Impopulaire meningen

Maar over die foto’s met lokale bevolking dan he… natuurlijk kan het zo zijn dat het initiatief vanuit de mensen zelf kwam, maar dan zet je die foto toch niet online? Ik heb op reis ook eens meegemaakt dat ik door onze gids en de mensen waar we verbleven min of meer werd gedwongen om een foto te nemen waar ik niet achter stond (Het leek voor mij te veel op een cultuur als kostuum aandoen). Vrij onschuldig en ik wilde onze gastheren niet teleurstellen dus toch maar gedaan. Maar die foto ga ik nu no way in hell aan iemand laten zien. Later heb ik het er ook nog met de gids over gehad en ze snapte het wel en had er gewoon nog nooit zo over nagedacht.

3 likes

Ik heb het idee dat dit redelijk impopulair is: Topcarriere maken hoeft van mij eigenlijk niet zo. Een baan waar ik met plezier iets kan bijdragen, maar ook voldoende tijd voor mezelf, persoonlijke projecten, normale werktijden en weinig stress lijken me zo veel fijner. Het lijkt erop dat veel mensen vinden dat je ambitieus “hoort” te zijn, zeker als hoger opgeleide.

53 likes

Dit is zo interessant allemaal. mag ik mijn topic ff pluggen?

1 like

is het een idee hier een discussietopic over te openen of is dat een impopulaire mening

Kan ook naar filosofie topic!

1 like

zal ik de discussie daar even in zn geheel heen verplaatsen? dan kun je daar ook zien wat er al gezegd is, kunnen hier weer alle overige impopulaire meningen

4 likes

Interssant om hier over na te denken. Wel maf dat politici concrete antwoorden op alle vragen moeten formuleren. Voor hun kan het niet bij filosoferen blijven.

1 like

Wow, wat een discussie! Goeie discussie, trouwens.

Gezien de lengte een eigen topic gemaakt: zie Euthanasie en zelfbeschikkingsrecht

Toch maar in deze categorie, sorry @mikselke ik verplaats jouw post ook nog even.

2 likes

Ik kan begrijpen dat mensen die samengestelde postersets van Desenio eenheidsworst vinden maar damn ik denk toch dat ik er een paar ga aanschaffen haha.

14 likes

Ik vind regendouches echt vreselijk. Het voelt altijd alsof ik word gewaterboard ofzo. En onmogelijk om mijn haren ermee uit te spoelen.

31 likes

Ik snap ook echt niet wat mensen er fijn aan vinden!
Als het recht van boven komt krijg je steeds water in je ogen, of je moet er helemaal scheef onder staan, net als wanneer je je haar niet nat wil maken. Geen doen zo’n douche. Ik vind het ook echt niet luxe of fijn als een hotel dat heeft, alleen maar super onhandig.

4 likes

Precies mijn mening

1 like

Ik vind het nieuwe seizoen van oitnb zo saai :no_mouth:

7 likes

*laatste 3 seizoenen

12 likes

Ik vond het echt een heel slecht seizoen.

1 like

O kut, het wordt niet beter dus?

Nee ik vind van niet haha ik vond het echt teleurstellend.

1 like

Eens, hopelijk is het volgende seizoen het laatste want het lijkt er op dat de serie zijn hoogtepunt al enige tijd voorbij is.

2 likes

Haha hoezo hopelijk, je kan toch gewoon stoppen met kijken :sweat_smile:? Net als iedereen die het saai vindt (geworden). Je hoeft toch niet te kijken.

Ik zal nooit snappen dat je geacht wordt geld te geven als je een trouwerij bijwoont. En dat je soms ook mensen hoort klagen dat ze vinden dat ze te weinig hebben gekregen. Alsof je trouwdag kostendekkend moet zijn en je gasten entreegeld betalen. Een beetje op de Amerikaanse toer. Ik geef wel netjes een bedrag hoor in een envelopje, maar zelf zou ik dat nooit doen als ik uberhaupt in het huwelijksbootje zou stappen. Iemands aanwezigheid vind ik al mooi zat en als ik groot wil uitpakken is dat volledig voor mijn eigen rekening. Ik heb liever dat mensen gewoon geld aan zichzelf uitgeven of een goed doel. Ik vind die focus op groot-groter-grootst en geld gewoon een beetje zonde.

34 likes