Impopulaire meningen #6

ik ben hier geweest :heart:

1 like

sowieso de hele winemom vibe is te ernstig voor woorden

ooookeeeee

11 likes

Ewww

2 likes

Ik vind de GoogleAI functie heel fijn en heb veel sneller antwoord op de meeste vragen🙃

1 like

Ja echt goeie functie. :smiling_face_with_tear: I wouldn’t trust everything it says.

34 likes

Nee je moet echt oppassen. Als je bijvoorbeeld iets zoekt dan plaatst hij informatie die iemand ooit op een forum heeft gezet op hetzelfde niveau als bijvoorbeeld op de site van een zorgverzekering staat.
Niet handig je googlet of iets onder de basisverzekering valt of niet bijvoorbeeld.

13 likes

23 likes

Bill Chirten :laughing::laughing:

7 likes

Ik heb hier echt al weken lol om. Waar je ook naar kijkt, van de gezichten tot de data niks klopt.

11 likes
1 like

Haha ja die viel mij ook meteen op. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe raarder en meer vervormd het wordt. Net zo’n kaleidoscoop hahah waarbij je steeds nieuwe dingen ziet. @Shaaar

2 likes

Nee echt een kut ontwikkeling en kut dat het niet uitgezet kan worden

8 likes

Je kan bij google ‘je zoekterm’ - ai doen, dan komt dat niet tevoorschijn. Of kiezen voor andere zoekmachine als duckduckgo oid

Erik Scherder: “AI? Betekent dat Afnemende Intelligentie?” | Gezondheidsnet

7 likes

Oh die optie van AI toevoegen kende ik nog niet, bedankt!

3 likes

Ja hij vertelde mij laatst toen m’n kind iets op zocht over provincies dat we er 8 in NL hebben die officieel tot Europa horen (??) :sweat_smile:

4 likes

Ik ken de gevaren hoor vertrouw er ook niet blind op😅heb wel het idee dat het de laatste tijd wat beter is geworden

1 like

Ik zocht laatst op of iemand (een voetballer die oud is) kinderen heeft en toen stond er ja, met namen en geboortejaren.

Maar die hele kinderen bestaan niet haha? Gewoon totaal gefabriceerd verhaal, geen idee waarvan ai dat heeft dan.

6 likes

AI gaat niet onze wereld overnemen omdat het zooo slim wordt dat het slimmer wordt dan de mensheid, AI gaat de wereld overnemen als de mensheid stopt met nadenken en dommer wordt dan AI :grimacing:

34 likes

Misschien heeft die voetballer een hele niche community van fanfictie schrijvers.

5 likes

Dat heten hallucinaties! Vind ik zo lollig, een chatbot met een mentale aandoening.

In een training die ik ooit volgde kregen we ooit deze cautionary tale van een advocaat die chat gpt om hulp gevraagd had, die vervolgens allemaal jurisprudentie verzon:

5 likes