Impopulaire meningen #6

Ik was net zo. Bepaalde boeken kan ik denk ik naschrijven haha. Blauwe plekken bijvoorbeeld, en alle Caja Cazemier boeken.

4 likes

Ik ook, voor het naar bed gaan pak ik 9/10 keer een boek dat ik al vaker heb gelezen en ken. Vind dat ook een heel comfy gevoel.

5 likes

Ja, heerlijk! Ik word binnenkort geopereerd en tijdens mijn herstel ga ik sowieso twee series kijken die ik al vier keer heb gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik las vroeger (oke heel soms nog :see_no_evil:) wel eens de laatste bladzijdes, zodat ik wist hoe het afliep. M’n favoriete boeken en series heb ik echt wel meerder keren gelezen, sterker nog: elk jaar :joy:

4 likes

Ik vind Olivia Rodrigo echt zo’n saaie artiest, een gen-z taylor swift. Ik zag haar 3 weken geleden live en was zó unimpressed ook, snap niet dat zoveel mensen met haar dwepen

10 likes

Ik vind dit weer echt fantastisch. Ik ben ook helemaal gelukkig dat het volgende week weer 30+ graden wordt. Ik leef hier echt van op!

33 likes

Hier hetzelfde. Ik had al haar muziek al op Spotify geluisterd en vond geen van de nummer leuk, maar wilde haar nog een kans geven toen een vriendin erheen ging met haar dochter. Drie keer niks. Gelukkig vond de dochter het wel leuk :sweat_smile:

Ik vond haar vorige album wel leuk en live goed maar ik vind haar nieuwe album echt helemaal niet leuk en ook niet goed. Heel saai en een beetje simpele lyrics maar het krijgt overal super goede reviews, snap er niks van :woozy_face:

Alleen de titel irriteert me al

1 like

In de avond is het nog leuker. Gisteren fietste ik terug naar huis om 12 uur ‘s nachts na een avond dansen op Latin muziek en je hebt gewoon geen jasje nodig en iedereen op straat is zo vrolijk, kreeg echt een vakantie in eigen land gevoel. Sporten in dit weer is ook :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:, alsof je een bikram/hot whatever les neemt.

10 likes

dit is echt een perfecte omschrijving!!! vind haar wel sympathieker en leuker overkomen maar goed dat is ook niet heel moeilijk

5 likes

Jaa zo leuk! Het leven is ook echt leuker nu❤️

3 likes

Geen idee of dit impopulair is, maar het algoritme schotelt constant deze nieuwe Hema collectie aan mij voor. En ik vind het zo ontzettend tenenkrommend. Ik vind het echt iets voor vijftienjarigen die ‘edgy’ proberen te zijn. Dat of een witte Jeroen, die echt wel feministisch is (als het hem uitkomt):

18 likes

Dit is echt de nieuwe Disney adult.

2 likes

Ik vind af en toe een random Nijntje sleutelhanger of iets dergelijks nog wel leuk. Maar dit. Nee gaan we niet doen:

Edit: wtf heeft het ontwerpteam gesnoven bij het maken van deze shirts:

12 likes

Haha dit doet mij denken dat ik als “alto” puber een oversized zwart Bert en Ernie shirt droeg.

Vond ik toen ook heel cool, edgy en niet-mainstream. Ondertussen was ik net zo mainstream als mijn mede-alto-pubers :smiling_face_with_tear:.

15 likes

Wacht moedigt dit nou aan om je shirt uit te trekken? :laughing:

6 likes

Vond veel van de spullen wel leuk voor kinderen maar deze t-shirts hingen bij de volwassenen kleding, dacht ook echt heh.

4 likes

Dat of Nijntje houdt ervan om te flashen

3 likes

Haha godver. Ik heb een bandshirt met nijntje er op. Ik wil geen wannabe disney adult zijn :sob:.

2 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd naar het shirt!