Haha neee hij heeft superveel mooi haar juist hoor, alleen dan met inhammen.
Maar in het algemeen wachten veel mannen wel te lang met afscheren ja.
Haha neee hij heeft superveel mooi haar juist hoor, alleen dan met inhammen.
Maar in het algemeen wachten veel mannen wel te lang met afscheren ja.
De pet trap
â
Ik geef niet om gelezen boeken. Ik vind het zonde als gelezen boeken in een boekenkast staan te niksen en geef ze dan ook altijd weg aan mensen om me heen. Vooral als het goede boeken zijn dan wil ik dat andere er ook plezier van hebben. Ik lees 4/5 boeken per maand, maar heb nu dus maar 4 gelezen boeken in huis ![]()
Ik spaar trouwens wel kookboeken (en gebruik ze super veel) en die staan natuurlijk wel netjes in de kast!
Ik heb een abonnement op de bieb genomen, omdat ik gek werd van al die boeken in huis. Ik heb er nog +/- 15 (incl. kookboeken) en die liggen achter een deur in de kast.
Ja ik heb ook een bieb abbo! En verder leen ik boeken van vrienden en ik heb toevallig nog wel 20 + boeken liggen op een tbr stapel hier ![]()
Ik geef ook vrijwel al mijn gelezen boeken aan mijn moeder want die vrijwilligt op een plek waar ze oa boeken inzamelen voor een beurs. Alle opbrengsten gaan dan naar een goed doel. Doe hetzelfde met puzzels die ik heb gemaakt, maak ze toch geen tweede keer.
Haha, ik heb idd ook een grote kookboekencollectie en de rest houd ik idd niet meer (en lees veel digitaal).
Doe nu ook best veel leesboeken weg. Alleen paar favorieten houd ik (1 van mijn favo kinderboeken Oscar en het gestolen ijs, of boeken die ik echt nog wel eens herlees dan wel mooie geĂŻllustreerde klassiekers).
Heb ook gewoon niet de ruimte meer.
Nou impopulaire mening dan blijkbaar: love een pet achterstevoren
bij een man
Wuaaaaah ik ook!!! Blijkbaar zoân totaal impopulaire mening maar als mân vriend dat heeft ![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa laf it!! Mijn man heeft dat bijna altijd en soms heeft ie geen pet op en dan denk ik de eerste 3 seconde âhuh, wie ben jijâ
Same, ik dacht hier gisteren nog aan. Ik geef ze meestal aan een vriendin (en zij weer de hare). Ik doe er daarna toch niks meer mee, ik lees eigenlijk geen enkel boek 2x ![]()
Ik ben ook niet iemand die veel boeken bewaard. Ik lees digitaal of geef ze door. Maar ik heb het idee dat mensen die zelf boekenkasten vol hebben, je wel een beetje judgen als je dus niet zoân huis vol boeken hebt ![]()
Ik ook niet. Ik kijk films en series ook maar 1x. Van de week vertelde een vriendin dat ze Harry Potter echt wel 30x gelezen had ofzo. Dat snap ik echt niet.
Ik heb ooit wel boeken bewaard omdat ik dat ook wel van huis mee had gekregen. Mijn moeder doet nooit boeken weg en heeft echt zoân hele wand staan. Maar bij mij lagen ze alleen stof te vangen. De laatste verhuizing heb ik t meeste weg gedaan. Nu liggen er alleen nog hobby en kookboeken (veel) en een to read stapel van ongeveer 10 boeken. Verder lees ik veel op mân ereader.
Soms vraag ik me ook af of mensen me niet intellectueel genoeg vinden, maar ik ben inmiddels ook oud genoeg om daar schijt aan te hebben.
Maar komt dit ook niet omdat er nu ook gewoon veel meer aanbod is?
Ik kan me in mijn jeugd herinneren dat ik, ondanks regelmatige biebbezoeken, ook heel vaak mijn kinderboeken herlas. Hotel Rozenbottel heb ik oneindig vaak gelezen, wiplala, al die Lijsterboeken las ik duizend keer haha. Zelfde met dvdâs, vcdâs en videobanden. Soms haalde je wat nieuws uit de videotheek, en soms je favoriet. Ik heb bepaalde films wel 50x gezien voor mân gevoel.
Ik vind boeken wel echt enorm gezellig staan in huis, ook altijd leuk om bij anderen te bekijken. Veel beter dan stomme prulletjes en random decoratie.
Hotel Rozenbottel
Wauw! Die was echt verdwenen uit mn hoofd, maar heb ik ook verslonden!
Ik vind dingen vaker lezen of kijken juist heel fijn, heel comfortabel. En dan vallen toch nieuwe details weer op.
Ik heb wel de hele bieb leeggelezen vroeger. Ook hotel rozenbottel inderdaad ![]()
Op een gegeven moment ben ik zelfs vreselijke cowboyboeken gaan lezen en snuf de hond enzo, omdat ik alle leuke boeken al had gelezen.
Maar nee ik las en lees een boek nooit vaker. Terwijl ik een enorme Thea Beckman fan was bijvoorbeeld. Daar heb ik later nog wel een keer een of twee reeksen van herlezen, maar toen was ik 30 ofzo.
Een aantal boeken van vroeger van mezelf heb ik wel vaker gelezen inderdaad, meer uit verveling. De kinderen van Bolderburen was mân lievelings.
@Bertha ik denk dat dat het bij mijn vriendin ook is, puur comfort en rustgevend en veilig in haar kinderwereld duiken.
Haha van die Romana & Ragebol boeken heb ik ook nog gelezen, terwijl ik 0 had met paarden.
@S.onrisa ik zou ze eigenlijk nog best eens willen lezen haha.
Ja het is denk ik ook een soort comfort, soms zet ik idd nog steeds wel eens zo een film of serie op als ik niet weet wat ik wil kijken of gewoon iets op de achtergrond wil. En idd, soms ontdek ik ook weer wat nieuws. Of opeens een acteur die toen niet populair was maar nu heel groot.
Dat is geen impopulaire mening, ik hoor dat echt heel vaak! In hetzelfde rijtje als grijze joggingbroek