Impopulaire meningen

Ik haat kerst gewoon helemaal!

13 likes

Er staat werkelijk niets in de lijst van wat ik zou willen stemmen. Heb het wel ingediend maar dat zal het wel nooit redden.

1 like

Hier ook een haat (maar ook beetje liefde) relatie met de top 2000. Ik doe met familie altijd een jaar top 5 van beste albums dit jaar, die bevalt me beter.
Moet er geen FF top 100 komen :grin: weet niet of dat helemaal uit de verf zou komen maar lijkt me heel leuk. Als het dan zo’n mix van alles wordt zoals @kali ergens omschreef, lijkt me echt prachtig.

11 likes

Omg er is toch zo’n FF Spotify? Kunnen we daar niet iets mee doen met stemmen haha. Lijkt me leuk!

2 likes

Ja of iedereen binnen een maand een lijstje van tien laten invullen en daaruit een top 100 maken :thinking: . Als er dan veel dubbele zijn een stemavond om in ieder geval de ultieme top tien te bepalen. Die kan dan als ultieme Spotify playlist.

8 likes

Oh dat kunnen we wel fixen toch? Ik wil wel helpen.

7 likes

Leuk!! Moeten de albums per sé uit dit jaar komen of mag het allertijden?

1 like

Ik wil ook wel helpen!

Ik maak wel ff pb met zijn drieën!

2 likes

De top 20FF :man_dancing:t2:

Hm dat klinkt wel als de top van dikke boezems.

14 likes

Ik heb nu alvast stress om een top 10 te bedenken.

Maar wel echt super tof!

@Lula ik heb geen skills, maar laat weten als ik ergens mee kan helpen!

3 likes

Innuendo :joy:

2 likes

Ik ga nog lang niet slapen. Thanks.

1 like

Ik vind Bohemian Rhapsody totaal niet het beste nummer van Queen, maar toch stem ik er elk jaar op zodat Queen op #1 staat. :cool:

12 likes

Love Queen sowieso

6 likes

Same.

Ik houd wel heel erg van alle muziek die in de top 20 van de top 2000 staat, dan ben ik maar een ouwe lul. Ik word ook heel recalcitrant van jullie gestem op nieuwe liedjes dus heb net weer even op de klassiekers gestemd voor de zekerheid, ook al weet ik dat de lijst toch wel weer hetzelfde wordt.

10 likes

Ik hou echt van ouwelullenmuzirk, maar queen vind ik dan weer verschrikkelijk

4 likes

Hahha snob

Ik hou er ook van. Stem elk jaar op Queen, the Stones, Guns n Roses, Aerosmith etc.

6 likes

Heeft dit forum een negeerlijst???

4 likes