Impopulaire meningen

Ik denk ook dat het voor mensen die niet of nagenoeg nooit verbranden vrij lastig is te begrijpen dat een huid erg snel kan verbranden door de zon. Zelf vind ik dat soms nog steeds gek. Dan bedoel ik dat je dus idd met 5 minuten zon al kan verbranden, in mijn hoofd denk ik dan “wtf?”.? Ben ook echt wel eens verbrand hoor maar amper, en dan neus of schouders, en de noodzaak van het insmeren met een factor zie/zag ik daardoor niet of minder.

1 like

Ik ben ook vrij wit maar krijg er eigenlijk vaker complimenten dan nare opmerkingen over.

3 likes

Ik zal er eens naar kijken ! Bedankt voor je tip :slight_smile:

1 like

zin in

2 likes

Vind ik ook. Mijn ex was echt erg als hij ziek was.
Verkouden, nee hij had griep!

Mijn huidige man moest ik naar de huisarts sturen, vandaar uit is hij direct per ambulance vertrokken naar het ziekenhuis met een dubbele longontsteking.
Kuch kuch, het gaat wel hoor.

Nou, ben jij M?
Bij de computer weg dan! Genoeg schermtijd ga maar weer lekker met je playmobil spelen!!

28 likes

Staat nog steeds gewoon op je kamer hoor.

Wie bent jij???
Tsssss

1 like

Ik vind dat liedje van Maaike Ouboter “Dat ik je mis” helemaal niet zo goed of bijzonder (muzikaal en tekstueel gezien), en ik krijg er ook geen speciale gevoelens bij. De melodie blijft niet in mijn hoofd hangen, terwijl ik random nummers meestal ook na een lange tijd nog goed uit mijn hoofd kan herinneren.

En ja, er zijn overleden personen die ik mis. Maar dat liedje doet me gewoon helemaal niks en de tekst vind ik ook te algemeen om er iets bij te voelen. Gelukkig heeft het liedje Maaike geholpen bij de verwerking van de dood van haar ouders.

25 likes

Ohh ik vind het ook zo vreselijk. En omdat ik het stom vind ga ik alleen maar meer op de tekst letten, en de manier waarop ze taal gebruikt is voor mij niet bijzonder of poëtisch maar alleen maar irritant en incorrect. ‘Je vangt me, verlangt me, oneindig ontbangt me’, huh? ‘Ik moet nu alleen’ – alleen wat?!

En er zit een inversiefout in de zin ‘maar al denk ik soms dat het zo beter is, kan ik het niet helpen dat ik je soms mis’ (moet ‘ik kan’ zijn).

Nu ben ik benieuwd hoe impopulair deze mening echt is:

Vind jij ‘Dat ik je mis’ een mooi liedje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Hoe bedoel je?

Anders: ik ken het niet.

3 likes

Ik gun iedereen zijn mening hoor, maar slecht kan je het gewoon niet noemen.

2 likes

Nee, je snapt het niet…

Gelukkig wel ja…

Ik hoorde net Kate Bush met wurthering heights voor het eerst, wat een afschuwelijk kattengejank produceert die vrouw. Kan er niet bij dat het bijna in de top 100 staat.

17 likes

Kate Bush is een heks. Ik heb al jaren nachtmerries over die vrouw :sob:

5 likes

Ik ken het volgens mij ook vrijwel uit m’n hoofd, haha. Wij moesten het zingen bij muziek op de middelbare school. :thinking:

1 like

Misschien zat die vrouw wel ooit bij mij op school…

1 like

Maar het boek is wel heel mooi!

Ik kan alleen maar aan een huilende Giel denken als ik dat nummer hoor. Kan dat meisje niks aan doen, maar daarmee is het nummer meteen al verpest voor me.

15 likes