Impopulaire meningen

Ik snap niet dat mensen naar de zonnebank gaan. Een lamp bestraalt je bruin, ik associeer het echt onlosmakelijk met huidkanker.

53 likes

IK OOK omg verschrikkelijk, maar ik durf mijn afkeer niet aan mijn vrienden te tonen uit angst dat ze het nog vaker gaan gebruiken om mij dwars te zitten

5 likes

Deze bijna dertiger begrijpt niet wat de hype is? Ik hoor het mijn nichtjes van 11,12 en 13 ook de hele tijd zeggen.

Merol (Nederlandse zangeres) heeft een liedje dat zo heet, het is heel aanstekelijk maar ik heb het al ontzettend vaak gehoord dus trek het niet meer haha

1 like

Dan kunnen we vanaf nu massaal over op: “kerst met de fam”
(Merol bedankt)

5 likes

Ik vind het ook stom dat mensen er zo makkelijk over nadenken. Ik heb en hele lichte huid en mensen zeggen zo vaak dat ik onder de zonnebank moet.

Ik wil helemaal niet onder dat ding!

8 likes

Ik vind van die posts op Facebook met ‘ik heb deze knuffel gevonden graag delen voor hereniging met overduidelijk verdrietig kind’ zo’n onzin.
Het ademt voor mij echt ‘zie mij eens wat goeds doen voor het toffe verhaal’.

14 likes

Niet leuk om te horen!! Waar woon je? Je mag mij ook pb-en, ik ben ook opzoek naar nieuwe contacten omdat vriendschappen helaas door verhuizing zijn verwaterd :relaxed:

Dit zijn inderdaad van die dingen die ik echt NIET SNAP. ik vind dat je best vrienden kan zijn met mensen waarover je van mening verschilt, maar hier snap ik zo weinig van
 Ik kan er echt geen begrip voor opbrengen, weg met al 't vuurwerk wat mij betreft doei

1 like

Ik vind juist de reacties op die deelberichten zo apart ‘gedeeld in schubbekutterveen!1!!1!!’ Heel goed meid, maar wat wil je daar nou precies mee zeggen? Je hebt niet heel schubbekutterveen als fb vriend neem ik aan, dus het is niet ter info dat niemane anders uit die plaats meer hoeft te delen. En als ik naar mijn eigen vriendenlijst kijk staan er ook meer vrienden in uit andere plaatsen dan mn eigen woonplaats

5 likes

Ik vind t jammer dat FB zo’n bejaardensoos is geworden, want vond t veel leuker dan IG. Maar ik cringe te hard van 99% van de reacties van ouderen. Of het nu de schrijfwijze is, starheid in denken of nog iets anders maar kan me eraan ergeren.
En daarmee ook aan mezelf want t is maar FB :sweat_smile:

8 likes

Bejaardensoos :joy:

Ik vind december de stomste maand van het jaar. Te druk, te materialistisch, te veel verwachtingen en de door m’n neus geforceerde gezelligheid zorgt er alleen maar voor dat ik me eenzaam voel. Geef mij maar oktober of mei ofzo.

35 likes

@Vuile_bitch

Wil jullie absoluut niet aanvallen maar dacht ik geef eens wat info vanaf de andere kant :slight_smile:

Ik ga 1x per 1,5/2 week onder de zonnebank omdat ik van mezelf extreem wit ben.
Iedere dag werd me gevraagd door klanten en collega’s ; voel je je wel goed? Ben je ziek? Toch niets ernstig? Tot het ergste geval dat iemand echt dacht dat ik ongeneeslijk ziek was .
Plus ik heb last van winterdipjes en door die bezoekjes vermindert het een klein beetje.
Heb ook wel zon lamp die ik braaf iedere dag een half uur aanzet maar toch vind ik het prettig .
Ik heb nu gewoon een beetje kleur alsof ik 3 weken geleden terug ben gekomen van een zon vakantie .
Begrijp de associatie met huidkanker wel alleen er zijn ook mensen die “verantwoord” zonnen :slight_smile:

1 like

Het is ook niet verantwoord maar ik ben me bewust van de risico’s. De verantwoord was meer bedoelt als in verantwoord tussen aanhalingstekens.

@Ficus
Heb zelf besloten om zo nu en dan onder de zonnebank te gaan .
Ik moet sowieso voordat ik op een zon vakantie gaan altijd even onder de zonnebank anders verbrand ik extreem snel.
Zomers ga ik verder niet omdat ik genoeg buiten ben .

Maar snap jullie gedachte wel hoor :slight_smile:

2 likes

Hier in de buurt is op kerstavond een huis afgebrand. Woning ligt in puin en er zijn een hond en een vogel gestikt door de rook. Nu is familie van die mensen een inzamelingsactie begonnen. Doel staat op 25 000. Ik vind dat zo’n onzin, schade word gewoon uitgekeerd door de verzekering en je hond krijg je niet terug met 25 000 euro.

Word de hele dag gedeeld op facebook door mensen. Open ik mijn werkmail vanavond heb ik er ook een intern mailtje over :cry: want het nichtje werkt bij hetzelfde bedrijf.

25 likes

Misschien een tip:
Er bestaan echt hele goede zelfbruiners tegenwoordig. Probeer eens wat uit. Ik heb bronze godess en die werkt echt.

En gebruik je make-up?
Ik hoorde ook altijd (elke dag wel minstens een keer): “wat zie je wit? Ben je niet lekker?” Maar ik ben niet eens zo wit. Was een combinatie van kringen onder mijn ogen, winterdipje haha en ??
Langzamerhand ben ik meer make-up gaan gebruiken en nu hoor ik het niet meer. Wat blush en mascara kan al wat doen. Je hoeft niet full face meteen.

Even wat gezondere ideetjes. Nog beter is om je er niks van aan te trekken. Maar ik weet hoe vervelend het is om dat te horen.

2 likes

Even 3 posts doorscrollen

1 like

ik hou van de zonnebank

van roken ga je ook dood

12 likes

Sorry