Ik dacht eerder dat “preach” het nieuwe “hear, hear” was
Ja klopt haha
Ik vind het niet de enige muziek die ik leuk vind, maar ik vind het juist leuk dat de top2000 vol staat met muziek die ik (lang) niet dagelijks luister, maar wel tof vind. En dan heb ik m’n eigen Spotify en zo wel voor de rest van het jaar wanneer ik geen zin heb ik '80s ballads en zo haha
Geen idee, dat heb ik nooit gezien
Nee het is niet de intro, maar dat liedje komt volgens mij wel meerdere keren terug in de serie, sowieso een keer want die scene weet ik nog goed haha.
Haha dit is echt een slijmconversatie, maar vond dat idd superleuk dat je dat deed met hardcore, want ik had dat in Mn hoofd eigenlijk gewoon gecategoriseerd als “teringherrie” en daar viel naar mijn idee alles onder van hardcore tot trance Haha, maar vond t heel leuk om het eens te bekijken, en al zou ik het niet zomaar even opzetten, zou ik sommige nummers op feestjes best kunnen waarderen.
Heb ik toch nog Mn horizon een klein beetje verbreed Haha! En wat je zegt muziek brengt zoveel herrineringen omhoog, vind het jammer dat als je stijl wat meer afwijkt (ook bij films, kunst, etc) dat andere mensen er gewoon niet voor openstaan omdat ze het als ‘minder’ zien zonder überhaupt te weten wat het is. Ik vind dat zo jammer, Mn ouders doen dat bv ook, die zijn echt openminded over alle social Justice dingen etc., maar alle muziek die ik luister is “Spaanse troep”, “ordinair” en de films die ik kijk zijn “goedkoop” of “debiel”. En dat zien ze zelf ook niet in, “want ze willen best 1 aflevering van een serie kijken die ze echt helemaal niks lijkt” en dan constant zuchten etc. Nee, dan geef je het een kans. Ik zie dat echt overal om me heen, zo jammer.
MAAK DAT PROGRAMMA KALI WE NEED IT
Onzin dat het 0 effect heeft op zijn populariteit. Heel veel mensen die het hem kwalijk nemen, lees dit topic maar. Hij is juist een van de weinige artiesten wiens strafblad hem altijd blijft achtervolgen. Hij wordt al tien jaar uitgekotst door veel mensen. Het is tien jaar geleden, hij heeft zijn straf uitgezeten, vrijwillige woedebeheersing rehab gedaan, het slachtoffer heeft hem openlijk vergeven, hij kan niet meer positief in het nieuws komen, er komen aangiftes tegen hem die vervolgens weer worden gedropped omdat er geen bewijs is, maar behalve ‘Chris Brown was arrested’ komt er niks in het nieuws. Helemaal prima verder als je het een vervelend man vind en zijn muziek niet luistert.
En @Sazie helemaal mee eens! Love de ouwelullenmuziek. Ik ben toen ik 15 was ook in de uitzending geweest bij de Top 2000 omdat ik een lijstje met oude mannen muziek had ingestuurd. Ze vonden het dan ook mega leuk om te horen dat het écht mijn lijstje was en niet die van mijn vader haha.
Verander je titel in ‘voorliefde voor ouwelullenmuziek’ pls
Hahah ja graag, ik heb deze ook niet gekozen. George was nu ook een ouwe lul geweest, dus dat zit wel snor
Wow dat was snel
Hier houden we van
En van ouwelullenmuziek natuurlijk
Ik weet dat er op Reddit een petitie loopt (Hier) om dat rocknummer van spongebob in de top 2000 te krijgen, wie weet!
https://youtu.be/D-mUjKDbDfY de spongebob video, weet niet hoe je hier youtube moet plaatsen
Super Coole Pinda Rock (wel de Nederlandse versie wil ik dan). Niet Goofy Goober Rock (Engelstalige versie)
O zie nu dat Sweet Victory bedoeld wordt. Is ook iets logischer maar dat nummer is helemaal niet speciaal voor Spongebob geschreven. De stem die je dan hoort is ook gewoon de orginele artiest. Ik dacht dit is net zoiets als Pokemon them song van een paar jaar terug.
Het zou beter zijn als niemand ooit nog R. Kelly aan zou zetten. Snap er echt niets van dat die vent niet geboycot word.
Maar ik ben het met je eens dat top2000 altijd hetzelfde is. Alsof er in 50 jaar geen beter nummer is geweest dan bohemian rhapsody of hotel california. Laat me niet lachen joh. Daarom heb ik dus net gestemd op moderne liedjes. Misschien moet je dat juist ook doen (geen R. Kelly, echt zonde zou dat zijn van je stem).
Ik ben al geschoold in R. Kelly door een aantal forummers!
Net hierop gestemd, plus nog 19 andere nummers, waarvan er 4 daadwerkelijk bekend waren in die lijst. En ik heb een best algemene, doorsnee muzieksmaak (ik bedoel, ik ga morgen naar Lily Allen). Alleen ik ben blijkbaar nog steeds te jong voor Radio2…
Edit: heb overigens voornamelijk op vrouwen gestemd, en ook wel wat hiphop.
Ik haat kerst gewoon helemaal!
Er staat werkelijk niets in de lijst van wat ik zou willen stemmen. Heb het wel ingediend maar dat zal het wel nooit redden.
Hier ook een haat (maar ook beetje liefde) relatie met de top 2000. Ik doe met familie altijd een jaar top 5 van beste albums dit jaar, die bevalt me beter.
Moet er geen FF top 100 komen weet niet of dat helemaal uit de verf zou komen maar lijkt me heel leuk. Als het dan zo’n mix van alles wordt zoals @kali ergens omschreef, lijkt me echt prachtig.