Impopulaire meningen

Kan allebei diep zijn.

13 likes

Helemaal mee eens. Maar wel een uitzondering voor de adventkalender die we vroeger hadden waarbij elke dag achter een luikje een foto zat van een andere teddybeer. En die ik dus elk jaar weer opnieuw opengemaakt heb omdat ik het zo geweldig vond :joy:

11 likes

Ik vind het radioaanbod in Nederland uitermate teleurstellend wat betreft muziekselectie en dj’s. Dat ik liever helemaal geen muziek hoorde op mijn werk dan de radio. En dat terwijl ik een grote muziekliefhebber ben die van veel verschillende stijlen houdt.

12 likes

Ik heb hem wel eens ongekrast laten scannen

6 likes

ja dit doe ik ook altijd

1 like

Ja dit. Enige wat ik nog we eens op zet is Veronica want veel oude muziek maar ook steeds meer nieuw en stom. :face_with_head_bandage: En Giel.:face_vomiting:

1 like

Ahhhh dat is zo lief!!

En alweer alleen maar muziek van witte mannen :roll_eyes:

Dit is overigens waarschijnlijk de muziek die over 30 jaar in de top2000 staat naast wat daar nu in staat, want dan zijn al die hipsterjongetjes uitgezakte middelbare kerels.

Zoiets?

2 likes

Jaaaa! Alleen zit ik dan zelf op de achterbank en bijrijder stoel :sunglasses:

Oh haha die had ik niet door hoor.
En je laatste vraag; ja blijkbaar, meiden van hier dus ook.

Oké, eigenlijk wil ik me er niet helemaal mee bemoeien, maar eigenlijk was Freddie Mercury geen witte man. Hij was dan misschien wel white-passing ( hoewel daar ook anders over nagedacht wordt), maar zijn ouders waren Parsi ( Indiase Perzen) en echt niet wit. Dit is dan wel een beetje nitpicking, en draagt niet echt mee bij het onderwerp over te veel witte mannen in de top 2000 ( waar ik zelf ook niet heel blij mee ben), maar dit is bijvoorbeeld voor het casten in de Queen-film echt wel een ding geweest, omdat hij gewoon geen witte man is, en het er een tijd op leek dat de acteur dit wel zou zijn.

( Je kunt me hierin ook gewoon negeren, want veel draagt het niet bij aan de discussie, en dat realiseer ik zelf ook wel)

(Edit: en ondertussen is iemand mij ook nog voor geweest, laat maar)

11 likes

Ik vind niks aan Queen.

16 likes

Ik hou echt van Queen maar Bohemian Rhapsody vind ik niet hun beste nummer. Ik ga veel lekkerder op Killer Queen, Another One Bites The Dust, Love Of My Life en Somebody To Love.

7 likes

Gaat die wandeling die ze nu doen, 's nachts niet door?

Ow dit heb ik compleet gemist? Waarom niet? Ik volgde het ook nooit daarom weet ik dit waarschijnlijk ook niet.

1 like

Voor m’n gevoel vinden mensen Flappie altijd een grappig kerstnummer maar ik word er echt verdrietig van altijd

Doet me denken aan m’n eigen konijn van vroeger (heette Flapje, lekker origineel)

Sla hem ook altijd over als hij voorbij komt in kerst playlists enzo

26 likes

Het mooiste moment van Youp van 't Hek:

Youp: Noem één ding dat ik niet heb
Baas in de zaal: Een rijbewijs!

16 likes

Ik wou dat mijn vrienden het continu hadden over werk, huizen kopen en kinderen et cetera. Ik heb zelf nog niet eens een baan, huis of kinderen, maar heb echt helemaal niks met feestjes, drank&drugs en gedate. Wil gewoon oma zijn.

18 likes

Haha ja het liefst heb ik het ook gewoon over interesses en nieuws en maatschappelijke discussies, maar ook daar vind ik maar weinig gelijkgestemden in. Het is gewoon meer dat ik me vaak zo oma-achtig voel bij mijn vrienden omdat ik niet van uitgaan houd en dus ook geen stoere verhalen heb.

4 likes