Impopulaire meningen #6

Over als volwassenen nog super fan zijn van artiesten: ik ben niet meer invested in prive levens (als tiener was ik dat wel) maar ik heb nog wel bands en artiesten waar ik echt super fan van ben. Uitkijken naar nieuwe platen, naar meerdere concerten van dezelfde tour etc. Ik las een tijd geleden een artikel dat tieners daar zo op los gaan omdat ze mega heftige emoties hebben, en muziek heeft dat vaak ook. Ik mag dan eind 30 zijn, ik heb ook gewoon nog heftige emoties en muziek sluit daar nog steeds lekker bij aan. Ik vind het ook gewoon super leuk om naar concerten te gaan, te dansen, met zn alleen mee te zingen. Echt super fijne momenten.

8 likes

Ik vind dit wel een aantal stappen gezonder en normaler dan super excited zijn dat iemand die je niet kent gaat trouwen, dat is gewoon fucking vreemd.

Dat van jou is wel binnen het normale

8 likes

Ik sta wel te gillen in een glitterjurk en deel armbandjes uit aan mensen om me heen. Dat mogen mensen verder stom vinden, ik heb plezier en alles is beter met glitter (behalve het milieu helaas).

8 likes

Bij welk concert deel je armbandjes uit dan?

Ik denk steeds

7 likes

En dan moeten de k3 concerten nog komen, meine gute dat wordt ook een verkleedpartij.

5 likes

OMG ja dit heb ik ook. Maar het wordt ook te pas en te onpas maar gesuggereerd door iedereen en z’n moeder.

“ ja dan luister je tijdens het hardlopen toch even een podcast”

“ als je een paniekaanval hebt kan je ook een podcast opzetten”

“ ken je nog een leuke podcast?”

NEE

“ hoezoo houd je niet van podcasts? Iederéén luistert podcast”

Ook dus NEE ben ik nu achter :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Haha ja, dat was ook precies de reden voor de post. Dat het er zo vaak over gaat. Of nog erger: dat je een link krijgt gestuurd met dat je dit echt even moet luisteren.

Ik luister gewoon liever muziek of ik ga lezen.

4 likes

Ik mis communitychannel zo erg, echt alleen maar leuke filmpjes.

6 likes

Taylor Swift

Ik hou zo erg van melige appels, ik haat knapperige appels, hoe meliger, hoe beter. Fan van Royal Gala :heart:

10 likes

Ik wou echt dat deze functie in real life zou bestaan, zou echt mijn levenskwaliteit aanzienlijk verhogen :pray:

5 likes

Ja én dat je dan irritante stopwoordjes kan wissen.

Ik heb een collega en zij zegt zo vaak in een verhaal “ ennuhh
. Ennuhhh
ennuhhh.”

En oh ja: gen alpha die het nodig vinden om overal ‘letterlijk’ tussen te gooien.

Gewoon - bliep- , weg die zooi en dan gaat zo’n verhaal een stuk sneller.

Ja, ik kan echt slecht tegen al dat gepraat. Maar ik kan ook geen tv kijken met geluid aan en luister ook geen muziek.

3 likes

Serieuze vraag, heb je als je tv kijkt dan geen last van het licht? Ik ben zelf erg flitsgevoelig of voor als het scherm opeens wit wordt tussen reclame en programma in bijvoorbeeld dat mijn hersens echt knerpen van man wat fel

3 likes

Ja, daarom kijk ik ook (in combinatie met het geluid) eigenlijk bijna nooit tv. Ik kijk ook altijd scheef naar het beeld, vroeger dachten ze dat ik een lui oog had oid maar dat is om het licht wat tegen te gaan

5 likes

Ogen van iemand boeien me echt geen hol. Altijd die mensen die antwoorden bij de vraag ‘van vond je het mooist aan die persoon’ en dan antwoorden met ‘de ogen’ geloof ik ook niet.
‘Hij heeft ogen waar ik kan verdrinken’, rot toch op man

20 likes

Vind dit ook zo’n dom antwoord altijd.

1 like

Ik let ook echt nooit op ogen. Een van de meest onboeiende dingen aan een persoon.

2 likes

Iemand gaf me onlangs een compliment over m’n ogen, en ik dacht alleen maar “oh dus je vindt me lelijk”

5 likes