Impopulaire meningen

Dankjewel! Ik was de regen wel weer zat maar eigenlijk is dat enorm egoïstisch. Dus nu ga ik de regen waarderen. (ik kan toch niks veranderen aan het weer)

1 like

Same! Had opgezocht of we al in de buurt komen van het tekort aanvullen maar nee

1 like

Hahahaha jup

Waar kan je dat zien?

Droogtemonitor

2 likes

Als je spotify gebruikt zonder een premium abonnement vind ik dat een beetje raar

27 likes

Waarom?

(Heb zelf wel Premium, maar vind het niet per se raar als mensen dat niet hebben. Alleen onhandig)

Hier ga je nog meer van schrikken maar ik gebruik Spotify’ pas een maand nu, heb altijd een oldschool mp3speler gehad en eigenlijk bevalt spotify me helemaal niet en wil ik terug naar mijn mp3speler
Maar heb indd een gratis account en mis heel veel dingen wel, zoals doorscrollen :roll_eyes:. Misschien dat een betaald abbo mijn mening doet veranderen

Is het de moeite waard ja?

1 like

Ieder z’n ding toch haha! Ik heb het wel gehad maar wilde dat tientje besparen voor iets anders

Omdat ik zelf gek zou worden van die advertenties en alle andere kut dingen

4 likes

Tsja het is niet voor niks het onpopulaire meningen topic

5 likes

Ik kan niet zonder! Werkt zo makkelijk en bijna alle muziek die je kan bedenken staat er op. Vooral als je wel gewoon kan scrollen, kan afspelen wat je wil en geen reclames tussendoor hebt. Vind het verschil tussen premium en gratis best groot in gebruik.

1 like

Oeps niet gezien!

Jullie overtuigen me @monkeyslut @Rozecoupeschaar @Karl_Lagerfeld

6 likes

Ik heb heel lang ook gewoon een iPod gehad en heb een tijdlang Spotify niet Premium gebruikt. Mn iPod gaf me op een gegeven moment niet meer genoeg opties en met Spotify was dat een stuk gemakkelijker. Alleen met reclames kan je geloof ik niet offline, je kan niet zelf kiezen, en nog wat dingen. Dus ik mocht van mezelf een maand Premium gebruiken en ik vind het de 10 euro per maand toch wel heel erg waard.

1 like

Ik heb iets van een jaar met gratis spotify gedaan en op een gegeven moment de knoop doorgehakt en premium genomen

Best bestede 4,99 per maand (als je student bent). Ik zou het alleen al doen omdat je offline kunt luisteren

(Mocht je nog meer overtuiging nodig hebben haha)

1 like

Je kunt ook niet offline luisteren of zelf kiezen welk liedje je wil horen, alleen shuffle en dan een beperkt aantal keer skippen

Zijn ook dingen om in je overweging mee te nemen :blush:

1 like

Ik heb een hele tijd alleen via mijn browser geluisterd met adblock, toen was het prima te doen die gratis versie, want dan had je geen reclame. Geen idee of dat nog steeds zo is. Nu luister ik ook heel veel onderweg, dus nu betaal ik toch maar braaf.

1 like

Die reclame is juist echt heel erg! Vaak een ander volume niveau dan waarop je de muziek aan het luisteren was. En heel druk, schrok me altijd dood als er dan opeens reclame kwam. En dan 200 keer dezelfde reclame.

7 likes

Haha geeft niets! Nou, je kunt zeg maar wel zelf een afspeellijst kiezen, maar niet een specifiek nummer wat je wil horen uit die lijst omdat je die afspeellijst alleen op shuffle kunt zetten. Dus stel je hebt een kerst playlist, dan kun je niet kiezen dat je All I Want For Christmas uit die lijst wil horen, maar je moet eigenlijk wachten tot hij voorbij komt. Je kunt tijdens het shufflen wel een (beperkt) aantal keer nummers overslaan, maar als het een grote afspeellijst is is de kans nog steeds vrij klein dat je net het nummer krijgt dat je wil horen.

Snap je het een beetje?

1 like