Impopulaire meningen

Ik bedacht mij laatst ook: ze was al populair in het Britney-tijdperk en ze scoort nog steeds hits. Best knap!

8 likes

Ik vond Wenen echt een stomme stad

4 likes

Pink is fucking awesome

4 likes
ik ga sporten

Disclaimer: de outfit is geen grapje maar wel impopulair en deze post hier is natuurlijk wel een grapje

17 likes

Ik vind dat je geen kat moet nemen als je op een plek woont daar hij niet naar buiten kan… vind dat gewoon zielig! Als ik zie hoeveel plezier mijn kat buiten heeft met klimmen in bomen, achter spinnetjes aan, lekker in het zonnetje liggen…
Zie ik dat mensen dan een kitten nemen in een flatje. Of de kat mag niet naar buiten ivm auto’s… neem dan geen kat maar ok.

6 likes

Ik vond Genève een lelijke en grauwe stad. (had een influencer momentje @instantramen)

1 like

Ik vind haar een schreeuwlelijk

1 like

Dat ik haar stem niet prettig vind en dat ze vaak zo schreeuwt.

7 likes

Ik zou geld overhebben voor een kindloos-uurtje in de supermarkt. Gillende kinderen in de supermarkt rond etenstijd, I just can’t. Betaal graag extra voor even 10 minuten rustig mijn boodschappen doen.

20 likes

Mensen maken er binnenkatten van vind ik.
Soms heb je wel in het asiel een profiel van een “binnenkat”. Maar die is dan zijn/haar hele leven binnen geweest en kan dan niet naar buiten omdat ze het niet snappen denk ik. En als ze al bejaard zijn is dat zielig.

2 likes

Ik vind ze zo zagen in haar nieuwe liedjes. Luister wel nog graag naar dear mister president.

Mijn katten mogen naar buiten wanneer ze willen maar blijven zo goed als altijd binnen. Af en toe een frisse neus op het balkon of de balustrade en dan is et wel weer goed voor ze geweest.

Ik vind het helemaal niet fijn dat de dagen weer (merkbaar) langer worden.

5 likes

Wat is FIV? Het wordt in de volksmond ook wel kattenaids genoemd en is vergelijkbaar met het HIV virus dat bij mensen aids kan veroorzaken. Kattenaids is, zoals de naam al zegt, soort gebonden en kan alleen op andere katten overgedragen worden, door bloedcontact. Het is ongevaarlijk voor mensen. En katten kunnen er best oud mee worden, het is niet zo dat ze direct ten dode opgeschreven zijn als ze met het virus besmet zijn

Ik hoorde laatst van een vriend die in het asiel werkt van aidskatten! Die mogen zelfs niet maar buiten omdat ze dan andere katten besmetten. Dat is de enige binnenkat die ik zou nemen.

3 likes

Nou, precies dat! Ik kan fysiek niet zo goed tegen hitte, maar maak mezelf daarnaast ook gek met de sociale druk die ik ervaar in de lente en zomer. Het is warm, dus je MOET blij zijn en je MOET naar buiten en je MOET sociale dingen doen. Laten we hopen dat een hittegolf ons dit jaar bespaard blijft :sweat_smile: (hoewel…een voordeel van de hittegolf van afgelopen jaar was wel dat iedereen op een gegeven moment klaar was met die ^%$%#&&^-hitte)

10 likes

Kun je tegen die tijd niet je spruit als excuus gebruiken om lekker binnen te blijven met de voeten omhoog, de gordijnen dicht en de ventilator op standje 100?

3 likes

Mijn kat kan niet naar buiten omdat hij hoge kans heeft om gestolen te worden (raskat) verder wilt ie zelf niet. Ik zet soms de deur open naar de gallerij, dan neemt ie een stap en rent weer snel naar binnen

5 likes

Mag het een kind- en bejaardenloos uurtje worden?

3 likes

JA!

1 like

Dit klinkt als de hemel

1 like