Impopulaire meningen

Ja, same. Ben zwanger maar ik vind mezelf echt niet geweldig mooi ofzo. Het is vooral onhandig zo’n buik. Gelukkig heeft nog niemand ongewenst aan mijn buik gezeten (alleen familie, daar dat vond ik heel prima). Maar de eerste de beste die dat probeert kan echt een klap verwachten.

7 likes

Ik ook, vind ook dat zij wel de meest creatieve dingen heeft en daarom moet winnen.

1 like

Ik vind champignons uit blik/bokaal best lekker.

5 likes

Ik heb dus wel iemand gehad die dat deed. Heb ff duidelijk gezegd dat ik dat heel raar vond.

Kinderen uit mijn klas doen het ook vaak maar dat vind ik minder erg.

Sowieso vind ik dat hele buik aanraken een beetje raar. Ja er zit een baby in, maar je gaat toch niet zomaar met je poten aan iemands buik zitten?

4 likes

Ik vraag me af wat je precies zei of deed om je verontwaardiging te laten zien, ik zie mensen dit vaak doen en wil er ook vaak wat van zeggen maar weet niet goed hoe haha

Ik vind dat de instagrampost van influceners, bloggers etc. eigenlijk helemaal niet realistischer hoeft te zijn. Ik volg die mensen juist omdat ik het ‘perfecte’ plaatje dan wil zien. Ik krijg door dat soort post ook helemal niet het idee dat dat de norm is. Voor mij is het net zoiets als een tijdschrift of foto museum daar hoef ik ook niet het allerdaagse plaatje te zien.

7 likes

Maar waarom moet iedereen iets ‘zinnigs’ doen. Voor mij vallen influencers echt een beetje in hetzelfde rijtje als modellen, presentratrices en andere bekende mensen etc. Ik zie het gewoon als een vorm van vermaak.

7 likes

Oh zo las ik haar comment niet! Dit

las ik meer als: je kunt van alles doen, er zijn zoveel mogelijkheden om iets te doen dat op een manier bijdraagt aan de samenleving. Maar moedig niet nog meer de fixatie op uiterlijk, spullen en geld aan met deze banen die (toch al) onnodig zijn en dat in de hand werken.

Al snap ik wel wat je zegt denk ik en ik denk ook dat het onmogelijk op te leggen is? Jammer vind ik het wel :stuck_out_tongue:. Hoewel niet alle vormen van entertainment trouwens. Dat is natuurlijk ook weer breder dan slechts influencers en vloggers.

4 likes

Ik vind het andersom ook zo ongemakkelijk als een zwangere vrouw vraagt “voel eens, het hikt/schopt”
Ik vind dat eng en wil dat nooit maar ja wat zeg je dan :full_moon_with_face:

16 likes

Haha! Gewoon, ‘nee dankje’. Moet genoeg zijn toch?

1 like

Jaa maar voelt zo lullig/afwijzend :sob:

Inderdaad! Ik heb dit ook al eens voorgehad en heb toen ook iets gezegd als ‘och, hoeft niet hoor’. Ben sowieso al niet van de aanrakingen dus gelukkig werd het snel begrepen.

Daarbij aansluitend: Een vriendin had een borstvergroting laten doen en zei nadien dat ik best eens mocht voelen aan haar nieuwe borsten, om te weten of je de implantaten voelde zitten. Ook maar geweigerd… :stuck_out_tongue:

2 likes

Na het zien dat de vrouwelijke meerderheid bij eotbb ze draagt en ze ook steeds vaker in het wild spot: ik vind wimperextensions echt geen porum en zoooooooo oerlelijk. Waarom nemen steeds meer vrouwen dit :sob:?

20 likes

ligt er echt aan welke lengte of welk type krul. eotb is niet echt een goed voorbeeld nee :joy: het kan ook natuurlijk

1 like

Ik organiseer een babyshower en dan maken mensen die uitgenodigd zijn een datumprikker aan?

Ik organiseer een feest dus ik bepaal de datum? :sweat_smile: of werkt het niet zo

28 likes

Ja had een groepsapp gemaakt en nu werd daar een datum prikker in gezet. Met allemaal data die of al te snel zijn of mij gewoon niet uitkomen. Vind ik echt heel irritant. Gelukkig ligt het niet aan mij

1 like

Haha mijn schoonzusje wilt dat ook echt niet. Die zei dat ook tegen mij… Geen probleem! Ik wil niet dat je zomaar aan mijn buik zit en ik begrijp ook als je zelf niet aan m’n buik wilt zitten als ik het vraag. Denk dat de meeste vrouwen daar wel zo over denken eigenlijk

Hahaha, ik heb het omdat ik zelf ontzichbare wimpers heb, waar geen wimperkruller of mascara tegenop kan. En idd het kan ook naturel! Dat heb ik ook gevraagd bij het zetten en sommige mensen hebben het niet eens door!

1 like

Ik zou het logisch vinden dat jij wat data doorgeeft, of zelf een datumprikker aanmaakt, of dat iemand zegt ‘zullen we een datumprikker aanmaken’. Maar in je eentje de datum bepalen wordt bij mij ons nooit gedaan, meestal legt degene die het organiseert een paar data voor en dan wordt er gekeken wanneer de meesten kunnen. Je wilt ook niet een datum vastleggen en dat dan niemand kan behalve jij als organisator.

2 likes