Oh haha die had ik niet door hoor.
En je laatste vraag; ja blijkbaar, meiden van hier dus ook.
OkƩ, eigenlijk wil ik me er niet helemaal mee bemoeien, maar eigenlijk was Freddie Mercury geen witte man. Hij was dan misschien wel white-passing ( hoewel daar ook anders over nagedacht wordt), maar zijn ouders waren Parsi ( Indiase Perzen) en echt niet wit. Dit is dan wel een beetje nitpicking, en draagt niet echt mee bij het onderwerp over te veel witte mannen in de top 2000 ( waar ik zelf ook niet heel blij mee ben), maar dit is bijvoorbeeld voor het casten in de Queen-film echt wel een ding geweest, omdat hij gewoon geen witte man is, en het er een tijd op leek dat de acteur dit wel zou zijn.
( Je kunt me hierin ook gewoon negeren, want veel draagt het niet bij aan de discussie, en dat realiseer ik zelf ook wel)
(Edit: en ondertussen is iemand mij ook nog voor geweest, laat maar)
Ik vind niks aan Queen.
Ik hou echt van Queen maar Bohemian Rhapsody vind ik niet hun beste nummer. Ik ga veel lekkerder op Killer Queen, Another One Bites The Dust, Love Of My Life en Somebody To Love.
Gaat die wandeling die ze nu doen, 's nachts niet door?
Ow dit heb ik compleet gemist? Waarom niet? Ik volgde het ook nooit daarom weet ik dit waarschijnlijk ook niet.
Voor mān gevoel vinden mensen Flappie altijd een grappig kerstnummer maar ik word er echt verdrietig van altijd
Doet me denken aan mān eigen konijn van vroeger (heette Flapje, lekker origineel)
Sla hem ook altijd over als hij voorbij komt in kerst playlists enzo
Het mooiste moment van Youp van 't Hek:
Youp: Noem ƩƩn ding dat ik niet heb
Baas in de zaal: Een rijbewijs!
Ik vind uitgaan wel leuk, maar die stoere verhalen die erbij komen kijken niet het boeit me niet hoeveel drank iemand op had en hoe vaak diegene moest kotsen.
Ik vind het WJEKW-topic een vervelend topic. Het gaat me veeeel te snel dus kan het never ever bijhouden, maar de wetenschap dat er een topic is waar vet veel mensen posten en leuke dingen delen zonder dat ik daar iets van meekrijg vind ik dan weer heel afleidend en irritant.
HAhaha ik houd dat dat topic ook zelden meer bij helaaaashhh
Dat is toch niet nog steeds zo hoop ik? Ik zie hem namelijk regelmatig in zijn auto
Hahaha nee, is al een grap van volgens mij 20 jaar geleden ofzo. Toen was hij tijdelijk zijn rijbewijs kwijt.
Gelukkig haha!
Soms hoor je moeders tegen hun kind dat niet zo lekker in de groep ligt zeggen āach pietje en jantje zijn gewoon jaloersā
Dan denk ik heel vaak āpietje en jantje zijn helemaal niet jaloers, pietje en jantje vinden jou gewoon een stom kind en dat ben je eigenlijk ook gewoon een beetjeā
Best wel zielig want sommige kinderen zijn gewoon oprecht niet zo leuk. Kunnen ze niks aan doen maar alles word altijd afgedaan onder ājaloezieā maar soms mogen mensen je gewoon niet.
Maarja wat moeten moeders anders zeggen āja hans, je bent ook wel een kutkindā
Hahaha ja ik weet het niet echt. Maar het lijkt me niet gezond je kind op te voeden met het idee dat alles ALTIJD aan de ander ligt?
Je vind je eigen kind natuurlijk ook altijd enig maar opzich is het toch ook okƩ om te leren dat niet iedereen je aardig kan vinden? En hoeft te vinden? Ik bedoel ik heb daar een paar maanden voor in therapie gezeten voor ik daar achter kwam dus ik had die les opzich eerder willen leren.
Dat niet iedereen elkaar aardig vindt, en ook niet hoeft te vinden? Is iets dat kinderen sowieso moeten leren lijkt me.
dit heb ik altijd als ik met vriendinnen iets bespreek over dat iemand bijv. heel kut tegen me deed en ze dan zeggen: nou dan is X gewoon een dom wijf
eh, nee. X vind mij waarschijnlijk juist een dom wijf . hallo, ik kan de waarheid wel aan hoor denk ik dan altijd. maar dan mag ik er nog wel even over klagen. alsof idd iedereen die onaardig tegen een ander doet altijd maar jaloers zou zijn.