Ja maar even he, Bohemian Rhapsody is toch ook gewoon een super uniek, bijzonder nummer. Stem van Freddie Mercury, het opera-stukje, de gitaarsolo van Brian May. Ik moet er altijd beetje bij huilen.
Ik heb nog nooit een liedje gehoord dat (in mijn ogen) net zo creatief en muzikaal is. Het is gewoon een geniaal nummer haha.
Oke Lapzwans meningen kunnen verschillen.
Ik ben het met je eens, en daarnaast vind ik het ook gewoon een heerlijk nummer om het oude jaar mee af te sluiten (bij ons staat de Top 2000 vaak aan op Oudejaarsavond). Drie jaar geleden, toen de aanslagen in Parijs net gebeurd waren, stond Imagine op 1, en hoewel ik dat ook echt wel een mooi liedje vind, paste het veel minder bij de sfeer op (mijn) Oudejaarsavond.
Ja ook echt heerlijk om in de auto dan alle stemmen proberen mee te zingen. Kan daar echt in op gaan
BeeEEEELzebub has a devil put aside for meeehehee
for MEeheee
for MEEEEEEEEEEE
Innuendo is ook zo divers!
Door al die stijlen door elkaar heen vind ik het een mega irritant nummer . Knap gemaakt hoor maar tis eigk gwn op ff stukje opera, dan weer een beetje pop, hup stukje gitaarsolo tadaaa liedje.
Komt gewoon omdat ik 'm te vaak gehoord heb! (MEDE DOOR DE TOP2000). Die heeft het liedje voor mij verpest, haha.
Ik vind het een vreselijk theatraal en afschuwelijk dramatisch kutnummer.
Ben het compleet met je eens. Overdramatisch theatraal gezeik. (Technisch wel een goed nummer, maarja. Smaak.)
Beter dan het origineel. There, I said it.
Wij moesten op de middelbare bij muziek (in de eerste denk ik) dit nummer analyseren.
Top idee, ik was namelijk megaslecht in engels.
Nou ik dat lied vertalen (mama heeft net een man gedood).
Je kunt je voorstellen dat ik niks van dat hele lied begreep en mezelf superdom vond na deze les.
Traumaâs dit
Nu het toch over muziek gaat: bijna alle nummers in dat âmooiste nummersâ topic vind ik zeikerige jankmuziek.
Wij moesten Madonnaâs Like a Prayer analyseren. 4 volle lessen dat nummer en de clip tot in den treuren geluisterd. Het heeft blijkbaar een heel diepe betekenis
Ik vind Sinterklaasavond alleen maar leuk omdat het dan super rustig is in de supermarkt.
Precies! Ik ga sporten heerlijk rustig! Geen huismoeders die apparaten al kletsend bezet houden.
Voor mij is bohemian rhapsody echt hét nummer voor oud en nieuw. Biecht: toen een paar jaar terug opeens hotel calfornia op 1 stond hebben we expres toch bohemian rhapsody aan gezet voor het aftellen hahaha. Opbokken met je hotel california.
Ik ben het met je eens, vind al die stories met adventskalenders ook dodelijk saai. Nog meer meuk!
Volgens mij is het meer âmama, ik heb net een man gedoodâ
O ik dacht dat jij de tekst zelf verkeerd begrepen had en het daarom een redelijke vertaling vond, haha.
Hahah dat hadden wij 14 jarigen er niet uitgehaald en onze docent wijsde ons er vreemd genoeg ook niet op
Ik heb het beheersvdrmogen van een kleuter, ik zou echt bang zijn dat ik alle vakjes al in begin december open maak
Je hebt wel hele mooie advent kalenders van Rituals enzo, dat lijkt me wel leuk. Maar duur wow :o
Trouwens er waren toch mensen die een advent kalender voor hun vriend hadden gemaakt, ben benieuwd of dat in de smaak valt.