Impopulaire meningen

Haha ik zie het al gebeuren dat je dan een dikke familieruzie krijgt omdat je het niet wil zeggen!

Haha ik vertel dit aan mijn zus, stuurt ze dit:

forum

31 likes

Ik heb geen problemen met voeten of tenen (blijkbaar impopulair omdat ik heel vaak hoor/lees dat mensen er niet van houden)

7 likes

Hahah ja dit lijkt mij dus ook echt top. En dan alles (babykamer, kleertjes, speelgoed, kaartjes
) groen of geel doen ipv roze of blauw. Dat mensen echt helemaal gek worden.

1 like

Ik vind filmpjes van pedicures kijken en mezelf pedicures geven echt dĂ© ultieme ontspanning en zoek vaak pedicures/gelakte teennagels op in incognito omdat ik het idee heb dat de meeste mensen het heel raar zouden vinden, haha. Ik vind iedereens voeten lelijk en/of grappig, maar daarom juist zooo ontspannend om ze tlc te geven en nagels een mooi kleurtje te lakken, gewoon als mindfulness en niet “om knapper te worden”, waarvoor ik bij manicures en make-up toch wel vaak druk voel!

2 likes

Ik kijk echt neer op mensen die vuurwerk kopen. Lekker vrijwillig je geld verpatsen in de lucht nou joehoee

heb ook 't idee dat het een wedstrijd is voor sommigen (bij m’n ouders in de wijk vooral) wie het mooiste vuurwerk heeft, die heeft het meeste geld of zo.

53 likes

Ik snap niet dat mensen naar de zonnebank gaan. Een lamp bestraalt je bruin, ik associeer het echt onlosmakelijk met huidkanker.

53 likes

IK OOK omg verschrikkelijk, maar ik durf mijn afkeer niet aan mijn vrienden te tonen uit angst dat ze het nog vaker gaan gebruiken om mij dwars te zitten

5 likes

Deze bijna dertiger begrijpt niet wat de hype is? Ik hoor het mijn nichtjes van 11,12 en 13 ook de hele tijd zeggen.

Merol (Nederlandse zangeres) heeft een liedje dat zo heet, het is heel aanstekelijk maar ik heb het al ontzettend vaak gehoord dus trek het niet meer haha

1 like

Dan kunnen we vanaf nu massaal over op: “kerst met de fam”
(Merol bedankt)

5 likes

Ik vind het ook stom dat mensen er zo makkelijk over nadenken. Ik heb en hele lichte huid en mensen zeggen zo vaak dat ik onder de zonnebank moet.

Ik wil helemaal niet onder dat ding!

8 likes

Ik vind van die posts op Facebook met ‘ik heb deze knuffel gevonden graag delen voor hereniging met overduidelijk verdrietig kind’ zo’n onzin.
Het ademt voor mij echt ‘zie mij eens wat goeds doen voor het toffe verhaal’.

14 likes

Niet leuk om te horen!! Waar woon je? Je mag mij ook pb-en, ik ben ook opzoek naar nieuwe contacten omdat vriendschappen helaas door verhuizing zijn verwaterd :relaxed:

Dit zijn inderdaad van die dingen die ik echt NIET SNAP. ik vind dat je best vrienden kan zijn met mensen waarover je van mening verschilt, maar hier snap ik zo weinig van
 Ik kan er echt geen begrip voor opbrengen, weg met al 't vuurwerk wat mij betreft doei

1 like

Ik vind juist de reacties op die deelberichten zo apart ‘gedeeld in schubbekutterveen!1!!1!!’ Heel goed meid, maar wat wil je daar nou precies mee zeggen? Je hebt niet heel schubbekutterveen als fb vriend neem ik aan, dus het is niet ter info dat niemane anders uit die plaats meer hoeft te delen. En als ik naar mijn eigen vriendenlijst kijk staan er ook meer vrienden in uit andere plaatsen dan mn eigen woonplaats

5 likes

Ik vind t jammer dat FB zo’n bejaardensoos is geworden, want vond t veel leuker dan IG. Maar ik cringe te hard van 99% van de reacties van ouderen. Of het nu de schrijfwijze is, starheid in denken of nog iets anders maar kan me eraan ergeren.
En daarmee ook aan mezelf want t is maar FB :sweat_smile:

8 likes

Bejaardensoos :joy:

Ik vind december de stomste maand van het jaar. Te druk, te materialistisch, te veel verwachtingen en de door m’n neus geforceerde gezelligheid zorgt er alleen maar voor dat ik me eenzaam voel. Geef mij maar oktober of mei ofzo.

35 likes

@Vuile_bitch

Wil jullie absoluut niet aanvallen maar dacht ik geef eens wat info vanaf de andere kant :slight_smile:

Ik ga 1x per 1,5/2 week onder de zonnebank omdat ik van mezelf extreem wit ben.
Iedere dag werd me gevraagd door klanten en collega’s ; voel je je wel goed? Ben je ziek? Toch niets ernstig? Tot het ergste geval dat iemand echt dacht dat ik ongeneeslijk ziek was .
Plus ik heb last van winterdipjes en door die bezoekjes vermindert het een klein beetje.
Heb ook wel zon lamp die ik braaf iedere dag een half uur aanzet maar toch vind ik het prettig .
Ik heb nu gewoon een beetje kleur alsof ik 3 weken geleden terug ben gekomen van een zon vakantie .
Begrijp de associatie met huidkanker wel alleen er zijn ook mensen die “verantwoord” zonnen :slight_smile:

1 like