Het knutselen erin is gewoon een leuke hobby, dat is niet per se productief, maar wel een fijn tijdverdrijf.
De planningen en trackers zijn vooral handig. Combinatie van beide is toch prima om te doen?
Ik dacht hetzelfde. Ik heb geen scrapbook of bullet journal, maar kan mij wel voorstellen dat het een leuke manier is om creatief bezig te zijn. Lekker knippen en plakken én er een nuttig planningsboek aan overhouden is een mooie win-win.
Iedereen kan knippen en plakken, daar hoef je echt niet creatief voor te zijn
Sowieso zit er weinigs creatiefs aan het maken van een bullet journal, want iedereen doet elkaar na
(Impopulaire mening ja)
Ik zou het misschien een keer doen als ie net nieuw is en dan heb ik nooit meer tijd/zin en zit ik met een agenda waar je niets mee kan of waar ik snel een overzichtje in moet kladderen om iets op te schrijven.
Heb trouwens serieus post its in mijn agenda.
Haha oke niet creatief, maar ik kan me het plezier er in (in het namaken) wel voorstellen.
Ik ben blij met mijn 2 muggenbulten toch een teken dat er nog wat insecten zijn. Ik maak mij daar best wel druk over dat er steeds minder insecten zijn.
Ik vind katten zooooveel leuker , mooier en grappiger dan honden he. Als ik een hondenfoto zie denk ik 9/10 keer âmeh met je kwijlbek en je stinkt vast ookâ. en bij kattenfotoâs voel ik alleen maar liefde haha
Ja ik ook vet handig haha
Mijn hond is gekwetst. De buurkat niet, overigens. De kwam even in de tuin buurten en schijten.
Same
Nouja een kat kan je heel makkelijk aanleren om netjes in zijn/haar kattenbak te laten poepen. Vaak verstoppen ze het ook nog in het grind zodat het minder ruikt en daarna kun je het wegscheppen. Ze schijten juist niet overal zomaar. Sorry voor je hond and bad kitty.
Hahaha ja love alle dieren, hoor. Kvind t altijd zo geinig, die nare katten. Met hun eigen plannen en agenda en World domination.
Eens! Honden luisteren altijd naar je, daâs toch saai
En ik heb zowel honden als katten gehad
Als kind moest ik een keer naar een psycholoog? Oid? Ik weetniet meer goed wat/wie het was. Het werd ook opgenomen dat weet ik wel. Iig kreeg ik de vraag âwelk dier zou je graag willen zijn?â Toen riep ik direct âeen kat!!!â Haha daarna zei ik erachteraan âof een uilâ. Geen idee waarom ik dat zei ik vind die beesten echt creepy as fuck maargoed mijn liefde voor katten zit diep in mn hart.
Mijn kat poept en plast nooit thuis en ook niet in de tuin. Laats kwam ik dâr buiten tegen terwijl ze even ging schijten op het hondenveldje hier tegenover!
Ben nog nooit zo trots geweest.
Eigenlijk vind ik de jarige feliciteren al onzin. Wat een prestatie joh je hebt weer een jaar geleefd
Aaarrgghhh ja!! Op de verjaardag van kind-van-een-vriendin de buurvrouw-van-vriendin feliciteren met het kind. Goedbeschouwd slaat dat echt helemaal nergens op. Meestal doe ik maar beetje een suffe âhaaiii gefeliciteerd allemaalâ ipv allemaal handjes te schuddenâŠ
Het ergste vind ik nog als je mensen ook niet kent. Dan weet ik nooit of ik gefeliciteerd of mijn naam moet zeggen. Of gefeliciteerd, ik ben dancingqueen.
Ook dat nog ja. En dat je de naam van de ander dan al vergeten bent voordat je je hand teruggetrokken hebtâŠ
Hee hee hee. Daar betalen wij als geregistreerde hondeneigenaren allemaal dure belasting voor! Alleen uitgenodigd met een hondenpoepzakje, jij. Ongeacht wat daar zn poep doet qua species!