Impopulaire meningen

Mensen die hun baby’s en kinderen kleden als kleine volwassenen. Zo lelijk en depri :frowning:
En nee, full on Frozen outfits vind ik ook niet echt mooi maar gewoon vrolijke kinderkleding zonder dat ze er als clown of serieuze volwassenen bijlopen bestaat ook gewoon. Zo om me heen te horen en zien is dit erg impopulair. (Disclaimer: ik heb zelfs niet eens kinderen hahaha)

18 likes

Het kindje van mijn schoonzus mag van haar alleen zwart witte outfits aan. Blauw mag heel soms. Ik vind het zo belachelijk, laat kinderen lekker kinderen zijn.

4 likes

Oh nee, ik vind dat eigenlijk gewoon zielig :frowning:

Gefeliciteerd trouwens :tada:

Ik vind het ook zielig, het kindje is net een aankleedpop. Het draait alleen maar om uiterlijk en om leuke foto’s op instagram.

Dank je wel! :smile:

3 likes

Ik ben niet voor het legaliseren van xtc.

4 likes

Net zoals de helft van het forum

3 likes

oh sorry ik had het idee na die laatste poll dat er maar iets van 15 procent tegen legaliseren was.

1 like

Ja dit gister zag ik een dreumes met een blousje en dan zo’n vest? hoe heet zoiets eroverheen, soort bodywarmer zonder rits? Gebreid. En bretels aan z’n kontje hangen en haar helemaal netjes. Leren jasje aan.
Hallo doe rustig dat jong loopt nog maar net.

22 likes

Heb echt een graftakken hekel aan mamma mia

19 likes

Hahah, die omschrijving. Gilet bedoel je?

1 like

Een spencer?:joy:

2 likes

Hahahaha ja dat thanks

1 like

Maar is dat niet gewoon een vorm van spelen? Wij deden toneelstukjes, radiointerviews en weet ik wat maar ik kan je garanderen dat als vloggen een ding was geweest dat we dat ook hadden gedaan :’)

13 likes

Wel interessant om er zo naar te kijken. Ben benieuwd hoe dit echt zit!

Maar zo’n knotje draag je toch om ff snel je haar uit je gezicht te hebben, toch? Ik doe dat ook vaak, superlelijk inderdaad, maar gewoon makkelijk. Is toch al lang niet hip meer, je hebt nu toch zo’n halve knot en de rest los. Maar eens dat het er niet uit ziet hoor.

2 likes

Ik heb heeeel vaak een halve knot nu omdat mijn haar te kort is om helemaal in een knot te gaan, maar ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet mooi :") Maar inderaad wel makkelijk om je haar uit je gezicht te houden, zeker in college ofzo.

Ik vind Ryan Reynolds echt niet aantrekkelijk en ik vind de stem van Amy Winehouse heel irritant. (Maar haar muzikaliteit wel heerlijk.)

4 likes

Ik vind de knot ook niet mooi maar een lage staart zit ook vervelend en mijn hippe earparty, die misschien nooit meer geneest, gaat niet zo goed op los haar. Vraag mij af of er een verband is tussen een bepaald type meisje, knotjes en de hoeveelheid in zomer 2018 gezette gaatjes in hun oren :face_with_monocle:

7 likes

ik heb bijna altijd een knot, een staart ziet er bij mij echt niet uit dan is echt echt zo’n zielig staartje.

2 likes

Ja zeker dat dat verband er is!

1 like