Impopulaire meningen

Katten zijn ook maar gevormd naar hoe wij ze willen he. Er is echt weinig natuurlijks aan de huidige kat.

1 like

Mijn zusje heeft ze (2 paar zelfs omg) en ik krijg maar niet uitgelegd waarom ze me zo tegenstaan, maar jij verwoordt het echt precies goed

1 like

Ik vind ze echt heel tof :grimacing:

5 likes

Ditzelfde gevoel heb ik bij nog heel veel sneakers, bijvoorbeeld die nike huarache of hoe heet het ook alweer, en die nikes die er een soort van gevlochten uitzien, welke zijn dat?

Ik vind echt 80% van alle schoenen spuuglelijk :’) smaken verschillen haha

8 likes

Lekker late reactie, maar wil deze mening graag nog minder populair maken:

  1. Ik heb een hekel aan mensen die bananen en mandarijnen op kantoor eten. Ga weg, met je stink fruit.
  2. Ik doe het zelf ook en dan boeit het met niet als mensen er last van hebben.
8 likes

Ik vind die telefoonhoesjes met klepje zooo suf. Denk dan echt aan m’n oma en die heeft niet eens zo’n hoesje.

46 likes

Precies, ze zijn gewoon handig, ik heb er ook een.
Maar wel lelijk inderdaad…

1 like

Ik vind telefoons met eenmiljoen barsten echt 10x suffer. En super dom.
Had je maar een fatsoenlijk hoesje met klepje moeten hebben. :smiley:

4 likes

eens, staat vaak zo streng

Omg als iemand z’n telefoon zo beweegt om het klepje dicht te maken :@ Ik weet niet heb er heftige gevoelens over. Vreselijk.

38 likes

Haha ja zo’n zwier. Het zijn ook vaak van die vrouwen die hun telefoon op een halve meter afstand houden en met 1 vinger typen.

23 likes

Ik heb hem omdat een barst bij mijn mobiel betekent dat ik hem mag opsturen want dan doet het scherm het niet meer + handig dat ik alle belangrijke pasjes altijd bij heb

1 like

Als je kinderen hebt, stop dan gewoon dan met roken binnenshuis of in het bijzijn van je kind. Je kan dan wel leuk zeggen “dat bepaal ik zelf wel want het zijn mijn kinderen”, maar jouw kinderen hebben zelf niet de keuze of ze lange tijd in aanraking willen komen met schadelijke stoffen.

22 likes

Ik mag hopen dat dit geen impopulaire mening is!

6 likes

Mijn vader rookte vroeger ook binnen zonder raam open. Toen was dat ook “normaal”. We woonden wel in een redelijk grote woning dus misschien dat ik er daarom geen last van heb gehad?

Nu woon ik in een kleine studio met slechte ventilatie en heel veel mensen die roken om me heen. Ik denk nu dat ik er een soort allergisch voor ben geworden? Heb het constant benauwd , laten testen op astma, maar dat heb ik niet. Doe nu constant mijn raam open maar dan zit je weer in de herrie want ze zijn uiteraard heel luidruchtig en werkelijk altijd thuis.

Dit had in beter in het waar erger je je aan topic kunnen plaatsen… Ik wou eigenlijk een verhaal typen met de strekking: Bepaal zelf of je rookt of niet maar houd gewoon rekening met elkaar, met kleine kinderen zou ik dan buiten roken of in een andere kamer met raam open oid.

Ik heb het idee dat rokers vroeger veel beter aanspreekbaar waren wat dit betreft ? Juist omdat het op veel plaastsen niet meer mag. Maar misschien ben ik er nu overgevoelig voor geworden, kan ook.

Hahaha die sokjes maakte ik zelf ook nog eens. Vreselijk

N.a.v. het wasmiddeltopic: ik zou nooooit wasmiddel, eau de toilette of wat dan ook met Zwitsalgeur kopen. Die geur hoort voor mij echt bij baby’s, en verder bij niemand.

24 likes

Hier ben ik het echt zo mee eens.

Mijn moeder :geek:

1 like

Haha ja bah! M’n moeder loopt ook met zo’n ding, wel jammer dat er een veel nieuwere iPhone inzit dan die ik zelf heb.

1 like