Ik vind gezondheid zeggen wanneer iemand niest zo’n onzin, zeg het dan ook nooit
Haat het dan ook als mensen het tegen mij zeggen want dan moet ik wel dank je zeggen uit beleefdheid en dat vind ik nog veel ergerlijker
Heb je geen kattenbak dan of wil ze daar gewoon niet in? Toen ik op de kat,jaren geleden was dat al, moest passen, waren ik en alleen een vriendinnetje thuis. De rest was op vakantie. Maar het zijn dan weer veel deuren die je dan WEL en NIET mag dichtdoen op zijn route naar de kattenbak in m’n ouders huis hahaha. M’n vriendin had dus een deur dichtgedaan. M’n moederhad zelfs nog op alle deuren etiketten geplakt in de route waar hij naar z’n behoefte kon doen. De volgende dag liepen we naar beneden en moest hij een beetje huilen(kattengehuil is heel raar) en hij had ernaast gepoept, 1 deur had ze per ongeluk dicht gelaten. En dat drolletje aaaaw, mijn hele hart joh. Zo lief dan nog netjes zo dichtbij mogelijk. Gatverdamme wat kan je van een kat houden zeg. Hij is nu 13 en mijn liefde is onvoorwaardelijk
Haha awwww
We hebben geen bak meer staan ondat ze er echt niet op gaat, alleen met oud en nieuw als we het luikje dichtdoen. Ze weet wel hoe het werkt enzo maar ze blieft het gewoon niet.
Precies dit haha, wist niet dat er ook andere mensen waren die er ook zo over denken
Nee hij wil echt zijn bak, hij heeft een soort huisje. En ik vond dat als puber ook heel leuk, om de deksel van z’n “wctje” te halen.ik denk nu zoiets van, hij is al 13 jaar, hij is er waarschijnlijk niet heel lang meer. maarja helaas gaat dat met huisdieren zo.
Soms zou ik willen dat in de bijstand zitten sociaal geaccepteerd was door mijn familie / in mijn omgeving. Lekker altijd vrij en nog een beetje zwart bijverdienen misschien, in je sociale huurwoning met huurtoeslag, zorgtoeslag, allestoeslag. Lekker hoor.
En als je dan zo iemand bent die door het systeem zo’n beetje opgegeven is dan is die sollicitatieplicht ook zo voldaan.
Maar ja nu zou ik me ervoor schamen om (langdurig) in de bijstand te zitten. En dan altijd hetzelfde ‘maar dan zou je je echt gaan vervelen hoor, als je niet werkt!!1!!1!!!’ Ik niet hoor, kan wel leukere dingen bedenken om te doen.
Ik kwam er niet al te lang geleden achter dat het niet eens beleefd is als je gezondheid zegt. Volgens de etiquette moet je volstaan met de constatering ‘u niest’, geloof ik. Maar dat is net zo stom. Ik negeer het gewoon.
Helaas weet je het nooit nee, maar hij kan ook zo nog 10(+) jaar meegaan he!
Lol @ allestoeslag.
Ja lijkt me ergens ook ideaal. Beetje een leven als de flodders eigenlijk!
Zo mee eens! Zeker nu iederen, myself included, zo in de hooikoorts zit, blijf dan gezondheid zeggen. Ben er ook mee gekapt.
Ik zeg als ik die mensen nog langer ga zien die dag altijd dat ze dat niet hoeven zeggen omdat ik met mn hooikoorts nog wel even bezig blijf. Mijn collega’s, familie en vrienden zijn er inmiddels gelukkig mee gestopt. En mn cliënten kunnen niet praten. Scheelt weer…
Ik laat spinnen in huis 9 van de 10 keer lekker zitten. Ze doen niemand kwaad en ik vind het niet zo erg als ze in een hoekje chillen hahah
Ook van die dikke zwarte huisspinnen?
misschien zijn dat de 1 op de 10 die wel weg gaan haha, van de hyperactieve springers. Maar spinnen die rustig op dezelfde plek zitten vind ik niet erg
Dat doe ik ook altijd, ik heb er geen last van dus waarom moeite doen om zo’n beestje te verhuizen
Ik vind zoutelande een leuk nummer
ik ook love it
Haha ja! Vind die sfeer van een regenachtige dag in een strandhuis ook best wel nice ofzo? haha
Ik vind pescotariërs die zichzelf vegetariër noemen zo stom.
Nee je eet vis dus je bent geen vegetariër. Een vegetariër noemt zichzelf ook geen veganist dus hoe moeilijk is het nou.
En dat excuus dat niemand weet wat het is red je het ook niet mee want dan leer je het die mensen toch!
Ik heb ook echt collega’s die zeggen ja mijn kind is al 20 jaar vegetariër dus we eten alleen nog pasta met vis.