Impopulaire meningen

They say haters be in they feelings
I’ve been a sucka for the love, gotta let it go
'Cause I see that you love different
My homies always tryna tell me nigga, let her go

But I love, I love her, I love her, I can’t let it go
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
I love, I love her, I can’t let it go (oh)
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
I’ma do what I got to do, baby
But I love, I love, I love her, I can’t let her go

Klinkt ook helemaaaaaal niet stalkerig verder! Fucking creepy als je terugdenkt aan Rihanna en Karrueche.

4 likes

Huh ik vond nou niet dat ik het idee kreeg dat Ed sheeran chris brown wil zijn. Maar die lil dicky dat juist wilde. Hij wou wisselen met Chris Brown en kwam daarna in andere lichamen terecht.

Freaky Friday! (Monday)

1 like

Ik zou je een knuffel willen geven als je dit in real life zou zeggen.

Voor de rest ben ik het met je eens. Het is dat ik veel onder een steen leef en er pas heel laat achter kom :’)

Thanks! Hier leer ik van! Is iets waar ik me nooit zo in hebt verdiept, maar je uitleg is heel helder. Maar als iemand een straf heeft uitgezeten, ‘mag’ het dan weer wel? Want in het rechtssysteem ben je na een gevangenschap weer ‘gewoon’ onderdeel van de samenleving, of zou je die mensen moeten blijven boycotten?

Het enige is dat veel mensen problematisch zijn. Bijvoorbeeld David Bowie had in zn 20er jaren ook seks met minderjarige groupies en hoewel “vrijwillig” is dat gewoon ranzig, maar toch wordt hij zo ongeveer universeel aanbeden? En zo ongeveer elke rocker uit de jaren 60/70 heeft een gelijk verhaal, “maar dat was de tijd toen”. Hoe kijken jullie hier naar?

Als het over stalkerige teksten gaat ken ik er nog wel een:

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
I’ll be watching you

Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
I’ll be watching you

Oh can’t you see
You belong to me
My poor heart aches
With every step you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
I’ll be watching you

Since you’ve gone I been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around but it’s you I can’t replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, baby, please

Oh can’t you see
You belong to me
My poor heart aches
With every step you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
I’ll be watching you
Every move you make
Every step you take
I’ll be watching you

I’ll be watching you
(Every breath you take, every move you make, every bond you break, every step you take)
I’ll be watching you
(Every single day, every word you say, every game you play, every night you stay)
I’ll be watching you
(Every move you make, every vow you break, every smile you fake, every claim you stake)
I’ll be watching you
(Every single day, every word you say, every game you play, every night you stay)
I’ll be watching you
(Every breath you take, every move you make, every bond you break, every step you take)
I’ll be watching you
I’ll be watching you

En Roxanne die niet even zelf mocht bepalen hoe ze haar geld verdiende.

19 likes

Hahaha

1 like

Oh je hebt me helemaal fired up! :angry:

1 like

Nee juist goed! Ik ben het helemaal met je eens en het is fijn om te lezen hoe een ander het ongenoegen verwoordt. Geeft weer nieuwe energie en verbale munitie! :muscle:t2:

2 likes

Nee ik zie boycot niet als straffen, boycotten staat voor het verbreken van relaties met iets of iemand, door bijvoorbeeld niets meer te kopen van die persoon. Dat is niet straffen, maar het tegenovergestelde van steunen imho.

Maargoed dat is een detail. En verder ben ik het met je eens, er is ook heel veel kunst die niet “besmet” is. Maar ik blijf het wel vreemd vinden dat sommige artiesten iets doen en daar weinig gevolgen van ondervangen (Sean Penn sloeg Madonna verrot, maar he hij heeft een interview net El Chapo, David Bowie had affaires met minderjarigen) terwijl iemand met een soortgelijke misdaad wel in de picture komt te staan als abuser/rapist/Whatever. Ik wil liever consequent zijn maar dat is super lastig in deze, ik wil niet selectief dingen gaan boycotten omdat die “populair” zijn maar goed misschien moet ik idd ergens beginnen.

2 likes

Haha yep! Tragisch. Maar ik denk dat dat wel de strekking is ja, ergens beginnen. ik denk dat in het geval van de oude garde artiesten die verschrikkelijke dingen deden “in The good old days” want ze waten rockers en “boys Will be boys” dat dit vooral opgaat:

image

4 likes

Hahahahaha

1 like

Nog even over de Top2000 lijst. Als fervent hiphop liefhebber merk ik dat ik het irritant vind dat de rapnummers die erin staan bijv. Gers Pardoels en Diggy Dex zijn, waar er zoooveel kwalitatief goede zwarte rappers zijn in NL en buitenland die vergeten worden. Snap ook wel dat dit een stuk minder commercieel is en niet bij het publiek aansluit, maar ik heb voor het eerst dit jaar wel gestemd op mijn favoriete muziek!
Je kunt namelijk ook liedjes kiezen die niet in de lijst staan. Als iedereen met een afwijkende muzieksmaak dit zou doen, wie weet hoe de Top2000 er dan over een aantal jaar uit ziet :blush:

12 likes

90 procent van de muziek die ik luister is gezongen door vrouwen of instrumentaal en ik vind de meeste mannenstemmen kut. Ik denk eigenlijk dat ik wel naar bepaalde bands of artiesten die ik nu nooit opzet zou luisteren als het vrouwen waren die over precies dezelfde muziek heen zongen in plaats van mannen.

1 like

Ik zat te denken als we nou allemaal nieuwe verse nummers de top 2000 insturen, zou dat iets uitmaken?

3 likes

Ik heb al een aantal jaren gestemd voor nummers van Wu Tang, Slipknot en alles daartussenin wat ik tof vind. Heeft niet mogen baten helaas. Maar ik blijf stug volhouden.

9 likes

Ik ben het met je eens. Ik denk dat veel mensen wel hypocriet zijn over dit onderwerp. Het is moeilijk om echt consequent te zijn. Een paar artiesten worden geboycot en anderen niet.

3 likes

Vooral Nederland. Heb een tijdje geleden een Nederlandse gangsterrap 101 gekregen van mijn vriend en snap echt niet dat sommige artiesten nog zo underground zijn, ik hou echt niet van rap en hiphop maar ik hoorde echt goeie nummers.

1 like

Je verwoordt eigenlijk wat ik wil zeggen, maar dan veel helderder en beter uitgewerkt, whats new Haha ik heb dit altijd als ik jouw tekst lees dat ik denk ja dit is wat ik wilde zeggen, maar ik kan nooit de woorden vinden en jij wel

1 like

Ik ben blij dat de top2000 vol met ouwelullenmuziek staat. Enige muziek waar ik van houd. En ik ben zo’n dwarskop dat ik ook niet wil dat er nieuwe nummers inkomen.

Edit: oke enige uitzonderingen daargelaten.

12 likes

Heb ik ook haha

Oh en ik word zo vaak uitgelachen dat ik van de wat oudere muziek hou. Nou sorry hoor, ik vind Tina turner, Bryan Adams en Queen dus echt wel stukken beter dan het meeste wat nu voorbij komt op de radio

10 likes