Impopulaire meningen #6

:yawning_face:

15 likes

Ja echt hƩle saaie take

4 likes

hahahhahaha lekker allemaal controversiƫle meningen posten want niemand mag omgen

5 likes

Hoezo is jouw ondertitel junior biechtpolitie als je zelf het juiste topic niet kan vinden :joy:

20 likes

Een mening is geen biecht dus omg op een mening mag zeker wel :smile:

3 likes

ja eens hoor hahaha maar volgens mij is dat wel de gedachte erachter

2 likes

De hele vrouw is dan smerig? of alleen d’r oksel? En hoe zit het met mannen, zijn die, of hun oksels ook smerig?

4 likes

Waarschijnlijk allebei :stuck_out_tongue: dit is gewoon zo’n ā€˜I’m not like other girls’/pick me-take. Durf wel te wedden dat ze mannen met okselhaar niet smerig vindt, dus is het gewoon een mysogiene opmerking. Altijd jammer als dat van vrouwen zelf komt maar nothing new

38 likes

:fire:

5 likes

Daarom nog junior he

4 likes

En beenhaar? Want heel eerlijk…mn oksels was ik minstens 1x per dag en mn benen echt minder vaak. Groetjes van een have Yeti.

5 likes

laatst voor het eerst in lange tijd mijn navel gewassen, aanrader

2 likes

Dit is meer een biecht dan een mening😭

7 likes

Ik ben zo in de war door deze laatste posts :smiling_face_with_tear: Wat is nu een impopulaire mening?!?! :exploding_head:

2 likes

Impopulaire mening: ā€œpoep eten zou heel normaal gevonden moeten worden, vind niet dat daar een stigma aan zou moeten hangenā€

Biecht: ik heb net een kilo poep gegeten.

Je kan poep eten vervangen door navel schoonmaken.

17 likes

Haha okee maar dan zit de okselhaarhater hier toch goed en de navelschoonmaker niet?? :joy:

4 likes

Precies je snapt het wel!

4 likes

De post over okselhaar is verplaatst van het biecht topic naar deze.

7 likes

Aaaahaaaaaaa :bulb:
Zie je nou wel, ik dacht al iedereen kan niet zo dom zijn, ik was het dus toch zelf :joy:

3 likes

er is ook een tmi topic he :cry:

1 like