Dat is een aanname.
Maar ik snap ‘t van beide kanten wel hoor, maar blijf het moeilijk te begrijpen vinden.
Dat is een aanname.
Maar ik snap ‘t van beide kanten wel hoor, maar blijf het moeilijk te begrijpen vinden.
Maar waarom dan?
Sorry misschien zeur ik door, maar ik ben daar wel benieuwd naar. Denk je bijvoorbeeld dat je dat zelf niet/anders zou doen? En dan hoe dan? Of?
Ik snap het bijvoorbeeld beter wanneer je zou zeggen dat je het verdrietig vindt, of dat het frustratie zou oproepen, omdat jij misschien het toekomstbeeld al voor je ziet en dat dat je frustreert. Maar ik begrijp niet wat er onbegrijpelijk aan is
Dan vind je het dus onbegrijpelijk
Ik weet niet goed waarom het me raakt. Ik denk omdat ik het juist zo van dichtbij heb gezien. Hele, hele verdrietige en angstige vaders die in Nederland wachten op gezinshereniging waarbij ze echt hele jonge kindjes en daarbij ook nog een zwangere moeder hebben, plus volwassen kinderen erbij. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ervoor openstaat om jezelf in zo’n intens verdrietige en angstige situatie te brengen. Laat staan het risico van zwaar getraumatiseerde moeders. Ik heb zelfs een moeder moeten reanimeren, zoveel stress om het leven van haar kindjes dat ze er een hartstilstand van kreeg. En op de PAAZ eindigde. En de kindjes daarbij alleen moest laten in een land dat ze niet kenden. Zo zo zo intense kutsitiatie.
Natuurlijk snap ik dat het leven doorgaat, ik gun iedereen een gezin en liefde. Seks staat niet voor niets onderaan in de piramide van maslow. Maar soms komen mensen echt in hele schrijnende omstandigheden. Ik vind het moeilijk te rijmen, maar aan de andere kant kijk ik met een westerse blik van overvloed erop, daar ben ik me van bewust.
Hallo Check je primaire bronnen, ik als OG historicus had LETTERLIJK precies dit voorbeeld gegeven ja
O haha, da’s waar!
Lastige discussie dit. Ik wil niet iemand voor ‘t hoofd stoten, maar vind ‘t zo zielig en gaat me aan ‘t hart.
Make love not war.
Ik vergeef je, dankje voor je toevoeging aan dit debat
Ok
EDIT: ho, fat fingers, per ongeluk al verzonden. Ik merk dat ik het lastig vind met je te discussiëren hierover. Heb moeite met je tone of voice, maar prima!
In tijden van oorlog, komen ook juist vaak geboortegolven voor.
Mensen komen minder vaak buiten, en zoeken troost en genegenheid bij elkaar
Ik ging t googelen en zag t ja! Heftig hoor…
Ik vind de Satisfyer niet zo heel geweldig…
Misschien wil iemand op het forum hem wel van je overkopen
Ik had gekeken bij Bol punt com, je kunt hem blijkbaar gewoon retourneren !??
Misschien dat topic op negeer zetten? Ik vind het niet zo netjes om in een ander topic over andere forummers te hebben zonder direct er iemand op aan te spreken.
Neuhh serieus?
stel je voor dat iedereen in allerlei topics dingen gaat zetten over hoe het niet tof is hoe er in andere topics wordt gepraat. leuk forum krijg je dan. of had ik hierover in een random ander topic moeten klagen?
Jaloezie heet dat
Lekker boeiend hoe het heet
Dit is wel echt vals zeg.