Impopulaire meningen

Echt prachtig Karl Lagerfeld! Heel mooi gedaan. Hoe veel ml doe jij steeds? Ik ga ook altijd naar FL. Jouw before is zo’n beetje mijn after.

Onnodig/lelijk komt in dit geval een beetje op hetzelfde neer.

Ja tuurlijk maar zoals @anon94840299 net zei hierboven, zou je in WAYRWT topic posten dat je drmartens onnodig of lelijk vindt terwijl er 2 posts eerder net iemand over die schoenen heeft.
Is een beetje hetzelfde als in opbiechttopic iets posten over een discussie dat in een ander topic gebeurt.

2 likes

-foto’s verwijderd-

Kijken of het zo lukt met de foto’s. Met het steile haar is voor en met krullen is na.

24 likes

Oké dan zie ik het anders dan jou.

1 like

Ik ben van menig dat je op een forum mag reageren op onderwerpen die besproken worden. Het ging over plastische chirurgie en ik reageerde daarop (in het algemeen en niets gemeens). Of mogen alleen die reacties waarin positief wordt gereageerd??

Dit zou ik overigens ook zo doen in het ‘echte leven’. Het ging op mijn werk bijvoorbeeld tijdens de lunch over fillers. Mijn collega vertelde dat ze dat wilde gaan doen. Ik heb toen hetzelfde gezegd als hierboven. Ik vind het niet mooi.

3 likes

Als iemand al iets post in het onpopulaire meningen topic, dan weet diegene toch al dat er mensen zullen zijn die het onnodig/lelijk whatever vinden. Daarom post @Karl_Lagerfeld het hier. Dan is het onaardig, maar vooral flauw om alsnog te gaan zeggen hoe lelijk je het vindt.

En zo’n opmerking vind ik altijd zo’n passief agressieve reactie. :expressionless:

12 likes

Fillers zijn geen plastische chirurgie trouwens.

2 likes

Zolang de mensen die cosmetische ingrepen laten doen er gelukkiger van worden en het geld ervoor over hebben is het natuurlijk helemaal prima, maar ik denk wel dat er een groter maatschappelijk probleem achter schuilt (namelijk de extreme focus op uiterlijk), en ik denk niet dat het kwaad kan dat te benoemen.

37 likes

Precies dit. Het is meer een ethische kwestie/discussie.
Ik ben ook over veel dingen onzeker, maar toch houd iets mij zeer sterk tegen om mezelf door ingrepen te veranderen, dit is wat de natuur en mijn ouders mij gegeven hebben, en ik vind van mezelf dat ik daar maar gewoon dankbaar voor moet zijn.
Van anderen vind ik het ook zonde, omdat de kleine imperfecties iemand juist uniek en mooi maken.
Ik hoop dus ook dat ik er bijvoorbeeld over een tijd ook niet ineens anders over denk, omdat het steeds meer genormaliseerd wordt. Nog een reden waarom ik het liever niet teveel bij anderen wil zien of ervan af wil weten. (heb hetzelfde met drugs, ook zo’n ethisch ding waar ik tegen ben maar waar steeds meer mensen in mee gaan en de discussie over aangaan)

4 likes

Wat betreft ingrepen / fillers. Ik merk dat je er wel makkelijker over gaat denken als je eenmaal iets hebt gedaan. Heb jij dat idd ook @Karl_Lagerfeld? Ik heb bv traangootjes laten doen en ik ben er echt extreem blij mee. Effect blijft ook super lang zichtbaar bij mij.

Meer wil ik (komende jaren) alleen echt niet doen want ben het ook wel weer eens met de discussie hierboven dat er zoveel focus is op uiterlijk en ik wil gewoon blij zijn met hoe ik er uit zie.

2 likes

Ja ik weet niet eigenlijk… Ik vind fillers zelf sowieso niet echt heel heftig omdat je niet echt onder het mes gaat. En ik vind mn wenkbrauwen laten epileren pijnlijker dan fillers in mn lippen.

Ik heb nooit problemen gehad met mijn lippen, vond ze al heel mooi en nu nog mooier. En ik vind mezelf nu mooi en misschien met een strakke kaak nog mooier.

Ik vind het sowieso heel leuk om te experimenteren met met mijn uiterlijk.

15 likes

Bij voor/na-foto’s van al die ingrepen nou echt 9 van de 10 keer zie ik juist helemaal het verschil niet. Op sommige grote neusveranderingen na dan.

1 like

Ik vind de stad Utrecht zoooo overrated

14 likes

De rest heb ik allemaal al gezien

2 likes

Nu wil ik een wenkbrauwlift. Ik krijg minstens 1 keer per week van random mensen te horen dat ik ‘niet zo boos moet kijken’ en ik word er serieus gek van. (Ik heb een hele extreme vorm van resting bitch face, blijkbaar). Ik heb geen fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen, dus ik vraag me af of dat dan werkt. Of kan je ook je mondhoeken omhoog laten spuiten? OF kan je ervoor zorgen dat mensen stoppen met commentaar geven op andermans gezichtsuitdrukking?

2 likes

:rofl::rofl:

6 likes

Mijn wenkbrauwen staan best hoog en hoor ook altijd dat ik een resting bitchface heb en niet zo chaggerijnig moet kijken.

1 like

Niet om je aan te sporen ofzo, want je moet het niet voor anderen doen, maar als je jezelf er ook aan ergert kan je misschien eens een afspraak maken voor advies bij een arts? Die kunnen dan advies geven over wat ze zouden kunnen doen.

Ik irriteer me er niet aan, want ik hoef niet de hele dag naar mijn ‘chagrijnige’ hoofd te kijken haha. Snap ook niet hoe het echt zo erg kan zijn, want ik heb niet eens fronsrimpels oid? Denk dat ik dan mn hele hoofd om moet laten bouwen.

1 like