Impopulaire meningen

Ik gun iedereen zijn mening hoor, maar slecht kan je het gewoon niet noemen.

2 likes

Nee, je snapt het niet…

Gelukkig wel ja…

Ik hoorde net Kate Bush met wurthering heights voor het eerst, wat een afschuwelijk kattengejank produceert die vrouw. Kan er niet bij dat het bijna in de top 100 staat.

17 likes

Kate Bush is een heks. Ik heb al jaren nachtmerries over die vrouw :sob:

5 likes

Ik ken het volgens mij ook vrijwel uit m’n hoofd, haha. Wij moesten het zingen bij muziek op de middelbare school. :thinking:

1 like

Misschien zat die vrouw wel ooit bij mij op school…

1 like

Maar het boek is wel heel mooi!

Ik kan alleen maar aan een huilende Giel denken als ik dat nummer hoor. Kan dat meisje niks aan doen, maar daarmee is het nummer meteen al verpest voor me.

15 likes

Haha noooooo! Ik dacht ik kijk het even in het kader van angsten overwinnen. Maar vind haar nog steeds heel eng. Ging al nooit in het spookslot en nu al helemaaaaaaaal niet meer.

1 like

Ah hier ben ik het zo mee eens! Ik erger me ook altijd aan de tekst, maar ik had geen tijd of zin om dat even goed uit te leggen in mijn post :no_mouth: De tekst is gewoon echt niet goed, en misschien blijft het nummer daardoor bij mij ook wel minder goed hangen.

De vriend van @Santeria verwoordt de uitvoering van het nummer inderdaad perfect. Maar de boodschap is natuurlijk mooi, en ik vind het vreselijk dat de ouders van dat meisje zijn overleden.

1 like

Ik ben gek op vuurwerk en vannacht is er ook weer een paar 100 euro de lucht in gegaan. En mijn vrienden maken bommen met rotjes.

6 likes

Ik zou dit jaar het liefst mn hele gezicht verbouwen met fillers

4 likes

Ja lippen heb ik al, maar die moeten weer worden bijgevuld en dan zou ik ook wel kaaklijn en jukbeen willen :no_mouth:

Kaaklijn zou ik ook willen en traangoot. Maar het kost zoveel geld allemaal.

wat doen ze bij je kaaklijn dan? hoe spuiten ze dat ā€˜strak’? < want daar gaat het volgens mij dan om toch

ik wil ook nog steeds mijn ene kleine frons weg laten spuiten met botox maar @anon31745129 is er niet meer en die zou mij op de hoogte houden over iets daarover haha :’(

Ja :cry: En dan moet je het ook nog eens allemaal bijhouden

Ja dat! Niet te doen joh. Ben al blij 2 keer per jaar m’n lippen te kunnen doen.

Dat weet ik niet zo goed. Its magic haha. Ze spuiten ergens filler en dan is of lijkt je kaaklijn strakker.