Over als volwassenen nog super fan zijn van artiesten: ik ben niet meer invested in prive levens (als tiener was ik dat wel) maar ik heb nog wel bands en artiesten waar ik echt super fan van ben. Uitkijken naar nieuwe platen, naar meerdere concerten van dezelfde tour etc. Ik las een tijd geleden een artikel dat tieners daar zo op los gaan omdat ze mega heftige emoties hebben, en muziek heeft dat vaak ook. Ik mag dan eind 30 zijn, ik heb ook gewoon nog heftige emoties en muziek sluit daar nog steeds lekker bij aan. Ik vind het ook gewoon super leuk om naar concerten te gaan, te dansen, met zn alleen mee te zingen. Echt super fijne momenten.
Ik vind dit wel een aantal stappen gezonder en normaler dan super excited zijn dat iemand die je niet kent gaat trouwen, dat is gewoon fucking vreemd.
Dat van jou is wel binnen het normale
Ik sta wel te gillen in een glitterjurk en deel armbandjes uit aan mensen om me heen. Dat mogen mensen verder stom vinden, ik heb plezier en alles is beter met glitter (behalve het milieu helaas).
Bij welk concert deel je armbandjes uit dan?
En dan moeten de k3 concerten nog komen, meine gute dat wordt ook een verkleedpartij.
OMG ja dit heb ik ook. Maar het wordt ook te pas en te onpas maar gesuggereerd door iedereen en zân moeder.
â ja dan luister je tijdens het hardlopen toch even een podcastâ
â als je een paniekaanval hebt kan je ook een podcast opzettenâ
â ken je nog een leuke podcast?â
NEE
â hoezoo houd je niet van podcasts? Iederéén luistert podcastâ
Ook dus NEE ben ik nu achter
Haha ja, dat was ook precies de reden voor de post. Dat het er zo vaak over gaat. Of nog erger: dat je een link krijgt gestuurd met dat je dit echt even moet luisteren.
Ik luister gewoon liever muziek of ik ga lezen.
Ik mis communitychannel zo erg, echt alleen maar leuke filmpjes.
Taylor Swift
Ik hou zo erg van melige appels, ik haat knapperige appels, hoe meliger, hoe beter. Fan van Royal Gala
Ik wou echt dat deze functie in real life zou bestaan, zou echt mijn levenskwaliteit aanzienlijk verhogen
Ja én dat je dan irritante stopwoordjes kan wissen.
Ik heb een collega en zij zegt zo vaak in een verhaal â ennuhhâŠ. EnnuhhhâŠennuhhh.â
En oh ja: gen alpha die het nodig vinden om overal âletterlijkâ tussen te gooien.
Gewoon - bliep- , weg die zooi en dan gaat zoân verhaal een stuk sneller.
Ja, ik kan echt slecht tegen al dat gepraat. Maar ik kan ook geen tv kijken met geluid aan en luister ook geen muziek.
Serieuze vraag, heb je als je tv kijkt dan geen last van het licht? Ik ben zelf erg flitsgevoelig of voor als het scherm opeens wit wordt tussen reclame en programma in bijvoorbeeld dat mijn hersens echt knerpen van man wat fel
Ja, daarom kijk ik ook (in combinatie met het geluid) eigenlijk bijna nooit tv. Ik kijk ook altijd scheef naar het beeld, vroeger dachten ze dat ik een lui oog had oid maar dat is om het licht wat tegen te gaan
Ogen van iemand boeien me echt geen hol. Altijd die mensen die antwoorden bij de vraag âvan vond je het mooist aan die persoonâ en dan antwoorden met âde ogenâ geloof ik ook niet.
âHij heeft ogen waar ik kan verdrinkenâ, rot toch op man
Vind dit ook zoân dom antwoord altijd.
Ik let ook echt nooit op ogen. Een van de meest onboeiende dingen aan een persoon.
Iemand gaf me onlangs een compliment over mân ogen, en ik dacht alleen maar âoh dus je vindt me lelijkâ