Ik heb een hekel aan Maan, maar ik vind ‘Lief zoals je bent’ een heel leuk liedje.
Bedankt voor de lieve reacties, ik dacht dat het een impopulaire mening was want veel mensen hebben altijd medelijden met alleenstaande moeders. Ik heb vandaag eerlijk tegen haar gezegd dat ik het best moeilijk vind allemaal en dat ik liever niet meer hoor wat ze allemaal krijgt.
Goedzo! Inderdaad het enige wat dat oplevert is dat jij een gevoel krijgt van: waar the fuck doe ik het dan allemaal nog voor. En dat is voor niemand leuk. Hoe reageerde je vriendin, begreep ze je?
Ik heb gister 3 topshop Jamie broeken gepast (eigenlijk 5, want verschillende maten), maar vond t echt geen chille broeken
Dat heb ik ook bij die merken. Volgens mij zijn die gemaakt voor hele lange benen en ook de korte lengtematen werkten niet bij mij haha. Het vreemde is dat ik nu eigenlijk alleen maar broeken heb van Pieces terwijl zij ook bij Bestseller horen.
Ook niet voor lange want voor mij zijn ze altijd net te kort en ik ben maar iets langer dan 180
Gebruikten we maar universele maten die ook echt kloppen
Oh hahah dan weet ik het helemaal niet meer. Ja, dat zou helemaal fijn zijn!
Die heb ik ook nooit gehad want zat bij mij ook niet goed. Ik heb gister nog een only broek gepast, zat ook voor geen meter, dus is nog niet veranderd denk ik…
Wilde een poll maken over het wel/niet makkelijk vinden van broeken, maar het maken van de poll lukte me niet
Only broeken zijn juist een van de weinigen die mij standaard perfect passen!
Ik ben een zandloper. Redelijk smalle taille met bredere heupen en flinke billen!
Ja idd, ik vind het merendeels echt oude lullen muziek en het is maar een paar genres, voornamelijk rock. En dan voornamelijk muziek van een aantal decennia geleden, met af en toe een modern nummer, maar dat zijn altijd van die nietszeggende nummers waarvan ik niet snap hoe ze in godsnaam in de top2000 allertijden staan? En er staan ook altijd van die onehitwonders uit 1956 in, omdat de stemmers hoogbejaard zijn.
Er is gewoon amper hiphop bijvoorbeeld, veel grote namen staan er compleet niet in omdat het niet de smaak is van de oude mannen, maar Coldplay staat er wel 15x in oké dan. Zou leuk zijn als we n keer op R. Kelly - Ignition het jaar konden inluiden ipv die eeeeeeuwige bohemian rhapsody, maar met die nieuwe film in de bios zal het wel.
Ik luister liever naar mannen, ik vind vrouwenstemmen niet zo mooi. Maar ik hou ook niet van hoge mannenstemmen, ik hou van zware stemmen. Maar in muziek boeit het me ook echt niet of er wel een 50/50 evenwicht is.
Omg ja dit alles.
R. Kelly is echt mijn guilty pleasure. Ik weet dat hij verschrikkelijk is, ik zal nooit geld aan m geven, maar Mn illegaal gedownloade liedjes draai ik wel grijs. Ignition blijft toch Mn lievelingslied ooit. Ik weet dat dat heel slecht is, en in heb er ook geen verdediging voor, maar ik blijf het luisteren.
Haha, het eerste hiphop nummer staat op 147 en is natuuuuuuurlijk Eminem. Hahaha, wat een lijst joh, die van vorig jaar.
+1 en Chris Brown boycott ik ook al jaren. Uiteraard zijn er genoeg artiesten met een smerig verleden maar je moet ergens beginnen.
Ik boycot geen artiesten omdat ik vind dat je het product los moet zien van de maker. Ik kijk ook wel eens een Woody Allen film, tsja ik vind het lastig wat dan wel en niet ‘mag’. En moet ik een hele goeie film/mooi liedje dan nooit meer luisteren of kijken, helpt dat iemand? Oprecht benieuwd hoor als iemand nog goeie inzichten heeft, ik merk dat ik het lastig vind.
7x ik ja, maar de tekst ging ook over mij
Ik moet altijd lachen als linkse politiek actieve mensen dit als geintje zeggen. Heb daadwerkelijk eens gehad dat iemand dit bloedserieus zei. “De witte hoogopgeleide man is zodadelijk degene die gediscrimineerd wordt!”
Wat ik een beetje lastig vind hieraan, is dat mensen met een andere smaak kennelijk ook niet veel stemmen.
Als er meer hiphop/muziek van nu in moet komen, dan moeten mensen met die smaak ook stemmen zodat hun favoriete muziek ook hoger komt.
Mn vader zegt dit altijd als ik zeg dat ie in de weg staat
Ook de babyboomers worden zelfbewust Omg
Liedje is wel catchy af tho, dus ik heb het wel grijsgedraaid. Ik ben echt zwak daarin