Impopulaire meningen

Ik vind Kees van der Staaij een heel verstandige man.

Inhoudelijk ben ik het meestal niet met hem eens en de SGP vind ik een verschrikkelijke partij, maar toch vind ik hem zelf een verstandig persoon en een goede politicus.

1 like

Ik vind planken echt de chillste oefening om te doen, vooral zijplanken.

1 like

Jaren geleden werkte hij als trainee waar ik destijds ook werkte. Hartstikke leuke spontane jongen was dat altijd. En heel attent en humor.

4 likes

Ik vind Never Gonna Give You Up van Rick Astley oprecht een leuk nummer

45 likes

Hee klopt het dat ik jou lang niet voorbij heb zien komen?

1 like

Klopt!

Vond dit forum niet zo fijn werken dus was beetje vergeten om erop te kijken. Maar vind jullie altijd zo gezellig dus toch maar weer proberen.

Ah ik vind het echt lief dat mensen dat soort dingen opvalt

23 likes

Leuk dat je er weer bent :slight_smile: ik wil meer emojiliedjes!

1 like

Geen idee of dit heel impopulair is, maar ik weet niet waar ik het anders kwijt moet. Ik snap de kritiek op inzamelingsacties e.d. nooit zo goed. Ik zie op Facebook bijvoorbeeld veel berichten binnenkomen over ‘papa Jay’ (van een tv-programma) met alleen maar reacties eronder als: zijn zoveel gezinnen die dat kunnen gebruiken, alleenstaande moeders hebben het ook zwaar, ik ben al 12 jaar alleenstaande moeder van 110 kinderen en ik heb nooit wat gekregen etc. Jezus mensen, gun een ander iets! Of start je eigen actie. :roll_eyes:

14 likes

Om er maar even een forumclichĂ© overheen te gooien: “mijn cavia is doder dan jouw cavia”

8 likes

Ja!! En wanneer bijvoorbeeld het basisonderwijs staakt, “is het toch van de zotte dat zouden ze in de zorg eens moeten proberen!!1!1!!”

Nou, Kees, niemand verbied je om actie te voeren voor die sector als het je zo aan het hart gaat, hoor.

14 likes

Ja dat zouden ze gvd idd eens moeten proberen in de zorg. Maar dat doen ze niet omdat alle mensen in de zorg het niet over hun hart kunnen verkrijgen. En daar wordt rijkelijk misbruik van gemaakt.

6 likes

Precies bij sommige sectoren is het bijna onmogelijk om te staken omdat de gevolgen niet menselijk zijn.

2 likes

Dat snap ik en dat is idd erg genoeg, maar dat vind ik geen reden om te vitten op andere sectoren waar ze wel staken.

Dat was ook helemaal niet mijn punt.

Ik vind Assen een leuke stad om te bezoeken

2 likes

Dat hele dry january en het gedoe eromheen. Hoe moeilijk kan het zijn dat je 1 maand zonder alchohol moet leven? :roll_eyes:

84 likes

Ik wantrouw sowieso alle honden die in een handtas passen

10 likes

Huh wat een rare opmerking. Hoe moeilijk kan het zijn heroĂŻne op te geven. Hoe moeilijk kan het zijn om te stoppen met gokken. Dat is de essentie van een verslaving?

Maar mensen die meedoen aan dry january hebben toch juist geen verslaving?

19 likes

Nou ja het is meer de gewoonte die moeilijk is om te doorbreken, thuis heb ik er totaal geen moeite mee maar als ik in de kroeg sta wel.

1 like