederdag met mijn ouders met wederzijds instemming maar dit voelt toch wel lullig.)

1 like

Same, ik ben echt verbaasd wat de eisen allemaal zijn. Net als met die discussies over baargoud. Impopulaire mening: ik vind cadeaus als taal van liefde nogal kinderlijk.

3 likes

Is niet handig over nagedacht van hem, maar opzich is jouw moeder ook jouw taak toch?

14 likes

Ja maar ze vieren het normaal niet. Ga ervanuit dat ze niet wist dat haar man die bloemen ging kopen. En als dan opeens wel bloemen aan de ene moeder wordt gegeven in bijzijn van de andere moeder die niks krijgt, is dat wel beetje raar.

8 likes

Ja dat. En ze hadden ook al een boeket gestuurd vanuit het gezin dus echt nodig was het ook niet. Maar goed ik had m’n moeder vorige week allemaal lekkers gegeven dat ik had meegenomen uit Italië dus ik gooi het daar wel op.

6 likes

Mijn schoonmoeder was vorig jaar extreem chagrijnig toen wij aankwamen omdat we ervóór naar mijn moeder waren geweest en de rest van haar kinderen er niet waren. Sjongejongee, ik had er al geen zin in en dan ook nog zo kinderachtig reageren als we er zijn (het is een uur rijden naar mn eigen moeder en daar zijn we nieteens lang geweest :sob:)

5 likes

Nou en, fuck het dorp.

4 likes

Huh? Eerst zeg je dat je ervoor naar jouw moeder bent geweest en later dat je niet eens bij jouw moeder bent langsgeweest?

1 like

Er staat lanG qua tijd niet langs

6 likes

Ik heb m’n moeder een doos brownies per post gestuurd met speciale moederdagkaart. Quick fix en groot effect haha

11 likes

Er is echt niets wat ik suffer vind dan al die ‘nostalgie’dingen van begin 2000 die nu terugkomen, eerst die stomme K3 reünie en nu Diddle? Echt grow up

22 likes

Ja, da’s inderdaad heel suf.

Wat ik dan wel weer heel leuk vind, zijn de vele 90s films die weer op Netflix te zien zijn.

Laatst weer de Truman Show gekeken, helemaal leuk!

En stiekem wil ik ook It Takes Two weer gaan kijken! :see_no_evil:

1 like

Truman Show! Geweldig inderdaad. Maar niet te verwarren met Trueman Show, een wappie- YouTubekanaal voor corona-ontkenners en complotgekkies.

8 likes

Moet deze nog steeds zien! Lijkt me een mooie en interessante film. :blush:

Oeps, aangepast! Wist niet dat er überhaupt zo’n kanaal bestond met die naam!

It takes two staat ook op Netflix zag ik laatst

Ja, daarom! :relaxed:

6 likes

Ik vind vrouwen die hun oksels niet scheren smerig

7 likes

Dit is geen biecht

50 likes

Wel omg-waardig

6 likes