Impopulaire meningen

Haha ik gebruik mijn rijbewijs ook als id bij de supermarkt idd.

Ik mis het niet rijden ook echt niet. Ov stopt voor de deur en de supermarkten zijn op minder dan 5 minuten loopafstand dus dat doe je sowieso dan niet met een auto.

Mensen maken bij mij ook wel rotopmerkingen over dat ik rij. En dat terwijl ik door gezondheidsproblemen niet mag rijden( vind het ook niet erg, heb rijden nooit leuk gevonden). Vorig jaar op werk ook nog gezeur gehad over dat ik op mijn vrije dag niet naar een werkoverleg kwam. Al het ov was stilgelegd vanwege sneeuw. En tja als ik was gaan rijden had ik er wel kunnen zijn(dat de snelweg ook afgesloten was vanwege het weer vergaten ze maar even).

Uh maar wat nu als iemand niet eens een auto heeft? Er rijdt geen ov? Huur maar een auto om op je werkoverleg te komen! :thinking:

Ja of een taxi nemen he! Baas was het trouwens wel met mij eens. Die heeft degene die zo op mij reageerde er ook op aangesproken gelukkig.

1 like

Haha! Oke, als mijn werkgever de taxiritjes dan vergoedt doe ik het met plezier hoor…

2 likes

Nou idd, wie betaalt die taxi dan? Ik vind het al mis gaan bij het punt dat er van je verwacht wordt dat je op je vrije dag op werkoverleg komt, vrij is vrij. En dan ook nog eens doen alsof je met de auto had kunnen rijden terwijl het ov niet rijdt? Mazzel. Het ov rijdt niet voor niks niet.

1 like

Ik heb een hekel aan ā€˜onder een dekentje op de bank met een grote kop thee’. Ik haat dekentjes, houd niet van grote mokken en vind thee vies. Ook die hele oma-vibe benoemen vind ik stom.

19 likes

dan wil je mij nu echt niet zien haha

22 likes

ik had ook fluffy huissokken aan

9 likes

Mijn impopulaire mening: ik heb niks met fluffy huissokken want mn voeten worden er altijd veel te warm in. :frowning:

9 likes

ik heb permanent koude voeten dus ik kan never genoeg warme sokken (aan)hebben brrr

9 likes

Ik haat sokken, heb altijd blote voeten en die snel sloffen aan als ik over de tegelvloer moet lopen maar zodra ik zit gaan ze uit.

5 likes

maar, koud! zo koud!

1 like

Keek net even naar buiten en ja hoor ook hier sneeuw. Bah ik haat het ook, vind er niks leuks aan. Gelukkig wordt t hier 8 graden vanmiddag, weg met die troep!

3 likes

Same. Tenzij het een gezellige wollen dikke visserstrui is, maar niet zo’n lelijke van 5eu van de primark. Heb altijd zin om te roepen dat als mensen zo vasthouden aan Sommige Tradities rondom een feestdag, dan kun je nu niet ineens iets heel nieuws adopteren.

4 likes

Het was een persoonlijke ergernis van op mijn werk. Dat hele zwarte piet is belangrijk want tradities blablabla maar ze kunnen wel allemaal een nieuwe neppe traditie oppakken haha

10 likes

ik vind pasta carbonara saai en overrated

6 likes

Ik heb het zelfs nog nooit gegeten.

1 like

je mist niets :stuck_out_tongue_winking_eye:

zowel echte als varianten met roomsaus vind ik niet zo

Ik heb altijd al mopshondjes zoooo lelijk gevonden. Wat een rare gedrochten, net als boxers. Met die rare afgeplatte neuzen. BAH. Nu blijkt dus ook dat het helemaal niet goed is voor de hond om zo’n lelijke neus te hebben( geen verstand van honden). En het is ook geen ā€œschattig varkensneusjeā€ want varkens hebben zelfs nog een veel langere neus. Echt geen gezicht die honden.

32 likes