Impopulaire meningen

Ik heb verschillende gradaties joggingbroeken:

1. De ergste slobber en vlekken/meest comfy/alleen voor binnen
  2. Medium slobber/kan naar buiten aan als het maar een klein stukje lopen is
  3. Een nette joggingbroek die sowieso naar buiten aan kan, een soort yoga pants
20 likes

Ik vind Center Parcs een volwaardige en leuke vakantie.

18 likes

De ergste reactie als je dat hardop zegt: “nee maar DIT STUK van 6 minuten is wel leuk, kijk je even gedwongen mee op mijn telefoon??”

23 likes

oh brrr en dat ze je dan zo blij aankijken bij stukken die zij hilarisch vinden om te kijken of je wel lacht :no_mouth:

12 likes

Omg ik zie nu pas dat jullie het 2 dagen eerder over m’n toetjes hadden en ik dat gisteren postte in dat topic. Ik lees dit topic niet dagelijks :disappointed_relieved:.

Oh en ik kan elke dag wel een waterijsje eten na m’n avondeten dat is zo lekker. Vooral raketjes.

Ooooh ja dit vind ik ook zo irritant.
Dat iemand zegt “jaa er is echt een heel grappig filmpje over blablablablablabla OH WACHT ik laat het je wel even zien” en me dan tijdens het kijken de hele tijd zo verwachtingsvol gaan aankijken of ik het wel grappig vind. Wat bijna nooit zo is
:weary:

3 likes

Ik ging een keer op een tweede date een comedy show kijken die die gast had aangezet. Echt heel awkward want het was zijn humor en hij moest vol lachen en ik zat een beetje daar van ‘hm ja klein beetje grappig misschien maar het is niet hilarisch, moeten we dit echt afkijken’. Het was zo awkward.
Wel een goede les; nooit meer iets van comedy kijken met iemand die je niet kent en waarbij je dus niet weet of je dezelfde humor deelt.

4 likes

Love dit topic, waar discussies over euthanasie en vla elkaar naadloos afwisselen en allebei even respectvol gevoerd worden :smiley:

26 likes

Zeg hee, dit is helemaal geen impopulaire mening :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben het 100% met je eens trouwens, en vind het daarnaast ook leuk hoe er op allerlei soorten onderwerpen serieus wordt ingegaan

2 likes

Of juist wel. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt

Ik vind dit ook, vind het echt domme humor. Zelfde kaliber als films zoals Bon Bini Holland en mensen die Ushi van Dijk grappig vinden.

5 likes

Jandino = ook Bon Bini Holland

1 like

Dus echt 1 pot nat!

1 like

Huh ik snap die laatste zin niet zo goed? Ik heb een paar scharrels gehad afgelopen jaar en zij vroegen wel echt of we een condoom zouden gebruiken. Een vroeg het niet en daar was ik wel verbaasd over want uh jij wil toch ook geen kind of soa? Toen zei hij: ja ik ging er vanuit dat jij dat wel geregeld had :exploding_head:

Oo oke. Dan heb ik niet dezelfde ervaring

1 like

Ik heb dat ook vaak gehad. Dan moest ik echt specifiek zeggen dat ik niet aan de pil zat omdat ze hem er gewoon in wilden duwen. Vind dat echt bizar en onverantwoord.

3 likes

Ik vind dat hele Marie Kondo gedoe zo verschrikkelijk irritant. Vind dat dat echt geen hele serie verdient.

25 likes

Ik vind het sowieso gek dat mensen in een relatie niet over seks praten, een vriendin van mij had een aantal jaar een vriend en wist niet wat hij wel of niet fijn vond tijdens de seks :exploding_head:.
Nog steeds praat ze met haar nieuwe vriend en afgelopen scharrels niet over seks want ja ‘dat is gĂȘnant en ik weet me dan geen houding te geven’ met als gevolg dat veel maar over haar heen kwam en ze maar iets deed.
for the record ze is geen 15 maar in de 20

Ik vind dat echt gek :speak_no_evil:

4 likes

Bij mijn oude scharrels kwam het inderdaad ook gewoon niet ten sprake
 Was dan wel goed beschermt tegen zwangerschap maar dus niet altijd tegen soa’s :roll_eyes::zipper_mouth_face:. (zo’n 10 jaar geleden)

1 like

Nee dat vind ik dus ook, zeker ook omdat ze zelf aangeeft niet goed te weten wat ze wel of niet fijn vindt. Hoe kan in hemelsnaam je partner dat dan wel weten?!
Het is ook al meerdere malen ter sprake gekomen of ze zichzelf dan wel goed kent en met zichzelf af en toe dingen doet om beter te weten wat ze fijn vindt, maar ook dat vindt ze maar niks.
Maar oké dit moet allemaal misschien in het sekstopic :joy:

Tl;dr Seks is fijn en erover praten maakt het nog fijner

3 likes