Impopulaire meningen

Vind het interessant om jullie meningen te lezen! Ik zou misschien wel opteren voor een open relatie, maar ik heb het nog nooit echt ervaren dus kan ook niet zeggen of dat nu echt werkt voor mij.

En natuurlijk ligt vreemdgaan vaak dieper dan niet monogaam willen/kunnen zijn! Ik vind het gewoon wel interessant om over na te denken.

1 like

Ik snap niet wat iedereen zo mooi vindt aan de buik van een zwangere vrouw. Tuurlijk er groeit een kind in en dat vind ik ook bijzonder, maar ik begrijp nooit waarom mensen de behoefte hebben om zo’n harde zwangere buik aan te raken.

35 likes

Zelfs dat vind ik niet bijzonder, maar alleen maar eng.
Moet altijd aan een parasiet denken en durf zo’n buik ook echt niet aan te raken.

9 likes

@BlairWaldorf
Mijn schoonzusje had een T-shirt met de tekst:
Yes I am pregnant
It’s a girl
I am due in november
No you can’t touch my belly

Uiteraard met haar eigen feiten.

29 likes

Ik vind de slimste mens echt zo’n elitair kutprogramma. Alsof je alleen cool bent als je verstand hebt van kunst, dichters en tv persoonlijkheden uit de vroege middeleeuwen, krijg er echt nare vibes van.

26 likes

Je moet eens de Vlaamse versie checken, heel ander niveau. De jury bestaat ook meestal uit komieken die dan doorheen de show grapjes maken en de presentator neemt zichzelf ook niet te serieus

5 likes

Ik dacht even dat die post over de BE versie ging (nog niet lang wakker) en vond het al zo raar, alsof ik jaren iets over het hoofd gezien heb haha

1 like

Ja same, love it :heart:

2 likes

Inderdaad, altijd een hoop blanke venten die met hun eigen grapjes lachen. Next!

8 likes

best dat ik het dan hier post, aangezien het blijkbaar een impopulaire mening is haha. Smaken kunnen verschillen

1 like

Durf dit niet in het Heel Holland Bakt topic te plaatsen, maar ik vind Maroeska een leuke kandidaat.

12 likes

Ja, same. Ben zwanger maar ik vind mezelf echt niet geweldig mooi ofzo. Het is vooral onhandig zo’n buik. Gelukkig heeft nog niemand ongewenst aan mijn buik gezeten (alleen familie, daar dat vond ik heel prima). Maar de eerste de beste die dat probeert kan echt een klap verwachten.

7 likes

Ik ook, vind ook dat zij wel de meest creatieve dingen heeft en daarom moet winnen.

1 like

Ik vind champignons uit blik/bokaal best lekker.

5 likes

Ik heb dus wel iemand gehad die dat deed. Heb ff duidelijk gezegd dat ik dat heel raar vond.

Kinderen uit mijn klas doen het ook vaak maar dat vind ik minder erg.

Sowieso vind ik dat hele buik aanraken een beetje raar. Ja er zit een baby in, maar je gaat toch niet zomaar met je poten aan iemands buik zitten?

4 likes

Ik vraag me af wat je precies zei of deed om je verontwaardiging te laten zien, ik zie mensen dit vaak doen en wil er ook vaak wat van zeggen maar weet niet goed hoe haha

Ik vind dat de instagrampost van influceners, bloggers etc. eigenlijk helemaal niet realistischer hoeft te zijn. Ik volg die mensen juist omdat ik het ā€˜perfecte’ plaatje dan wil zien. Ik krijg door dat soort post ook helemal niet het idee dat dat de norm is. Voor mij is het net zoiets als een tijdschrift of foto museum daar hoef ik ook niet het allerdaagse plaatje te zien.

7 likes

Maar waarom moet iedereen iets ā€˜zinnigs’ doen. Voor mij vallen influencers echt een beetje in hetzelfde rijtje als modellen, presentratrices en andere bekende mensen etc. Ik zie het gewoon als een vorm van vermaak.

7 likes

Oh zo las ik haar comment niet! Dit

las ik meer als: je kunt van alles doen, er zijn zoveel mogelijkheden om iets te doen dat op een manier bijdraagt aan de samenleving. Maar moedig niet nog meer de fixatie op uiterlijk, spullen en geld aan met deze banen die (toch al) onnodig zijn en dat in de hand werken.

Al snap ik wel wat je zegt denk ik en ik denk ook dat het onmogelijk op te leggen is? Jammer vind ik het wel :stuck_out_tongue:. Hoewel niet alle vormen van entertainment trouwens. Dat is natuurlijk ook weer breder dan slechts influencers en vloggers.

4 likes