Same, traangoot fillers en lipfillers wil ik dit jaar. Zeker die traangoot fillers. Dag er altijd uitzien alsof ik drie uur per week slaap
Haha ik ben 21 en ga ook helemaal los op dat nummer, inclusief de handbewegingen
Eens. Toevallig staat er een artikel in de Linda meiden winterboek over fillers en botox. Stuk of 6 meiden van beneden de 25 die al van alles hebben laten doen. En het ziet er gewoon echt niet uit. Zo zonde.
Ik vraag me af of die onzekerheid daadwerkelijk wegkomt bij het hebben van ādunneā lippen of dat er veel meer speelt.
Dit zijn de mijne maar inmiddels zijn ze wel minder vol Ik heb ze laten doen bij Faceland. Ik heb vooraf veel yt filmpjes gekeken maar dat was eigenlijk niet echt chill omdat mensen het heel pijnlijk vonden⦠maar ik vond het helemaal geen pijn doen.
Ik vind ze heel mooi! Heb je ook een before foto?
Wil het zelf ook graag doen alleen heb ik amper een bovenlip dus ik ben echt benieuwd hoe dat er uit komt te zien.
Ik vind het heel mooi!!
Ik was met mijn beste vriendin mee, en zij vond het juist zoooo pijnlijk. Er ging een hele traan langs haar wang haha.
Ik was meteen genezen. Wel grappig dat het zo verschilt per persoon.
Heb wel een keer mijn voorhoofd laten doen, frons en voorhoofdrimpels en vond ik zo mooi en fris.
Maar ik ben nu zwanger en wil daarna borstvoeding geven dus dan mag het sowieso niet haha.
Nu is mn fronsje wel weer terug helaas.
Het was zo mooi smooth.
Ik vind het zo jammer dat mensen zichzelf zo volspuiten de laatste tijd. Iedereen heeft dezelfde lippen en het ziet er vaak zo onnatuurlijk uit. Maar dat is misschien makkelijk praten omdat ik zelf volle lippen heb. Als ik kleinere lippen zou hebben zou ik misschien een andere mening hebben.
Dat iedereen er hetzelfde begint uit te zien is wel echt te zien op instagram⦠nu geeft instagram ook wel een vertekend beeld van de werkelijkheid en ziet 90% van de wereldbevolking er niet zo uit, maar alsnog.
Mijn impopulaire mening is daarom denk ik ook dat ik een hekel heb aan instagram. Ben zo blij dat ik een paar jaar geleden het heb verwijderd, was echt giftig voor mān zelfvertrouwen
Prachtig!
Dus @Karl_Lagerfeld post hier dat ze fillers wilt en dan vinden mensen het blijkbaar nodig om te zeggen dat fillers niet mooi zijn? Ik snap dat dit het opbiechttopic niet is maar hadden jullie gewoon niet even kunnen wachten met jullie impopulaire mening?
Dankjewel! Ben er ook heel blij mee. Je zou bijv meer in je bovenlip kunnen laten doen. De arts laat je telkens in de spiegel kijken en dan kun je zelf aangeven waar je nog meer wilt of als je het genoeg vind.
Ja heerlijk he
Maar wat maakt de āimpopulaire meningā van iemand anders uit. Ik neem aan dat ze er goed over na heeft gedacht en ik mag hopen dat een mening van een onbekende hier niets aan veranderd.
Nee zeker niet maar het is gewoon een beetje onaardig natuurlijk.
Oh ik vind dat je al mooie lippen had maar ik vind je after foto ook heel mooi en natuurlijk staan. Ik twijfel al heel lang om het te doen en mijn vriend heeft aangegeven het voor me te betalen dus wellicht ga ik toch de stap wagen!
Volgens mij ben jij trouwens echt een beauty <3.
Je hebt wel al mooie lippen van jezelf, dat scheelt wel echt!
Ik ken natuurlijk jouw verhaal, financiƫn en relatie niet, en ik hoop niet dat ik hiermee een al te gevoelige kwestie aansnijd, maar ik hoop altijd stiekem dat mannen juist plastische chirurgie bij hun vriendin niet supporten omdat ze zijn gevallen op degene hoe ze is en dat ze mooi is van zichzelf.
Ik zou er heel onzeker van worden als mijn vriend dingen aan mijn uiterlijk zou willen veranderen en daar geld in stopt. Maar iedereen staat daar wellicht weer anders in, van buitenaf vind ik het wat trophy-wife achtig klinken. Maar iedereen heeft zo zijn mening over dit onderwerp en ik ken de achtergrond natuurlijk niet.
Veel travelinfluencers doen tegenwoordig over de hele wereld aan āecotravelā. Helaas maakt dat de vliegreis niet bepaald korter.
Haha wat moet dat dan weer voorstellen?
Ik snap je comment en ben het er ook mee eens! In mijn geval heeft hij het aangeboden omdat ik heb aangegeven dit graag te willen doen en is het niet door hem zelf geopperd. Hij laat het ook volledig aan mij of ik dit wel of niet zou doen.
Maar mijn vriend maakt het niet uit of ik het wel/niet doe en wil juist dat ik dat ik er gelukkig van word. Ik ben inmiddels ook al langer dan 12 jaar samen met mijn vriend en ik kan oprecht zeggen dat hij van mij houdt zoals ik ben (door dik en dun, letterlijk en figuurlijk).