Impopulaire meningen

Das meer kunsthistorici

2 likes

Nah, das Ouwe Plaatjes Expert.

3 likes

Ja ik snap eerlijk gezegd niet hoe ik het niet op mezelf kan betrekken? Ik en andere mensen op dit forum doen hard ons best om het stigma wat er om heen hangt te doorbreken en dan blijf jij er herhaaldelijk kut opmerkingen over maken.

En zoals je vast wel weet voelen mensen met borderline dingen eerder of meer dan andere mensen dus dat maakt het nog eens een slag erger

3 likes

Hortensia?

4 likes

Ik vind pantys dragen in de winter echt de hel want koud en ik geloof nooit als meisjes zeggen dat ze het niet koud hebben met een panty aan. Zeker niet op de fiets 's morgens

12 likes

Dit ja, vrijwel al mijn broeken zijn goedkope primark broeken (of blote enkels) die soms nog kouder zijn dan een panty. Het ligt ook wel aan wat je vergelijkingsmateriaal is :sweat_smile:

1 like

Ik fiets niet! Een goede jas helpt bij mij veel. Als ik het koud heb dan is het meestal door m’n bovenlichaam, als ik dat goed warm houd zijn m’n benen niet zo snel koud.

Hier erger ik me ook heel erg aan als ik die plaatjes voorbij zie komen jq

1 like

Haha ik draag meestal een levis met dikke sokken en geen blote enkels. Maar dit werpt wel licht op de kwestie!

Ik vind Rumag ook zwaar overrated

12 likes

haha wow dit verandert wel mn hele kijk op Rumag. Alsof iederen keer een adempauze is, dan wordt het wel heel zweverig en zen. ā€œDomheid… kent…geen…grenzen…wel … veel…mensenā€¦ā€
Alsof de dalai lama nu opeens een 19-jarige genaamd Rick is

edit: quote trouwens van het internet geplukt nadat ik rumag gegoogled had. Ik ben niet zo modern dat ik ze ook echt ken

10 likes

Begrijp nu gelijk waarom ik je zo graag mag, je bent de Nederlandse vrouwelijke versie van mijn vriend (met dezelfde studie en schijnbaar kennis)??? Hahaha

5 likes

En als ik een jongen was had ik Alessandro geheten als een echte tatta Italiaan! Geen toeval meer dit :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

5 likes

Ik verbaas me iedere dag maar weer over al die klachten om pakketjesbezorgen en bezorgers etc hier.
Echt nooit problemen gehad. Das toch ook bijzonder he, heb ik altijd geluk of zij juist pech? :stuck_out_tongue:

11 likes

Ik verbaas me er ook over, zelfde met de h&m. Ook nooit problemen mee.

Ik ben een alleenstaande moeder (alles behalve zielig), vriendin van mij is dat ook. Zij werkt bijna niets in de week en ik werk onderhand fulltime. We houden per maand ongeveer hetzelfde over, ik vind dat zo zo vervelend. Ik werk graag voor mijn geld maar soms heb ik het idee dat het niet loont. Ze krijgt voor veel dingen subsidie en ectts toeslagen en ik verdien daar weer te veel voor. Soms is het echt oneerlijk, maar goed ik ben een zure jaloerse kut I know. Maar gister Appte ze mij dat zwemles voor haar vergoed wordt terwijl ik 60 euro in de maand ga betalen grrrrr

33 likes

Ik vind je geen zure jaloerse trut, zulke dingen vind ik ook oneerlijk.

12 likes

Toen ik bij mijn ouders woonde ook nooit problemen en juist extra service van de bezorger. Maar sinds ik samenwoon met mijn vriend alleen maar gekloot :sob:

Thanks ja soms voelt het wel beetje zo. Ik vind het gewoon belachelijk dat sommige vrouwen zo gespekt worden door de gemeente. Hier een potje voor daar een potje voor, volgens mij is er niets mis met gewoon werken. (ziek zijn en niet in staat zijn om te kunnen werken zijn uitzondering)

5 likes

Het helpt misschien niets maar respect voor jou! :kissing_heart: Hopelijk dat de voldoening iets goeds doet. Je mag in ieder geval trots zijn.
Snap jouw gevoel goed en zou zelf (ook) een soort wrok / jaloezie gevoel krijgen naar die vriendin. Het is ook gewoon oneerlijk.

2 likes