Impopulaire meningen

Heb het net gelezen. Mijn post kwam tegelijk met die van jou. Maar wat verschrikkelijk echt. https://www.rashondenwijzer.nl/rashonden/mopshond
Mensen zijn helemaal gek geworden.

ah yes, love m’n medekaashaters! Je bent nog maar de 3e die ik tegenkom haha

3 likes

Ja en van die plop oogjes. Het schedel is gewoon te klein voor z’n hoofd ofzo.

2 likes

Ik vind kaas op zichzelf ook echf heeel vies. Vind het alleen lekker op een pizza

3 likes

omg :point_down: :no_mouth::no_mouth:

71 likes

Dat is echt een goeie anti captcha

19 likes

Ik heb gewoon echt een hekel aan gourmetten.

22 likes

Jaaa inderdaad. En die tering geur dan overal in je huis en kleding.

6 likes

Ik snap je helemaal voor mij ga ik over m’n nek door de textuur

2 likes

Ik ben een uitzondering op het forum, maar ik vind gender reveal party wel heel leuk.

Mn beste vriendin is nu zwanger, als eerste in mn hele omgeving, en ik vind het echt super spannend.
Onze andere goede vriendin en ik gaan het feestje organiseren met oud en nieuw, dus wij hebben de envelop gekregen en zijn net met z’n tweeĂ«n uit eten geweest om te plannen en te openen. Hebben met z’n tweeĂ«n zitten janken en vind het zo bijzonder dat wij nu de enige 2 zijn tot de 31e die weten of het een jongetje of meisje wordt :heart:

17 likes

Dat verklaart. Vond als kind kaas ook echt te smerig. Behalve gesmolten, zoals tosti of pizza. Nu eet ik bijna alle kazen, maar dat verklaart wel

O god ja exact dit. Ik heb een jaar geleden ofzo mezelf ‘geleerd’ rauwe paprika te eten als snack en dat is nu een van mn favorieten, dus ik dacht vorige week dat me dat met die snoeptomaatjes ook wel zou lukken. Na 2 tomaatjes kon ik echt niet meer en ben ik nog zeker een uur misselijk geweest. Zo intens smerig. Hoe dat ding dan ook open barst in je mond. Blegh. Die krengen zijn de naam ‘snoep’ echt niet waard.

7 likes

Omg arme jij.

Haha ja nu ik je beschrijving zo lees realiseer ik me dat er gewoon écht helemaal niks lekker is aan een tomaat. Het is niet dat ie plots wel smaakt als je de pitjes eruit haalt of hem schilt of weetikveelwat. Gewoon alles is goor.

Zo blij dat ik eindelijk een medestander heb gevonden. Kan hier echt uren over doorgaan (nee niet echt ben nu wel ongeveer klaar)

4 likes

@Bubbless

Ik heb precies hetzelfde! Kan het rauw echt m’n strot niet doorkrijgen. Blij dat ik niet de enige ben :joy:

2 likes

Mijn beste vriendin is ook zwanger en heeft er ook een georganiseerd inclusief taart met gekleurde vulling. Ik vond het ook echt heel leuk :grimacing:

1 like

Ik heb binnekort een Gender Reveal party
 namelijk de geboorte van mijn eerste neefje of nichtje (mijn zus is nu 5 dagen na de uitgerekende datum dus kan ieder moment gebeuren).

Maar ik vind die feestjes wel prima hoor, is toch afhankelijk van wat de ouders leuk vinden. Vind ik hetzelfde met een babyshower. Vind mama het leuk? Doen. Vind mama het niet leuk? Niet doen. Easy does it.

6 likes

Maar een gender reveal party is toch meestal vóórdat de baby geboren wordt? Of lees ik het nu verkeerd dat je zus dat na de bevalling doet? Dan weet iedereen toch als of het een jongetje of meisje is? Niet dat dat niet mag ofzo he maar ben nu benieuwd naar hoe of wat haha.

3 likes

Hihi dit was de grap. De gender reveal is de geboorte. Ook voor mijn zus overigens, die weet het ook nog niet!

19 likes

Oh :joy: nu snap ik hem ja hahah.

Hahaha love dit!