Als iemand me complimenteert om mijn ogen kan ik er ook helemaal niks mee. Bedank mijn oudwrs dan, ik heb ze niet gemaakt verder.
Het regent impopulaire meningen bij mij vandaag maar:
Mensen die zeggen dat je je koffer moet inpakken met rolletjes ipv stapeltjes zijn echt psychopaten
Ik doe het denk ik verkeerd, want ik krijg platte rolletjes met nog meer kreukstrepen
Ik ging laatst naar mijn eigen ogen kijken of er iets boeiends te vinden was, maar ik krijg vooral kringspiervibes, zeker als de pupillen groter en kleiner worden.
Dat ben ik
Er past gewoon bewezen meer in als je het rolt, als je plek zat hebt dan zou ik het gewoon stapelen.
Ja misschien als je allemaal dunne stoffen draagt maar al mijn kleding is minstens 4 maten groter dan m’n eigen maat en ik draag alleen maar zware en dikke stoffen. 1 spijkerbroek is al een halve koffer als ik het oprol
Of mensen die op de terugweg alles er weer netjes in doen. Ik prop/gooi alles erin en op hoop van zegen dat hij nog dicht gaat (vaak met grof geweld)
Ik moet morgen weer m’n backpack vullen met vakantiezooi. Ik ga het dit keer rollen ipv van vouwen. Ben benieuwd of ik meer ruimte overhoud dan aan het begin.
Vacuumzakken zijn heilig.
De vieze kleding erin proppen en het past gewoon in de koffer
Even een onnozele vraag maar ik ken vacuumzakken alleen van de soort die je met de stofzuiger vacuüm trekt. Hoe doe je dat dan op vakantie als er geen stofzuiger in de buurt is?
Ik ken ze ook dat je ze een soort van oprolt om de lucht eruit te duwen, dus niet vacuüm zuigen maar wel lucht eruit.
Ah, makes sense, dank!
I love spraak memo’s. Ik vind het gezellig, leuk en zet het soms als een podcast op. Hoewel ik dit maar met één vriendin doe en met de rest app (want die hebben een hekel aan voicememo’s haha). Dit komt denk ik ook omdat we wel verder weg wonen en dan kan ik gewoon alles van haar dag of leven horen
Same here! Ik kan echt genieten van wandelen met de hond en dan spraakmemo’s luisteren. Soort persoonlijke podcasts.
Ik vind het maar saai als mensen wijn een onderdeel van hun persoonlijkheid maken. Dat alles draait om wijn drinken, wijn proeven (en elke keer om die fles vragen om ‘m in te scannen met hun telefoon ofzo idk), en dat ze achter zoveel mogelijk zinnen toevoegen dat er ‘dan wel echt een wijntje bij kan/moet hoor ’
Ik vind dit soort mensen gewoon hun alcoholisme verbloemen als hobby. Zo lekker is wijn niet hoor.
Haha ja dat wilde ik ook reageren. Vooral ook omdat ik vroeger zelf ook zo was maar eigenlijk een verslaving had. Was foto’s van vroeger aan het opruimen en overal was wijn?! Blij dat ik nu meer tijd en energie voor andere dingen heb!
Ja of mensen die met de auto naar een feestje oid gaan uit zelfbescherming hihaho. Facking triest dat je jezelf nieteens in de hand kan houden. En dan vaak toch net met een glas teveel achter het stuur zitten.
ik vind mensen die zo zijn met koffie ook irritant maar wijn is nog wel erger. en dan van die domme plaatjes delen ‘ik heb vandaag fruit gegeten, druiven. (ik heb wijn gedronken)’ echt zo stom. zeker ook omdat het gewoon problematisch is idd
zoals dit omg zo agressief niet grappig
Ieiw rumag energy