Haha ik keek het vroeger vaker, deed net even een poging met de 1e aflevering. Ik kon de eerste 3 minuten nog niet eens volhouden zonder het mega geergerd weg te klikken. Al die o zo overenthousiaste kandidaten, die “spannende” muziek. Ik ga er nooit meer aan beginnen en ben even heel blij dat ik dat nu weet. ghehehe
Ik wil gewoon de mol kijken en de mol echt zien mollen!
Als kijker zie je toch niets alles is eruit geknipt. Je raad het never nooit.
Ik vind Davina Michelle niet zo leuk. Ze kan mooi zingen maar ze schreeuwt in duurt te lang. Terwijl Glenn faria het lief en zacht zingt.
Plus ik kan niet tegen dr gezicht trekjes.
Ohja en ze doet te gangster.
Mijn vriend vindt dat ze Duurt te lang mooi zingt en ik vind het echt stom dat hij dat vindt, ze schreeuwt inderdaad en ik noem het nummer dan ook Duurt 2:34 te lang (lolol flauw)
Hahahahaha heerlijk!
Maar even hier, want denk dat er vast andere meningen zijn.
Zie net op RTL boulevard dat zo’n kind van 9 naar Amerika gaat voor een modellencarrière . Het kind is 9, alsjeblieft ik vind het echt niet kunnen.
Ik denk / hoop dat hier de meesten toch wel hetzelfde over denken. Toch veel te jong nog
Af en toe een keer op de foto ( voor een kinder kleding merk) omdat ze dat leuk vind kan. Maar een hele carriere… nee
Ja af en toe misschien oke. Maar dit is voor 3 jaar. Ouders vertrekken naar Amerika en alles. Echt belachelijk! Laat dat kind met barbies en auto’s spelen.
Gelukkig zijn de bekende Nederlanders bijna op waardoor ik minstens de helft toch niet ken.
Haha ja mij zijn de Nederlandse BN’ers precies even bekend als de Vlaamse onbekende mensen
Ik snap foundation niet. Ik snap het idee waarom mensen het willen gebruiken, maar ik zie altijd als iemand foundation op heeft, hoe duur het product ook was en hoe goed het ook geblend is. En juist omdat ik het altijd zie op de huid, vind ik het lelijk. Een echte huid is zo veel mooier, ook met oneffenheden en puisten. Nouja lastig te verwoorden maar ik snap dus niet waarom iedereen foundation opsmeert.
Ik deel deze mening zoo erg
Ik vind series zoals How I Met Your Mother en The Big Bang Theory echt verschrikkelijk.
En Friends.
Ik vind foundation ook vrijwel altijd lelijk, omdat ik het toch altijd zie zitten en dan denk ik ‘hm bah, foundationhoofd’. Een vriendinnetje van mij heeft een slechte huid en daardoor veel littekentjes, die ze bedekt met foundation waardoor ze nog meer onzuiverheden krijgt. En ze weet zelf ook dat het minder is als ze geen foundation gebruikt? Dan denk ik, loop dan gewoon een paar maanden met die littekentjes zichtbaar rond zodat je huid goed kan herstellen. Maar misschien makkelijk praten voor mij, want ik heb een hele egale huid.
Mwa als je beetje subtiel bronzer zonder glimmer en wat blush om een wat gezonde tint op je wangen te krijgen vind ik wel mooi, ook met een oneffen huid. Maar ik vind contour en highlighter ook lelijk want je ziet het gewoon altijd zitten en vind dat zo nep.
Maar je weet toch niet of je het altijd ziet, want als je het niet ziet… Dan zie je het niet
Ik heb een paar goeie foundations die je gewoon echt niet ziet zitten.
Hahaha dit is zo waar! Had ook een keer een eindeloze discussie met iemand die beweerde altijd te ‘zien’ als mannen homoseksueel zijn. Zelfs al waren ze ‘mannelijke’ homoseksuele dan toch zag deze persoon het. En ik maar zeggen dat je dat dus niet weet want de mannen die hij wegfiltert als hetero zouden ook homoseksueel kunnen zijn. Dus het. Kan. Niet. Dat je stelt dat je je dat altijd kan zien. Zooo frustrerend
Dat zou kunnen hoor! Ik heb tot nu toe om mij heen alleen maar vrouwen waarvan ik het gewoon echt zie. Ik heb natuurlijk niet elke vrouw en elke foundation gezien, maar op wat ik nu heb kunnen zien, baseer ik mijn huidige mening haha.