Ja klopt! In Azië kreeg ik een keer kip voorgeschoteld toen ik zei dat ik geen vlees wilde. Ze snapten echt niet dat ik dat als vlees beschouwde
Geen idee of het heel impopulair is maar ik snap dus echt niet dat mensen het leuk/gezellig/fijn vinden om op een vrijdagavond sociaal te doen (haha of een andere dag maar dat is een ander verhaal :’)). Ik vind het zo chill dat ik gewoon lekker alleen ben, of met m’n moeder, met chips en de tv
Ik vind (zichtbare) highlighter bijna altijd lelijk .
Snap ook die hele hype totaal niet.
Alleen als het echt subtiel is vind ik het wel mooi.
Denk dat we over een paar jaar ook terug kijken naar deze look zoals we nu naar dunne wenkbrauwen kijken. “Ieeeewww wat bezielde ons?!”
Mijn schoonouders hebben nu een heftig groot feestje in huis voor iedereen en zn moeder en ik snap dat ook echt niet, na een paar uur ben ik iedereen echt wel weer zat voel me echt een social failure maar wil s’avonds gewoon dat iedereen oprot (helaas niet mijn eigen huis dus ja)
Of leuker nog: Ben je vegetarisch?
Mwah nee ben zelf wel opzich van vlees gemaakt, mocht het je ontgaan zijn.
Als ik nu kijk naar die dikke wenkbrauwen denk ik ook al “wat bezielt je om twee rupsen op je hoofd te hebben”. Sommigen zijn daar echt in doorgeslagen.
Ja inderdaad, aan het begin van de vollere wenkbrauwentrend was het nog natuurlijke volle wenkbrauwen die er nog mooi uitzagen. Nu denk ik alleen je hebt er duidelijk veel werk van gemaakt, maar echt mooi is het niet.
Jaa klopt, toen Cara delevigne daar bekend mee werd een paar jaar geleden ging het nog goed. Denk dat dat met die dunne wenkbrauwen ook is misgegaan. Dat de trend was ‘een dunnere wenkbrauw’ en toen is doorgeslagen naar ‘zo dun als je eyeliner’ of nu ‘zo dik als dat je potlood kan inkleuren’.
Ik ben altijd al gezegend geweest met volle wenkbrauwen, dus heb behalve wat losse haartjes epileren nooit wat gedaan daarmee. Al die wenkbrauw trends zijn altijd compleet aan me voorbij gegaan, maar die insta trend met dikke strepen boven je ogen snap ik ook compleet niet. Je hoofd zoet er direct zo plastic fantastic uit. Als een stripverhaal…
Biecht: ik heb zelf ook wel eens zo’n dikke lelleke rupsen op mn hoofd gehad. Was iets te wild met poeder geweest en zag later op foto’s pas het effect terug. Gelijk de poeder weggegooid.
Ik heb echt een uber impopulaire mening haha. Vooral hier op het forum
Ik heb namelijk nooit last van mijn omgevingsgeluid. Ik zou makkelijk in een huis kunnen wonen met weinig isolatie en luide buren.
Ik stoor me er gewoon niet aan en ik slaap ook gewoon met lawaai op de achtergrond.
Toen ik in New York op vakantie was zat ik in een airbnb met zulke dunne muren aan een mega drukke straat: alsof de ambulance in de kamer stond, zo klonken die sirenes. En dan elke 30 seconden hoorden we weer sirenes. De eerste uren irriteerde het me en daarna was ik er aan gewend haha.
Ik kan me dan ook heel lastig inleven in ergernissen over het geluid (voornamelijk van de buren/straat).
ben jaloers
Wat lijkt me dat heerlijk…
Ik vind de hele trend van alles delen vreselijk. Voelt altijd zo als kijk mij, terwijl het heus niet altijd zo bedoeld is.
Ik vind mom jeans lelijk staan, geen uitzonderingen
Maar dit is toch geen mening maar een feit / eigenschap?
Wel heerlijk idd. Is er een voor in het verborgen talententopic misschien meer of hoe die precies heet haha.
Ja idk. Weet niet in hoeverre het te bepalen is wat je irritant vindt haha. Ik vind wel heeeeeeel veeeeeel andere onzinnige dingen irritant, zo irritant dat ik mijn dag er door laat verpesten Maar omgevingsgeluid vind ik niet irritant; als ik het zo stel is het toch echt een mening.
En dat ik dus vaak niet begrijp dat mensen zich er zo aan storen is ook een mening denk ik.
Tja lastig maar ja boeiend in welk topic het staat.
A-ma-zing
Ja idd, wilde ik net zeggen.
Ik was gisteren op een festival en ik zag redelijk wat meisjes met echt die ‘make-up artist’ wenkbrauwen en ik snap echt echt echt niet hoe dit zo’n hype kan zijn? Superzwaar, overduidelijk nep en sommige houden niet eens rekening met hun natuurlijke wenkbrauwpotlood, maar hebben echt zo’n standaard vorm waar je dan duidelijk ziet dat maar bij een stuk haartjes zitten en de rest gewoon erop gekalkt is. Vind het zo lelijk. Heb nog aan een aantal willekeurige mannen gevraagd wat zij ervan vonden omdat ik dacht dat ik misschien een deviant was maar ze vonden het echt zonder uitzondering ook heel lelijk (n=10). Waarom doen we dit?
Zelfde met contour. Volgens mij is dat begonnen als een make up methode voor dragqueens, om een mannelijk gezicht meer vrouwelijk te kunnen maken. Vrouwen hebben het in principe niet nodig en ik vind het eigenlijk ook nooit mooi. Kan me voorstellen dat het er goed uitzien op foto’s, video’s en in het donker, maar gewoon overdag echt nooit. Meestal ziet het er gewoon uit als een gore bruine veeg in iemands gezicht. En overdag ziet zoveel make up er gewoon niet mooi uit, maar echt als een laag plamuur.
Kan me er ook echt aan ergeren, als je ziet wat sommige mensen op hun gezicht smeren. Zal wel ouderwets zijn, maar wat mij betreft is less = more nog steeds het beste qua make up. Vind make up super handig en fijn om je goede punten te versterken en je slechte iets te verdoezelen, maar volledig nieuwe trekken creëren vind ik echt lelijk. Maar ja, ik snap ook niet waarom iedereen tegenwoordig opgespoten lippen heeft. Bah.
Preach