Impopulaire meningen

Jaaa ik heb laatst bij reserveren specifiek om een tafel binnen gevraagd. Flikker op met die hete zon, vliegen en sigarettenrook. Ben benieuwd of ik hem ook krijg

1 like

Er zijn echt zoveel domme mensen.

  • Een vriendin die haar 8-jarige kat wegdeed nadat ze na 3 maanden met haar nieuwe vriend ging samenwonen en hij hadeen hekel aan katten (is niet allergisch). Na 6 maanden was de relatie (en mijn vriendschap met haar ook uit). :crazy_face:

  • Een goede vriend van mij had 1 kat en ging samenwonen. De relatie ging uit en zij deed er alles aan om ervoor te zorgen dat hij zijn kat niet mocht meenemen naar zijn nieuwe appartementje. Alsof de kat onderdeel was van een vies spel. Vier maanden later hoorde hij via via dat zijn ex en haar nieuwe vriend nauwelijks omkeken naar de kat. Zijn ex-schoonmoeder heeft toen de kat gewoon weer aan hem gegeven. :joy:

12 likes

Aaaaaaaaah, dit soort dingen wil ik helemaal niet weten (ook al weet ik het eigenlijk wel). Ignorance is bliss enzo. Die moeder uit het tweede verhaal is wel een heldin en verdient een standbeeld! Hoe is het met jouw katjes btw? Is Merlijn weer helemaal beter?

1 like

Lief dat je het vraagt. Met Merlijn gaat het goed, maar ik denk wel dat die chronische niesziekte heeft (niet erg want we houden gewoon de medicatie altijd paraat). :slight_smile: Hij is lekker actief en obsessed met mensen die langs het huis lopen. (Op een dag mag die met tuigje wel naar buiten maar voorlopig blijft ie nog even binnen.)

1 like

Oké dit is niet heel aardig, maar ik heb echt helemaal niks met blonde kinderen. Hoe blonder (vooral witblond) en hoe lichter de ogen (van die enorm blauwe ogen), hoe slechter ik dat kind trek. Het slaat nergens op, maar ik erger me altijd 253738x zo veel als zon echt Nederlands polderkind aan het gillen is dan als het bijvoorbeeld een Marrokkaanse baby of een indo of een latino met van die enorme Bambi ogen en babyhaartjes is.

Het is ook efht Mn nachtmerrie om een witblond kind te krijgen, Haha heel belachelijk.

43 likes

De laatste beestjes die hier in huis zijn gekomen waren allemaal gevalletjes a la ‘kind is allergisch, moet jij hem?’ Of: ‘deze gebruik ik niet meer voor de fok’ en ‘heeft verkeerde kleur’

Kan ook zo boos worden van alle hondjes van 9 maanden op MP. Dan heb je dus niet overdacht voor je een pup nam of je er wel 10+ jaar voor wil/kan zorgen. Of oudjes van 14 jaar, hart breekt als je dat ziet.

2 likes

Ik vind rode opvallende oogschaduw eigenlijk best wel tof hoewel veel mensen dat al gauw ‘ziek’ vinden ogen.

3 likes

Haha ik vind dit echt grappig! Vooral omdat ik echt hoop een blond kind met blauwe ogen te krijgen (als ik kinderen zou krijgen). :joy: Maar ik heb zelf bruine ogen dus dat maakt de kans wat kleiner. Weet je waar het bij jou vandaan zou kunnen komen?

Impopulaire mening: Ik vind windturbines vaak mooi. Als ze in zee staan vind ik het al helemaal een mooi uitzicht.

2 likes

Haha ik heb wel een paar blonde vriendinnen maar weet je waar ik echt gek van word: groepjes vriendinnen met alleen maar blonde meisjes!!! Ik weet ook niet waarom.

17 likes

Sommige vriendinnen van mij zijn voornamelijk ook bevriend met andere blonde vrouwen en bij feestjes viel dat altijd zo op. Allemaal slanke blondines met lang haar die zowat allemaal even lang zijn en hoewel het gewoon allemaal aardige jonge vrouwen waren, voelde ik mij soms toch wel een beetje out of place met zwarte haar en hobbitlengte. :stuck_out_tongue: Maar dat is mijn eigen onzekerheid.

Edit: ik vond het soms op vakantie en bij bepaalde concerten wel fijn om zoveel brunettes en andere donkerharigen te zien.

4 likes

Ik heb altijd het idee dat er bij rockconcerten en metalconcerten amper blonde meiden zijn. Ik ben zelf blond maar verf het alle kleuren van de regenboog en ik val daar nooit echt op.

1 like

Jup heel veel vrouwen verven het gewoon. (Soms ook mensen met enorm blonde uitgroei met zwarte lokken waardoor mensen van veraf kalend lijken :P) Misschien is blond niet metal/duister genoeg haha.
Nou moet ik wel zeggen dat bij bepaalde blackmetal en powermetal concerten ook wel veel blonde mannen zie rondlopen met lang haar maar dat is in scandinavie nog veel erger.

1 like

Jaa de mannen hebben altijd golvende lokken en ik heb drie sprieten. T is niet eerlijk

1 like

Hahahaha ik snap dit helemaal. Vooral als ze ook nog eens lekker bruin zijn van de zon want net in ItaliĂ« wezen kamperen met de familie ofzo. Soms zien mijn vriend en ik echt zo’n Heel Erg Nederlands Kind ergens en zeggen we tegen elkaar ‘ugh straks krijgen we er zo een’. (bijna geen kans trouwens met onze genen maar er gebeuren soms gekke dingen) We hebben ook al een naam voor ons vreselijke blonde kind bedacht en praten vaak over hoe irritant die gaat zijn.

12 likes

Twee vrienden van mij hebben ook goddelijke haarbossen maar het zal wel een gevalletje goede genen zijn + niet enorm in de weer met stijltangen en bleken etc.Sommige mannen bij dat soort concerten kunnen zo gecast worden voor een Andrélon-commercial en altijd zeggen dat ze niet ijdel zijn want dat is niet mannelijk zgn, maar ze hebben vaak zoveel shampoos etc in de douche staan. En een tangle teezer haha.

En wel handig voor later want ze kunnen vaak wel haar van kinderen vlechten :stuck_out_tongue:

4 likes

Hahahahhaa ja ik ook, al Mn blonde vriendinnen hebben een eigen leger aan blonde vriendinnen en soms kom ik ze dan tegen en dan zijn ze allemaal PRECIES HETZELFDE. Ik weet ook niet waarom ik dat irritant vind, maar Same dus

12 likes

hahaha ik denk dan echt aan ‘petertje’ ofzo.

(waarschijnlijk krijgen ik en m’n vriend echt zo’n kind, want wij waren vroeger ook hoogblond)

3 likes

Same, ik heb zelfs nog nooit seks gehad met een Nederlander. Ik kan er gewoon niet warm van worden. Ik heb wel blonde vriendinnen Trouwens. Maar op reis kwam ik een Nederlands stel tegen die beiden witblond waren en ik moest hun gewoon af en toe uit de weg gaan, het werd me gewoon te veel daar.

Hahahahahhaa zo extreem heb ik t niet, hoewel als een blonde man tegen me praat ik wel vaak denk “ok gerrit ga maar weer weg”.

Jaaaaa als ze zo poepbruin zijn, zijn de ogen echt verschrikkelijk. Mn hele familie is ‘gelukkig’ bruin en zwartharig en ik date geen mensen met blond haar of blauwe ogen, maar ergens heb ik de angst dat ik echt zon Saskia krijg of een Rikkert en dan helemaal als ze dan ook nog eens heel bijdehand worden. Ik wil gewoon een snoesje met enorme wimpers en mooie diepbruine ogen.

9 likes

@Zemraluani hahah nouu ik was vroeger ook zo’n bijdehand blond kind met van die witblonde wenkbrauwen :’)

Ik vind het wel heel gek om te lezen want heb echt nooit stilgestaan bij het feit dat mensen blonde kinderen vervelend vinden maar dat komt ook omdat ik zelf een blond kind was. En ik weet dat ‘reverse racism’ absoluut niet bestaat, maar voelt toch een beetje stom dat je dan in een hokje wordt gestopt? Naja, weet ik ook eens hoe dat voelt misschien want donkere mensen hebben dat natuurlijk veel vaker.

Ik vind trouwens alle kindjes schattig (behalve als ze krijsen).

15 likes

@Zemraluani HAHA Saskia en Rikkert :joy:.

Ik heb rood haar en geen medelijden met blonde mensen die dit erg of zielig vinden trouwens. Talk to me als je eerst je hele jeugd vuurtoren wordt genoemd en zodra je volwassener wordt mannen aan je vragen welke kleur je schaamhaar is :v:

12 likes