Impopulaire meningen

Ik vind het andersom ook zo ongemakkelijk als een zwangere vrouw vraagt “voel eens, het hikt/schopt”
Ik vind dat eng en wil dat nooit maar ja wat zeg je dan :full_moon_with_face:

16 likes

Haha! Gewoon, ‘nee dankje’. Moet genoeg zijn toch?

1 like

Jaa maar voelt zo lullig/afwijzend :sob:

Inderdaad! Ik heb dit ook al eens voorgehad en heb toen ook iets gezegd als ‘och, hoeft niet hoor’. Ben sowieso al niet van de aanrakingen dus gelukkig werd het snel begrepen.

Daarbij aansluitend: Een vriendin had een borstvergroting laten doen en zei nadien dat ik best eens mocht voelen aan haar nieuwe borsten, om te weten of je de implantaten voelde zitten. Ook maar geweigerd… :stuck_out_tongue:

2 likes

Na het zien dat de vrouwelijke meerderheid bij eotbb ze draagt en ze ook steeds vaker in het wild spot: ik vind wimperextensions echt geen porum en zoooooooo oerlelijk. Waarom nemen steeds meer vrouwen dit :sob:?

20 likes

ligt er echt aan welke lengte of welk type krul. eotb is niet echt een goed voorbeeld nee :joy: het kan ook natuurlijk

1 like

Ik organiseer een babyshower en dan maken mensen die uitgenodigd zijn een datumprikker aan?

Ik organiseer een feest dus ik bepaal de datum? :sweat_smile: of werkt het niet zo

28 likes

Ja had een groepsapp gemaakt en nu werd daar een datum prikker in gezet. Met allemaal data die of al te snel zijn of mij gewoon niet uitkomen. Vind ik echt heel irritant. Gelukkig ligt het niet aan mij

1 like

Haha mijn schoonzusje wilt dat ook echt niet. Die zei dat ook tegen mij… Geen probleem! Ik wil niet dat je zomaar aan mijn buik zit en ik begrijp ook als je zelf niet aan m’n buik wilt zitten als ik het vraag. Denk dat de meeste vrouwen daar wel zo over denken eigenlijk

Hahaha, ik heb het omdat ik zelf ontzichbare wimpers heb, waar geen wimperkruller of mascara tegenop kan. En idd het kan ook naturel! Dat heb ik ook gevraagd bij het zetten en sommige mensen hebben het niet eens door!

1 like

Ik zou het logisch vinden dat jij wat data doorgeeft, of zelf een datumprikker aanmaakt, of dat iemand zegt ‘zullen we een datumprikker aanmaken’. Maar in je eentje de datum bepalen wordt bij mij ons nooit gedaan, meestal legt degene die het organiseert een paar data voor en dan wordt er gekeken wanneer de meesten kunnen. Je wilt ook niet een datum vastleggen en dat dan niemand kan behalve jij als organisator.

2 likes

Ik vind Kees van der Staaij een heel verstandige man.

Inhoudelijk ben ik het meestal niet met hem eens en de SGP vind ik een verschrikkelijke partij, maar toch vind ik hem zelf een verstandig persoon en een goede politicus.

1 like

Ik vind planken echt de chillste oefening om te doen, vooral zijplanken.

1 like

Jaren geleden werkte hij als trainee waar ik destijds ook werkte. Hartstikke leuke spontane jongen was dat altijd. En heel attent en humor.

4 likes

Ik vind Never Gonna Give You Up van Rick Astley oprecht een leuk nummer

45 likes

Hee klopt het dat ik jou lang niet voorbij heb zien komen?

1 like

Klopt!

Vond dit forum niet zo fijn werken dus was beetje vergeten om erop te kijken. Maar vind jullie altijd zo gezellig dus toch maar weer proberen.

Ah ik vind het echt lief dat mensen dat soort dingen opvalt

23 likes

Leuk dat je er weer bent :slight_smile: ik wil meer emojiliedjes!

1 like

Geen idee of dit heel impopulair is, maar ik weet niet waar ik het anders kwijt moet. Ik snap de kritiek op inzamelingsacties e.d. nooit zo goed. Ik zie op Facebook bijvoorbeeld veel berichten binnenkomen over ‘papa Jay’ (van een tv-programma) met alleen maar reacties eronder als: zijn zoveel gezinnen die dat kunnen gebruiken, alleenstaande moeders hebben het ook zwaar, ik ben al 12 jaar alleenstaande moeder van 110 kinderen en ik heb nooit wat gekregen etc. Jezus mensen, gun een ander iets! Of start je eigen actie. :roll_eyes:

14 likes

Om er maar even een forumcliché overheen te gooien: “mijn cavia is doder dan jouw cavia”

8 likes