Impopulaire meningen

Beter dan het origineel. There, I said it.

3 likes

Wij moesten op de middelbare bij muziek (in de eerste denk ik) dit nummer analyseren.
Top idee, ik was namelijk megaslecht in engels.
Nou ik dat lied vertalen (mama heeft net een man gedood).
Je kunt je voorstellen dat ik niks van dat hele lied begreep en mezelf superdom vond na deze les.
Trauma’s dit

4 likes

Nu het toch over muziek gaat: bijna alle nummers in dat ‘mooiste nummers’ topic vind ik zeikerige jankmuziek.

7 likes

Wij moesten Madonna’s Like a Prayer analyseren. 4 volle lessen dat nummer en de clip tot in den treuren geluisterd. Het heeft blijkbaar een heel diepe betekenis :weary:

3 likes

Ik vind Sinterklaasavond alleen maar leuk omdat het dan super rustig is in de supermarkt.

13 likes

Precies! Ik ga sporten heerlijk rustig! Geen huismoeders die apparaten al kletsend bezet houden.

Ik ben het met je eens, vind al die stories met adventskalenders ook dodelijk saai. Nog meer meuk!

5 likes

Volgens mij is het meer ‘mama, ik heb net een man gedood’

O ik dacht dat jij de tekst zelf verkeerd begrepen had en het daarom een redelijke vertaling vond, haha.

Hahah dat hadden wij 14 jarigen er niet uitgehaald en onze docent wijsde ons er vreemd genoeg ook niet op :woman_shrugging:

2 likes

Ik heb het beheersvdrmogen van een kleuter, ik zou echt bang zijn dat ik alle vakjes al in begin december open maak :rofl:
Je hebt wel hele mooie advent kalenders van Rituals enzo, dat lijkt me wel leuk. Maar duur wow :o

Trouwens er waren toch mensen die een advent kalender voor hun vriend hadden gemaakt, ben benieuwd of dat in de smaak valt.

3 likes

Kan allebei diep zijn.

13 likes

Helemaal mee eens. Maar wel een uitzondering voor de adventkalender die we vroeger hadden waarbij elke dag achter een luikje een foto zat van een andere teddybeer. En die ik dus elk jaar weer opnieuw opengemaakt heb omdat ik het zo geweldig vond :joy:

11 likes

Ik vind het radioaanbod in Nederland uitermate teleurstellend wat betreft muziekselectie en dj’s. Dat ik liever helemaal geen muziek hoorde op mijn werk dan de radio. En dat terwijl ik een grote muziekliefhebber ben die van veel verschillende stijlen houdt.

12 likes

Ik heb hem wel eens ongekrast laten scannen

6 likes

ja dit doe ik ook altijd

1 like

Ja dit. Enige wat ik nog we eens op zet is Veronica want veel oude muziek maar ook steeds meer nieuw en stom. :face_with_head_bandage: En Giel.:face_vomiting:

1 like

Ahhhh dat is zo lief!!

En alweer alleen maar muziek van witte mannen :roll_eyes:

Dit is overigens waarschijnlijk de muziek die over 30 jaar in de top2000 staat naast wat daar nu in staat, want dan zijn al die hipsterjongetjes uitgezakte middelbare kerels.

Zoiets?

2 likes

Jaaaa! Alleen zit ik dan zelf op de achterbank en bijrijder stoel :sunglasses: