Als ze afzeggen kan ik nog wel inkomen wat @quantum zegt. Mijn vriendinnen zeggen ook vaak al weken van te voren “oh nee heb dan donderdag een tentamen dus kan zaterdagavond niet wat drinken” Que?
maar volgens mij was de situatie dus wel zo dat hun afspraak gepland stond?
haha want het lijkt me inderdaad dat meerdere mensen het fijn vinden om rondom tentamens niet af te spreken.
Het gaat inderdaad om afspraken die al een tijd staan en vrij last minute afgezegd worden. Nu ik erover nadenk vind ik dat eigenlijk irritant (doch soms natuurlijk begrijpelijk!), ongeacht wat de reden is.
Biecht: ik vind het soms heerlijk als er een afspraak word afgezegd haha
Hahah de beste plannen zijn de plannen die afgezegd worden.
Wij zullen nooit vrienden zijn
okeetjes!
Ik vind dit ook zo chill.
Een beetje in dezelfde trant, maar niet helemaal. Ik vind de uitspraak van ‘sterretje aan de hemel zijn’ echt heel stom.
Ook niet zo populair: Ik vind het heeeerlijk als ik met een stapel kleren een pashokje induik en achteraf schijnt dat de helft niet mooi is of niet mooi zit en ik uiteindelijk met maar 1 artikel of niks weer wegga. Anderen die met mij zijn balen dan altijd zo van de leuke dingen die je dan moet laten liggen
Money savingsss
Haha zo shop ik ook ja, heb liever dat ik denk “oké hej geld bespaard had ik toch niet nodig”, i.p.v. dat ik denk “oh shit geld weg terwijl ik het niet nodig had”
999 vd 1000 keer heb ik het niet nodig namelijk
Ja dit! Ik ben ook best wel kritisch en heb best wel vaak dingen teruggehangen die anderen dan prachtig vonden staan omdat ik het daar niet mee eens was. Ben ook altijd stiekem een beetje opgelucht als dat dan zo is. Tenzij ik echt iets nodig heb, dan is dit juist de hel.
Ja zalig is dat soms haha
Als iedereen zou leven naar de quotes/levenslessen die ze de wereld inslingeren, zou de wereld echt mooier zijn. I.p.v. je stories & twitter ermee volgooien kan je het ook gewoon uitvoeren. Vind dat zo’n aandachttrekkerij.
Soms hoop ik ook echt dat iets er niet meer in mijn maat is zodat ik gewoon pech heb in plaats van dat ik moet afwegen of ik het wel/niet ga kopen. Lekker makkelijk :’)
Hierop aanhakend: ik krijg er echt de kriebels van als ze het overlijden van iemand melden met een foto waarop ze de hand van de overleden persoon vasthouden. Zie het zo vaak passeren, waarom??
Haha zo herkenbaar. Ik stond pas in de Sacha en daar was korting op Docs en ik zag mooie… dus ik was verliefd en in conflict met mezelf. Ik ging vragen of ze mijn maat nog hadden… ‘nee helaas niet’
Zeg ik heel spontaan ‘o gelukkig!’
Ze keken me enigszins raar aan…
Dan weer hierop inhakend, hoevaak ik op mijn werk inderdaad die foto’s voorbij zie komen in een PowerPoint presentatie tijdens de dienst. Het liefste dan nog de foto aan het einde van een liedje.
Huh, de hand van het lichaam zeg maar?
Ik hoop dat je een foto bedoelt van toen diegene nog leefde?