Impopulaire meningen

Ik vind het heel heftig en oprecht heel erg voor je dat je zo naar het leven kijkt.

23 likes

Dat gaat nooit gebeuren

Groetjes, azijnpisser

2 likes

Maar dan zijn we allemaal dood :exploding_head:

In de tussentijd kan je wel nog proberen om er iets van te maken, al is het alleen al voor de (toekomstige) mensen die hier niet zo over denken.

2 likes

Ik ook!

1 like

Ja dit inderdaad! Ik dacht ook eerst van: ‘huuu nee is dit geen bedreigde diersoort ofzo?’ Maar er zijn echt 2x zoveel kangeroes dan mensen in AustraliĂ« haha. Kijk maar eens in de supermarkt bij het hondenvoer in het koelvak, daar staan ook allemaal brokjes kangeroe enzo.

Ik vind het zo irritant als vrienden een afspraak in het weekend in de avond afzeggen omdat ze moeten studeren. Alsof je die drie uurtjes van 9-12 echt niet op een ander moment in kunt halen? En alsof je je tentamen niet haalt omdat je drie uur minder kunt studeren op een heel semester??? Ik snap het gewoon niet???

9 likes

Dan vind ik het ook irritant dat ik tijd vrij houd voor iemand en dat diegene dat niet voor mij doet. Ik vind dat als je een afspraak maakt met iemand je je daar ook aan moet houden. Een tentamen of opdracht komt vaak niet vanuit het niets aanwaaien.

4 likes

Als ze afzeggen kan ik nog wel inkomen wat @quantum zegt. Mijn vriendinnen zeggen ook vaak al weken van te voren “oh nee heb dan donderdag een tentamen dus kan zaterdagavond niet wat drinken” Que?

1 like

maar volgens mij was de situatie dus wel zo dat hun afspraak gepland stond? :stuck_out_tongue:
haha want het lijkt me inderdaad dat meerdere mensen het fijn vinden om rondom tentamens niet af te spreken.

Het gaat inderdaad om afspraken die al een tijd staan en vrij last minute afgezegd worden. Nu ik erover nadenk vind ik dat eigenlijk irritant (doch soms natuurlijk begrijpelijk!), ongeacht wat de reden is.

2 likes

Biecht: ik vind het soms heerlijk als er een afspraak word afgezegd haha

21 likes

Hahah de beste plannen zijn de plannen die afgezegd worden.

27 likes

Wij zullen nooit vrienden zijn

1 like

okeetjes!

7 likes

Me levuh.

94 likes

Ik vind dit ook zo chill.

Een beetje in dezelfde trant, maar niet helemaal. Ik vind de uitspraak van ‘sterretje aan de hemel zijn’ echt heel stom.

6 likes

Ook niet zo populair: Ik vind het heeeerlijk als ik met een stapel kleren een pashokje induik en achteraf schijnt dat de helft niet mooi is of niet mooi zit en ik uiteindelijk met maar 1 artikel of niks weer wegga. Anderen die met mij zijn balen dan altijd zo van de leuke dingen die je dan moet laten liggen
Money savingsss :v:t3:

27 likes

Haha zo shop ik ook ja, heb liever dat ik denk “okĂ© hej geld bespaard had ik toch niet nodig”, i.p.v. dat ik denk “oh shit geld weg terwijl ik het niet nodig had”

3 likes