Impopulaire meningen

Omg er is toch zo’n FF Spotify? Kunnen we daar niet iets mee doen met stemmen haha. Lijkt me leuk!

2 likes

Ja of iedereen binnen een maand een lijstje van tien laten invullen en daaruit een top 100 maken :thinking: . Als er dan veel dubbele zijn een stemavond om in ieder geval de ultieme top tien te bepalen. Die kan dan als ultieme Spotify playlist.

8 likes

Ik wil ook wel helpen!

De top 20FF :man_dancing:t2:

Hm dat klinkt wel als de top van dikke boezems.

14 likes

Ik heb nu alvast stress om een top 10 te bedenken.

Maar wel echt super tof!

@Lula ik heb geen skills, maar laat weten als ik ergens mee kan helpen!

3 likes

Innuendo :joy:

2 likes

Ik vind Bohemian Rhapsody totaal niet het beste nummer van Queen, maar toch stem ik er elk jaar op zodat Queen op #1 staat. :cool:

12 likes

Love Queen sowieso

6 likes

Same.

Ik houd wel heel erg van alle muziek die in de top 20 van de top 2000 staat, dan ben ik maar een ouwe lul. Ik word ook heel recalcitrant van jullie gestem op nieuwe liedjes dus heb net weer even op de klassiekers gestemd voor de zekerheid, ook al weet ik dat de lijst toch wel weer hetzelfde wordt.

10 likes

Ik hou echt van ouwelullenmuzirk, maar queen vind ik dan weer verschrikkelijk

4 likes

Hahha snob

Ik hou er ook van. Stem elk jaar op Queen, the Stones, Guns n Roses, Aerosmith etc.

6 likes

Heeft dit forum een negeerlijst???

4 likes

Ja maar even he, Bohemian Rhapsody is toch ook gewoon een super uniek, bijzonder nummer. Stem van Freddie Mercury, het opera-stukje, de gitaarsolo van Brian May. Ik moet er altijd beetje bij huilen.
Ik heb nog nooit een liedje gehoord dat (in mijn ogen) net zo creatief en muzikaal is. Het is gewoon een geniaal nummer haha.
Oke Lapzwans meningen kunnen verschillen.

38 likes

Ik ben het met je eens, en daarnaast vind ik het ook gewoon een heerlijk nummer om het oude jaar mee af te sluiten (bij ons staat de Top 2000 vaak aan op Oudejaarsavond). Drie jaar geleden, toen de aanslagen in Parijs net gebeurd waren, stond Imagine op 1, en hoewel ik dat ook echt wel een mooi liedje vind, paste het veel minder bij de sfeer op (mijn) Oudejaarsavond.

4 likes

Ja ook echt heerlijk om in de auto dan alle stemmen proberen mee te zingen. Kan daar echt in op gaan

12 likes

BeeEEEELzebub has a devil put aside for meeehehee
for MEeheee
for MEEEEEEEEEEE
Afbeeldingsresultaat voor muppets bohemian rhapsody gif for meee

52 likes

Innuendo is ook zo divers!

3 likes

Door al die stijlen door elkaar heen vind ik het een mega irritant nummer :sweat_smile:. Knap gemaakt hoor maar tis eigk gwn op ff stukje opera, dan weer een beetje pop, hup stukje gitaarsolo tadaaa liedje.
Komt gewoon omdat ik 'm te vaak gehoord heb! (MEDE DOOR DE TOP2000). Die heeft het liedje voor mij verpest, haha.

6 likes

Ik vind het een vreselijk theatraal en afschuwelijk dramatisch kutnummer.

30 likes