Impopulaire meningen

Ik heb een hekel aan ‘onder een dekentje op de bank met een grote kop thee’. Ik haat dekentjes, houd niet van grote mokken en vind thee vies. Ook die hele oma-vibe benoemen vind ik stom.

19 likes

dan wil je mij nu echt niet zien haha

22 likes

ik had ook fluffy huissokken aan

9 likes

Mijn impopulaire mening: ik heb niks met fluffy huissokken want mn voeten worden er altijd veel te warm in. :frowning:

9 likes

ik heb permanent koude voeten dus ik kan never genoeg warme sokken (aan)hebben brrr

9 likes

Ik haat sokken, heb altijd blote voeten en die snel sloffen aan als ik over de tegelvloer moet lopen maar zodra ik zit gaan ze uit.

5 likes

maar, koud! zo koud!

1 like

Keek net even naar buiten en ja hoor ook hier sneeuw. Bah ik haat het ook, vind er niks leuks aan. Gelukkig wordt t hier 8 graden vanmiddag, weg met die troep!

3 likes

Same. Tenzij het een gezellige wollen dikke visserstrui is, maar niet zo’n lelijke van 5eu van de primark. Heb altijd zin om te roepen dat als mensen zo vasthouden aan Sommige Tradities rondom een feestdag, dan kun je nu niet ineens iets heel nieuws adopteren.

4 likes

Het was een persoonlijke ergernis van op mijn werk. Dat hele zwarte piet is belangrijk want tradities blablabla maar ze kunnen wel allemaal een nieuwe neppe traditie oppakken haha

10 likes

ik vind pasta carbonara saai en overrated

6 likes

Ik heb het zelfs nog nooit gegeten.

1 like

je mist niets :stuck_out_tongue_winking_eye:

zowel echte als varianten met roomsaus vind ik niet zo

Ik heb altijd al mopshondjes zoooo lelijk gevonden. Wat een rare gedrochten, net als boxers. Met die rare afgeplatte neuzen. BAH. Nu blijkt dus ook dat het helemaal niet goed is voor de hond om zo’n lelijke neus te hebben( geen verstand van honden). En het is ook geen “schattig varkensneusje” want varkens hebben zelfs nog een veel langere neus. Echt geen gezicht die honden.

32 likes

Ik vind het niet zozeer gedrochten, ik heb dat wel weer met chihuahua’ s. Maar bij beiden krijg ik altijd een intens gevoel van medelijden en ik judge de baasjes vaak ook.

26 likes

Ja van die bibberige irritante hondjes lijken me dat. Ik kan alleen met grote honden overweg ik heb geen idee wat ik met die rare kleine blaffende stinkende trildingen moet. Als je ook googelt op “mopshond” kijken ze allemaal zo uit de ogen. :pleading_face: echt heel zielig.

2 likes

Ik snap ook gewoon oprecht niet dat mensen honden kunnen kopen waarvan bekend is dat ze gewoon niet gezond zijn.

16 likes

@Jumpsuit Het komt ook wel voor bij boxers maar in veel mindere mate. De bekendste brachecephale rassen (kortsnuiten) zijn de bulldoggen, mopshonden, cavaliër king charles spaniël en pekingees.
Meer info: https://www.rashondenwijzer.nl/aandoeningen/brachycefaal-obstructief-syndroom-benauwd-door-stompe-schedel

5 likes

Ik heb ook geen idee! Heb alleen familie die gek zijn op boxers en ik vind die ook zo’n afgeplatte neus hebben. En hun staart werd altijd afgeknipt tot een bolletje :rage:. Dat mag gelukkig niet meer. Ik vind dat allebei lelijke honden maar geen idee of boxers dezelfde gezondsheidsproblemen ervaren als mopshondjes. Martin Gaus waar ben je?

1 like