ik vind durian best lekker ruiken. misschien ook een beetje door de associatie: het doet me denken aan bangkok en aan hoe lekker het smaakt
Ik vind de andere shirts best geinig (al zou ik er zelf niet in rondlopen) maar dat specifieke shirt vind ik echt super raar
Ik ben echt een Nijntje Adult!! Al zou ik deze shirts niet kopen, heb wel laatst die bij Uniqlo gekocht (zo’n gestreepte met een klein geborduurd Nijntje er op), al hadden ze deze geloof ik ook bij de Hema. Vind het wel stom dat ze Miffy gebruiken en geen Nijntje!!
Ja HEEEL stom, echt waarom zou je dat doen!? (Ja om meer geld te verdienen, iknow)
Jaa curselifter
dacht meteen aan hen toen je nijntje bandshirt zei haha
Awww nog steeds niet mijn ding maar toch vind ik deze wel beter dan die van Hema. De teksten op hun shirts maken het erger.
Aangezien we toch in het impopulaire meningen topic zitten: ik heb dat Nijntje voetbalshirt van de Hema uit de collectie waar het hierboven over gaat en vind m echt heel tof en ben er erg blij mee.
Deze dus:
Oh maar deze vind ik heel vet!
Een tijdje geleden waren die LU boterbiscuits helemaal een ding en had dus toen ook een pak gehaald en ging ze net pas proeven, maar ik vind ze echt niet bijzonderder of lekkerder dan gewoon die goedkope marie biscuits?
Theebiscuit vind ik echt lekkerder, heel die botersmaak en het was veel te zoet vind ik goor.
ik vind boterkoek en alle koek/cake dingen met uitgesproken botersmaak goor, telt dat als onpopulaire mening.
Je moet die gezouten nemen, vind ik wel echt lekker
same ik vond ze veel te zoet voor een zout koekje en ook te boterig voor wat het wil zijn (en ik houd wel mega van boter/boterkoek enzo)
Mensen die de hele muziek aan willen / moeten hebben staan. Thuis, in de auto, oortjes in, of op t werk of met sporten etc. Ik raak zwaaar overprikkeld van de hele dag geluid. Ik kan ook gewoon niet meer nadenken met muziek.
En als ik geen muziek aan heb, hoor ik ook vaak al een deuntje in mn hoofd ergens op de achtergrond waar ik gek van word.
ja ik vind dat ook zo bizar, dat mensen niet eens even buiten kunnen lopen zonder muziek bijvoorbeeld
Herkenbaar! Overal waar je komt is ook muziek, in elke winkel, zelfs op straat al die muzikanten of mensen met boxen. Ben je thuis en dan hoor je het van 20 buren. Doe lekker oortjes in joh.
Ik klink nu misschien als een enorme zweefteef nu, maar het is ook zo heerlijk om je noise cancelling/ muziek even uit te doen en de omgevingsgeluiden te horen. De wind die waait, geroezemoes, klingelen van de tram etc.
Ik ben echt dol op muziek, dus in winkels en restaurants vind ik her vaak juist heel fijn en wandel soms juist ook heel fijn met een goede banger of gevoelig lied als ik emo ben. Maar soms vergeet ik gewoon uren m’n oortjes uit te doen en dan kan ik ook echt even genieten van die normale stadse geluiden. Je zit toch anders een beetje in je bubbel, waar je al meer in zit door je telefoon.
hahaha ik heb een vriendin en als zij 2 minuten naar mij fietst doet ze oortjes in. Dat is niet eens 1 nummer ![]()
Ik slaap echt heel goed met de warme temperaturen haha. Heb vannacht 8,5 uur zonder onderbrekingen lekker doorgeslapen. Terwijl ik vaak tussen de 6/7 uur slaap.
Heb geen airco of ventilator.