Impopulaire meningen

Vrij veel foundations met een lichte tot medium dekking! De Skin Foundation Cushion Compact van Bobbi Brown, of de cushion foundation van L’Oréal als je die nog ergens kan vinden, de Naked Skin One & Done Foundation van Urban Decay, Camera Ready BB Water van Smashbox (is dezelfde als de Waterweight van MAC) en Sublimage Le Teint van Chanel kan ik zo meteen opnoemen haha.

13 likes

misschien komt het omdat je het bij andere vrouwen niet ziet die het wel dragen :wink:

4 likes

ik gebruik de facefinity van max factor, niet eens high end en je ziet het echt nooit zitten. Scheelt ook als je gewoon een goeie kleur gebruikt.
Hoor het vaak van mensen ‘’ oh je ziet het helemaal niet zitten! ‘’

kost maar 15 euro en ik vind em echt awesome.

Tuurlijk, dit kan ook prima zo zijn! Ik weet alleen van de vrouwen om mij heen die ik ken of ze foundation dragen of niet en dit vind ik altijd ook zichtbaar. En hierop is nu mijn mening gebaseerd.

1 like

Dit is de enige die ik ooit mooi heb gevonden bij mezelf en nu bestaat ie niet meer echt whyyy

1 like

Nou mijn onzuiverheden en littekens worden niet minder als ik een tijd geen foundation op heb dus ik smeer liever door

17 likes

Ik heb de studio fix fluid foundation van Mac en ik breng hem aan met een beautyblender, vind dat het er zo wel natuurlijk uit ziet en heb niet het gevoel dat je hem ziet zitten

2 likes

Ik had hier laatst een gesprek over met een collega. Zij vond dat je pas make up draagt als je lippenstift draagt. Ik ben het hier niet mee eens.

Ik vind zelf dat ik veel make up draag (dagelijks primer, foundation met lichte dekking, bronzer (ook in mijn arcadeboog als een soort oogschaduw) blush, getinte lippenbalsem, mascara en soms wat wenkbrouwpotlood), maar door de producten die ik gebruik en de manier waarop het ik aanbreng hoor ik heel vaak dat mensen denken dat ik niets draag.

Maar TOCH, als ik dan wel lippenstift draag zeggen mensen ‘wat heb je je mooi opgemaakt’, terwijl ik verder niets anders heb gedaan dan normaal.

15 likes

En 9/10 van die peperdure designertassen lijken me daarnaast ook nog eens helemaal niet echt praktisch.
No way dat ik daar 2 maandsalarissen aan uit ga geven, voor dat geld wil ik minstens een auto (dat is wel praktisch)

7 likes

Maar je ziet het toch wel? Op de foto’s die je hebt gedeeld. Het is geen plamuurlaag ofzo, en het ziet er mooi uit, maar het ziet er anders uit dan je huid zonder make-up. Dus in dat opzicht is de foundation zichtbaar. Dat het er anders uitziet is toch ook precies de bedoeling, dus het lijkt me niet gek dat het zichtbaar is?

2 likes

@VickyViolence Bij mij zie je het ook als ik foundation gebruik. Ik heb van mezelf een slechte huid, met veel rode vlekjes waar de dermatoloog ook geen raad weet. Maar mss heb ik ook wel geen beauty skills! :rofl:

Maar had jij het geweten als zij de voor-foto niet gedeeld had dan? Ik denk als je haar tegen was gekomen in het echt, het je niet opgevallen was.

2 likes

Dat is de vraag. Ik denk het dus zelf wel, omdat een huid zonder make up meer glimt (soms door foundation juist een typische glans), minder egaal is, poriën er anders uitzien en het meer vlekjes heeft (sproetjes/moedervlekken zien er anders uit als er foundation op zit) etc. Ik denk dat zelf goed te kunnen zien. Maar eigenlijk moet er nu dus een foto worden gepost met ‘draag ik hier foundation’, in plaats van de vergelijkende foto’s :stuck_out_tongue:

1 like

:sob:

Haha nee sorry daar geloof ik niks van.

Ok?

Ik word helemaal gek van beoordelende meningen over mensen die vlees eten en het mileu. Alsof stoppen met vlees eten de enigste manier is om een steentje bij te dragen aan het reduceren van de CO2 uitstoot.

11 likes

Maar dat gaat toch vooral ook om het dierenleed?

5 likes

Voor veel mensen is CO2 uitstoot een reden om geen vlees/dierlijke producten meer te eten.

Oja?

1 like