Hahaha die sokjes maakte ik zelf ook nog eens. Vreselijk
N.a.v. het wasmiddeltopic: ik zou nooooit wasmiddel, eau de toilette of wat dan ook met Zwitsalgeur kopen. Die geur hoort voor mij echt bij baby’s, en verder bij niemand.
Hier ben ik het echt zo mee eens.
Mijn moeder
Haha ja bah! M’n moeder loopt ook met zo’n ding, wel jammer dat er een veel nieuwere iPhone inzit dan die ik zelf heb.
Love Zwitsal, nog geen negatieve associatie met poepluiers voor mij. Vind het zo’n lekker geurtje, vooral voor mijn beddengoed.
Ik heb zo’n hoesje met klepje. Staan katten op
Geeft niet. Die gecustumizede hoesjes met een leuke foto van de (klein)kinderen zijn nog net een tikkeltje erger.
Same!
Ik vind ze ook lelijk maar ik gebruik geen portemonnee, al m’n pasjes zitten er in en dat is superchill.
En ik kan het hoesje gebruiken om m’n telefoon neer te zetten als ik een filmpje kijk en dat is wel fijn.
Maar oke, het blijven suffe hoesjes.
Ik vind afdrogen het vervelendste.
Duurt zo lang.
Ik ga gewoon altijd op mn bed liggen
Je droogt vanzelf wel
Heb mn haar ook twee keer in mn leven gefohnd, met mijn haartype (3 haren) is dat echt niet nodig
ik vind de geur van baby waar iedereen het altijd over heeft ook echt om onpasselijk van te worden
Oh nee nat in bed liggen vind ik ook echt vreselijk.
Echt zo’n viezig gevoel haha
Ik heb een hekel aan horloges. Ik word er helemaal kriebelig van om constant de tijd te zien
Ik heb een hekel aan me aankleden. Vooral kleding die over mijn hoofd moet vind ik heel irritant.
Is ook een van de redenen dat ik niet van shoppen hou.
Ik krijg het er altijd warm en benauwd van en aan het eind ziet mijn haar eruit alsof ik met mijn vingers in een stopcontact heb gezeten.
En wat ik echt niet snap zijn mensen die zich tien keer op een dag omkleden. Als ze uit bed komen een chill outfit, dan hun echte kleren, dan als ze thuis komen weer een chill outfit, dan een slaap outfit. Zo veel moeite. Zo veel kledingstukken over je hoofd. Wat een hel.
Omg ja!
Ik word gewoon al moe als ik eraan denk.
dit doe ik ook
ik haaaaaaaaaaat afdrogen ik wacht gewoon tot ik droog ben
alleen m’n voeten droog ik af
Niet afdrogen is ook veel beter voor je huid. Behalve bij je voeten dan inderdaad. Het allerbeste is eigenlijk nog als je meteen na het douchen iets van zalf of creme opsmeert maar ja, te lui.
Over douchen en afdrogen gesproken, ik kan dus echt niet tegen het gevoel van nat haar. Kan het dan ook absoluut niet natuurlijk laten drogen, want dan hangt het zo vies nat in m’n nek en druipt het over m’n rug. En als het dan eenmaal droog is dan heb je zo’n natte vlek op de achterkant van je shirt en dat is mega koud. Heb wel een paar keer met nat haar geprobeerd te slapen en dan werd ik zwetend wakker.
Ik snap zoveel dingen niet.
- de nepnageltrend. is het een uberhaupt een trend? is het altijd geweest? ik zie het om me heen eigenlijk helemaal niet dus misschien valt het mee, alleen op het forum krijg ik die indruk dat het veel vaker voorkomt
- havaianas. ja ik heb ze niet dus ik weet niet wat er zo fijn aan is maar serieuze vraag: hoe verschillen ze van slippers van de hema waar ik een paar jaar terug 2.50 voor heb betaald (en die nog steeds prima zijn)?
- wat is er zo schattig aan chihuahuas? hun ogen knallen zowat uit hun kop, dat kan toch nooit gezond zijn? en ze keffen vaak zo.