Haha noooooo! Ik dacht ik kijk het even in het kader van angsten overwinnen. Maar vind haar nog steeds heel eng. Ging al nooit in het spookslot en nu al helemaaaaaaaal niet meer.
Ah hier ben ik het zo mee eens! Ik erger me ook altijd aan de tekst, maar ik had geen tijd of zin om dat even goed uit te leggen in mijn post
De tekst is gewoon echt niet goed, en misschien blijft het nummer daardoor bij mij ook wel minder goed hangen.
De vriend van @Santeria verwoordt de uitvoering van het nummer inderdaad perfect. Maar de boodschap is natuurlijk mooi, en ik vind het vreselijk dat de ouders van dat meisje zijn overleden.
Ik ben gek op vuurwerk en vannacht is er ook weer een paar 100 euro de lucht in gegaan. En mijn vrienden maken bommen met rotjes.
Ik zou dit jaar het liefst mn hele gezicht verbouwen met fillers
Ja lippen heb ik al, maar die moeten weer worden bijgevuld en dan zou ik ook wel kaaklijn en jukbeen willen 
Kaaklijn zou ik ook willen en traangoot. Maar het kost zoveel geld allemaal.
wat doen ze bij je kaaklijn dan? hoe spuiten ze dat āstrakā? < want daar gaat het volgens mij dan om toch
ik wil ook nog steeds mijn ene kleine frons weg laten spuiten met botox maar @anon31745129 is er niet meer en die zou mij op de hoogte houden over iets daarover haha :ā(
Ja
En dan moet je het ook nog eens allemaal bijhouden
Ja dat! Niet te doen joh. Ben al blij 2 keer per jaar mān lippen te kunnen doen.
Dat weet ik niet zo goed. Its magic haha. Ze spuiten ergens filler en dan is of lijkt je kaaklijn strakker.
Same, traangoot fillers en lipfillers wil ik dit jaar. Zeker die traangoot fillers. Dag er altijd uitzien alsof ik drie uur per week slaap 
Haha ik ben 21 en ga ook helemaal los op dat nummer, inclusief de handbewegingen 
Eens. Toevallig staat er een artikel in de Linda meiden winterboek over fillers en botox. Stuk of 6 meiden van beneden de 25 die al van alles hebben laten doen. En het ziet er gewoon echt niet uit. Zo zonde.
Ik vraag me af of die onzekerheid daadwerkelijk wegkomt bij het hebben van ādunneā lippen of dat er veel meer speelt.
Dit zijn de mijne maar inmiddels zijn ze wel minder vol
Ik heb ze laten doen bij Faceland. Ik heb vooraf veel yt filmpjes gekeken maar dat was eigenlijk niet echt chill omdat mensen het heel pijnlijk vonden⦠maar ik vond het helemaal geen pijn doen.
Ik vind ze heel mooi! Heb je ook een before foto?
Wil het zelf ook graag doen alleen heb ik amper een bovenlip dus ik ben echt benieuwd hoe dat er uit komt te zien.
Ik vind het heel mooi!!
Ik was met mijn beste vriendin mee, en zij vond het juist zoooo pijnlijk. Er ging een hele traan langs haar wang haha.
Ik was meteen genezen. Wel grappig dat het zo verschilt per persoon.
Heb wel een keer mijn voorhoofd laten doen, frons en voorhoofdrimpels en vond ik zo mooi en fris.
Maar ik ben nu zwanger en wil daarna borstvoeding geven dus dan mag het sowieso niet haha.
Nu is mn fronsje wel weer terug helaas.
Het was zo mooi smooth.
Ik vind het zo jammer dat mensen zichzelf zo volspuiten de laatste tijd. Iedereen heeft dezelfde lippen en het ziet er vaak zo onnatuurlijk uit. Maar dat is misschien makkelijk praten omdat ik zelf volle lippen heb. Als ik kleinere lippen zou hebben zou ik misschien een andere mening hebben.
Dat iedereen er hetzelfde begint uit te zien is wel echt te zien op instagram⦠nu geeft instagram ook wel een vertekend beeld van de werkelijkheid en ziet 90% van de wereldbevolking er niet zo uit, maar alsnog.
Mijn impopulaire mening is daarom denk ik ook dat ik een hekel heb aan instagram. Ben zo blij dat ik een paar jaar geleden het heb verwijderd, was echt giftig voor mān zelfvertrouwen
Prachtig!