Op een laptop kan zelf een nummer kiezen wel!
Niks ergers dan een fijne plaat luisteren en toen reclame er tussendoor van een derderangs rapper of Bieber.
Én als je een family account neemt dan betaal je maar 2,50 pp als je het met 5 of 6 mensen doet geloof ik. Je hoeft niet per se familie te zijn, gewoon hetzelfde adres opgeven (en achternaam voor de zekerheid). Echt top!
EN de fucking reclame gaat op pauze als je het geluid zachter of uit zet.
Ja spotify family is ideaal. Ik heb naast echte familie ook 2 forummers in mn family.
En dan 1 x per jaar stuurt de hoofdgemachtigde een tikkie rond en betalen we allemaal weer :)!
Hey sis ^^
En @anon76889665 kunnen jullie dan wel allemaal tegelijk luisteren? Want als ik onderweg luister en mijn vriend thuis, gaat dat niet tegelijk. Dan moet ik offline gaan. Of heb ik dan het verkeerde abonnement?
Klinkt alsof jullie gewoon 1 account hebben. Met een familieabo deel je verder niks. Dus ook geen playlists en voorkeuren.
-
Ik vind die spicegirl platform shoes echt verschrikkelijk… misschien komt het omdat ik 30+ ben en ze vroeger ook gedragen heb in groep 6 van de basisschool. Ik zie er zoveel mensen mee opeens en ik snap het echt niet. Im too old for this shit denk ik.
-
Ik ben ontzettend ‘‘influencer’’ en ‘‘youtuber’’ moe. Al die zelfverheerlijking, ze gaan allemaal op elkaar lijken, doen hetzelfde, maken dezelfde soort fotos op dezelfde plaatsen, in dezelfde poses. Het begint me nu echt mn keel uit te hangen.
-Instagram in het algemeen vind ik echt niet leuk meer.
-
Ik ben echt plastische chirurgie hoofd-moe. Al die opgespoten lippen, verbouwde gezichten, het valt ook ontzettend op en vind het echt triest.
-
Ook snap ik echt niet waarom modellen als Bella Hadid zo aanbeden worden. Ze is compleet nep? Haar hele gezicht is samengesteld door een plastisch chirurg.
Oke dit was mijn klaagzang, ik denk dat ik teveel tijd op instagram heb doorgebracht en daar maar eens mee moet stoppen. Doe het al niet meer zoveel maar misschien moet ik het maar helemaal verwijderen. Scheelt me wrs behoorlijk wat ergernis.
Misschien kon dit ook beter in het ‘’ waar erger je je aan topic’’
ja werkt dat, hetzelfde adres opgeven? daardoor werd ik een beetje afgeschrikt maar dat kan dus wel gewoon?
Ik vind Bella Hadid alsnog verre van knap. Ook gelijk een onpopulaire mening.
Ja ik doe het al 2 jaar ofzo heel succesvol haha. Ik had zelfs al een spotify account maar heb gewoon adres en naam aangepast en me aan laten melden in die family.
Vroeger wilde ik regelmatig gewoon niet met sommige andere kinderen spelen, omdat ik die dan niet leuk vond. Ben volgens mij in groep 8 zelfs nog een keer op het matje geroepen door een lerares omdat ik niet met een klasgenootje om wilde gaan, dat ik haar niet mocht buitensluiten. Dit heeft me altijd zo tegen gestaan. Ik heb nooit begrepen waarom je met iemand om zou moeten gaan die je niet leuk vindt, alleen omdat die ander dit eist en niet kan accepteren dat een ander ze niet leuk vindt.
Ik ben in oktober een maand gestopt met Insta. Beviel me zo goed dat ik er nog steeds niet op zit.
Ik ben ook 30-iger, we worden zuur en oud😉
hahahaaha ja zo voelt het wel.
Ik begin me echt steeds meer te ergeren aan dat alles en al die spon ook overal. OVERAL. ROT OP MET JE SPON!!!
( niet alleen op insta maar echt wat je ook opent , oooveral is spam en gesponsorde troep.)
wow ik ben echt zuur als ik mezelf zo terug lees. hahaha
Ik begrijp niet waarom je met je partner of een vriend/vriendin op vakantie zou gaan. Je weet alles al van elkaar dus op dag drie ben je toch wel uitgepraat en toe aan (het ontmoeten van) nieuwe mensen en hun verhalen? Of gewoon lekker jezelf vermaken. Je bent ook zo snel op elkaar gericht ipv op de omgeving of nieuwe mensen.
De vakanties met m’n ex vond ik ook saai, dus toen heb ik op een gegeven moment een groepsreis voorgesteld. Vond ik 10x leuker. Ook omdat je samen dus weer met (en over, hehe) die mensen in de groep kan praten. Maar in m’n up vind ik het allerfijnst.
Maar als je elkaar niks meer te vertellen hebt kun je je toch juist richten op de omgeving en natuur en bezienswaardigheden? Meer dan wanneer je steeds gesprekjes met andere mensen moet voeren zoals op zo’n groepsreis.
Helemaal mee eens. Ik ben ook 30+
Ik heb alleen geen idee hoe Bella hadid eruit ziet
Ik ben nooit toe aan het ontmoeten van nieuwe mensen
Late reactie, maar ik voel me soms echt tussen die 2 partijen in. De ene helft gaat ieder weekend loessoe aan de drank en drugs en festivals met afters etc. En de andere helft zit thuis met een baby en gaat naar centerpar cs.
Ik wil gewoon een lekker borrelavondje of uit eten of spelletjes spelen met wat hapjes ofzo… ?