Impopulaire meningen

Nou ik ben persoonlijk wel van mening dat als je een gratis scooter verkiest boven je stemrecht dat het misschien maar beter is dat je geen stemrecht meer hebt maar ik denk niet dat 16 de juiste leeftijd is om dat te vragen, hehe. Ik ken weinig politiek betrokken 16-jarigen.

4 likes

Als je antwoordt, in dat vak op dat tekstwolkje linksboven klikken. En daarna weer hetzelfde bij de volgende personen die je wilt antwoorden. Dan staan de quotes onder elkaar.

1 like

Misschien zo


Als je 18 bent mag je kiezen tussen:

  • Levenslang korting bij McDonald’s.
  • Stemrecht.
19 likes

Ja dat bedoel ik ook, toen mijn broertje 16 was wist hij niet eens wat een partij was maar misschien dat hij op zn 30e ineens wilt stemmen? Verwacht het niet hahaha

2 likes

@Gradje @Flamoes @anon98052296 ho het was niet heeel serieus bedoeld he, het is niet zo dat ik dit echt zou willen invoeren haha dat zou een beetje raar zijn

1 like

Snap ik wel hoor (geen haat, niet lesbisch)

3 likes

Ik heb het voor de lol eens gevraagd aan m’n zusjes en een vriendin van hen. De keuze was: of een gitaar naar keuze of stemrecht

‘ik zou voor de eerste kiezen lol’ (vriendin die mavo doet)
‘de eerste ofc’ (zusje die mavo doet)

En waarom?

‘Omdat ik het zelf doe en het leuk vind’

Ik heb ook nog een ander zusje die vwo doet maar die ff afwezig is, ben benieuwd of zij wat anders antwoordt.

4 likes

Maar ik denk dat dit meer typerend is voor puberale egocentrisme, dan gebrek aan intelligentie.

11 likes

Maar dierenwelzijn heeft toch niets met vervuiling te maken, vandaar dat ik het zei. Ik dacht zelf namelijk vroeger dat biologisch in alle opzichten beter was.

5 likes

Dit vind ik echt cute. Spaghetti met knakworsten ook echt. Ik vind zelf nu leuker dan toen ik twintig was hoor. Nu ben ik tenminste niet meer zo afschuwelijk jong. Haha.

4 likes

Hahaha snap ik maar ik vind het wel interessant om ervoor na te denken

Jeetje wat een enorme grofheid en onaangepast gedrag bij elkaar.
Maar ik moet eerlijk toegeven deze

Las ik met de stem van Dwight Schrute van the office.

3 likes

7 likes

Ik vind de meeste dingen in het meme topic eigenlijk niet zo leuk. Ik vind memes wel leuk maar dit zijn bijna allemaal ‘internetgekkies’ en dat vind ik altijd zo zielig. Je zal maar op zo’n manier op internet terecht komen.

16 likes

HAha wat een dooddoener ;p

1 like

Als ze wit zijn gaat die vraag wel op hahaha maar als ze Surinaams of Antilliaans zijn bijvoorbeeld is c heel voorkomend en niet ordinair.

2 likes

Ja, snap ik!

1 like

Omg ik ben zo fan van Dwight haha

2 likes

Ik snap helemaal wat je bedoelt! Helaas is dat het type man dat ik onweerstaanbaar vind :flushed::sob:

Hahaha, zĂł herkenbaar