Ik kan niet zonder! Werkt zo makkelijk en bijna alle muziek die je kan bedenken staat er op. Vooral als je wel gewoon kan scrollen, kan afspelen wat je wil en geen reclames tussendoor hebt. Vind het verschil tussen premium en gratis best groot in gebruik.
Oeps niet gezien!
Ik heb heel lang ook gewoon een iPod gehad en heb een tijdlang Spotify niet Premium gebruikt. Mn iPod gaf me op een gegeven moment niet meer genoeg opties en met Spotify was dat een stuk gemakkelijker. Alleen met reclames kan je geloof ik niet offline, je kan niet zelf kiezen, en nog wat dingen. Dus ik mocht van mezelf een maand Premium gebruiken en ik vind het de 10 euro per maand toch wel heel erg waard.
Ik heb iets van een jaar met gratis spotify gedaan en op een gegeven moment de knoop doorgehakt en premium genomen
Best bestede 4,99 per maand (als je student bent). Ik zou het alleen al doen omdat je offline kunt luisteren
(Mocht je nog meer overtuiging nodig hebben haha)
Je kunt ook niet offline luisteren of zelf kiezen welk liedje je wil horen, alleen shuffle en dan een beperkt aantal keer skippen
Zijn ook dingen om in je overweging mee te nemen
Ik heb een hele tijd alleen via mijn browser geluisterd met adblock, toen was het prima te doen die gratis versie, want dan had je geen reclame. Geen idee of dat nog steeds zo is. Nu luister ik ook heel veel onderweg, dus nu betaal ik toch maar braaf.
Die reclame is juist echt heel erg! Vaak een ander volume niveau dan waarop je de muziek aan het luisteren was. En heel druk, schrok me altijd dood als er dan opeens reclame kwam. En dan 200 keer dezelfde reclame.
Haha geeft niets! Nou, je kunt zeg maar wel zelf een afspeellijst kiezen, maar niet een specifiek nummer wat je wil horen uit die lijst omdat je die afspeellijst alleen op shuffle kunt zetten. Dus stel je hebt een kerst playlist, dan kun je niet kiezen dat je All I Want For Christmas uit die lijst wil horen, maar je moet eigenlijk wachten tot hij voorbij komt. Je kunt tijdens het shufflen wel een (beperkt) aantal keer nummers overslaan, maar als het een grote afspeellijst is is de kans nog steeds vrij klein dat je net het nummer krijgt dat je wil horen.
Snap je het een beetje?
Op een laptop kan zelf een nummer kiezen wel!
Niks ergers dan een fijne plaat luisteren en toen reclame er tussendoor van een derderangs rapper of Bieber.
EN de fucking reclame gaat op pauze als je het geluid zachter of uit zet.
Ja spotify family is ideaal. Ik heb naast echte familie ook 2 forummers in mn family.
En dan 1 x per jaar stuurt de hoofdgemachtigde een tikkie rond en betalen we allemaal weer :)!
Hey sis ^^
En @anon76889665 kunnen jullie dan wel allemaal tegelijk luisteren? Want als ik onderweg luister en mijn vriend thuis, gaat dat niet tegelijk. Dan moet ik offline gaan. Of heb ik dan het verkeerde abonnement?
Klinkt alsof jullie gewoon 1 account hebben. Met een familieabo deel je verder niks. Dus ook geen playlists en voorkeuren.
-
Ik vind die spicegirl platform shoes echt verschrikkelijk⊠misschien komt het omdat ik 30+ ben en ze vroeger ook gedragen heb in groep 6 van de basisschool. Ik zie er zoveel mensen mee opeens en ik snap het echt niet. Im too old for this shit denk ik.
-
Ik ben ontzettend ââinfluencerââ en ââyoutuberââ moe. Al die zelfverheerlijking, ze gaan allemaal op elkaar lijken, doen hetzelfde, maken dezelfde soort fotos op dezelfde plaatsen, in dezelfde poses. Het begint me nu echt mn keel uit te hangen.
-Instagram in het algemeen vind ik echt niet leuk meer.
-
Ik ben echt plastische chirurgie hoofd-moe. Al die opgespoten lippen, verbouwde gezichten, het valt ook ontzettend op en vind het echt triest.
-
Ook snap ik echt niet waarom modellen als Bella Hadid zo aanbeden worden. Ze is compleet nep? Haar hele gezicht is samengesteld door een plastisch chirurg.
Oke dit was mijn klaagzang, ik denk dat ik teveel tijd op instagram heb doorgebracht en daar maar eens mee moet stoppen. Doe het al niet meer zoveel maar misschien moet ik het maar helemaal verwijderen. Scheelt me wrs behoorlijk wat ergernis.
Misschien kon dit ook beter in het ââ waar erger je je aan topicââ
ja werkt dat, hetzelfde adres opgeven? daardoor werd ik een beetje afgeschrikt maar dat kan dus wel gewoon?
Ik vind Bella Hadid alsnog verre van knap. Ook gelijk een onpopulaire mening.
Vroeger wilde ik regelmatig gewoon niet met sommige andere kinderen spelen, omdat ik die dan niet leuk vond. Ben volgens mij in groep 8 zelfs nog een keer op het matje geroepen door een lerares omdat ik niet met een klasgenootje om wilde gaan, dat ik haar niet mocht buitensluiten. Dit heeft me altijd zo tegen gestaan. Ik heb nooit begrepen waarom je met iemand om zou moeten gaan die je niet leuk vindt, alleen omdat die ander dit eist en niet kan accepteren dat een ander ze niet leuk vindt.