ik ben hier geweest
Ewww
Ik vind de GoogleAI functie heel fijn en heb veel sneller antwoord op de meeste vragen🙃
Nee je moet echt oppassen. Als je bijvoorbeeld iets zoekt dan plaatst hij informatie die iemand ooit op een forum heeft gezet op hetzelfde niveau als bijvoorbeeld op de site van een zorgverzekering staat.
Niet handig je googlet of iets onder de basisverzekering valt of niet bijvoorbeeld.
Bill Chirten
Ik heb hier echt al weken lol om. Waar je ook naar kijkt, van de gezichten tot de data niks klopt.
Haha ja die viel mij ook meteen op. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe raarder en meer vervormd het wordt. Net zo’n kaleidoscoop hahah waarbij je steeds nieuwe dingen ziet. @Shaaar
Nee echt een kut ontwikkeling en kut dat het niet uitgezet kan worden
Je kan bij google ‘je zoekterm’ - ai doen, dan komt dat niet tevoorschijn. Of kiezen voor andere zoekmachine als duckduckgo oid
Erik Scherder: “AI? Betekent dat Afnemende Intelligentie?” | Gezondheidsnet
Oh die optie van AI toevoegen kende ik nog niet, bedankt!
Ja hij vertelde mij laatst toen m’n kind iets op zocht over provincies dat we er 8 in NL hebben die officieel tot Europa horen (??)
Ik ken de gevaren hoor vertrouw er ook niet blind op😅heb wel het idee dat het de laatste tijd wat beter is geworden
Ik zocht laatst op of iemand (een voetballer die oud is) kinderen heeft en toen stond er ja, met namen en geboortejaren.
Maar die hele kinderen bestaan niet haha? Gewoon totaal gefabriceerd verhaal, geen idee waarvan ai dat heeft dan.
AI gaat niet onze wereld overnemen omdat het zooo slim wordt dat het slimmer wordt dan de mensheid, AI gaat de wereld overnemen als de mensheid stopt met nadenken en dommer wordt dan AI
Misschien heeft die voetballer een hele niche community van fanfictie schrijvers.
Dat heten hallucinaties! Vind ik zo lollig, een chatbot met een mentale aandoening.
In een training die ik ooit volgde kregen we ooit deze cautionary tale van een advocaat die chat gpt om hulp gevraagd had, die vervolgens allemaal jurisprudentie verzon: